Gå til innhold

Evelita er på vei!


Evelita

Anbefalte innlegg

Kjedelig med en sånn forferdelig kvalme! :kose: Krysser fingrene for at du ikke slekter på din mor der! God helg, kos deg med True Blood! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillywhite: True Blood er amasing! Mannen synes den nye sesongen er litt skummel :fnise: og er egentlig ikke sikker på om bønna får lov å se slikt nå, men men. Vi er gjennom alle episdoene nå, så har så smått begynt å tenke på og sjekke ut den serien du foreslo :lur:

:velkommen: Kommode! Tusen takk for hilsen :vinke:

Hei hei Aurelia :vinke: Det går seg alltid til, gleder meg veldig til 10 uker og når den lille er et helt foster hehe, alle disse små milepælene ;) Helgen har vært dedikert til mannen og True Blood. Var veldig deilig. Nå er det en heeel jobb uke igjen før jeg kan sove så mye jeg vil og ikke må spy i stillhet. Er jo en egen kunst det også, som jeg etterhvert begynner å bli veldig flink til her på jobb :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm hm hm så var det dette tidlig ul- greierne da.

Har veldig lyst til å bestille, men finner på en måte ikke helt ut hvor jeg skal gjøre det.

Har fått tips om at det er en ul-klinikk på toppen av Oslo City (bor i Stor-Oslo), men denne leste jeg om ettellerannet sted at noen hadde hatt en kjip opplevelse med. Og det er jo kanskje litt tidlig og bestille enda? Har hørt at det ikke er så lang ventetid på disse klinikkene og har jo lyst til å vente til uke 10 sånn at knøttet har begynt å sprette og bevege seg litt der inne. Eller bør jeg vente til etter neste time med lege? Håper og håper og håper at vi får høre hjertelyd da, er jo 12 ukers kontrollen. Er ikke det vanlig da? hm hm. Mange tanker i dag. :fnise: Mannen vil iallefall gjerne at vi tar en tidlig ul da, han er så good :rodmer: tror han gleder seg veldig til å se dette nurket som gjør hans sensible kone til en haug av kvalme som bare sover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad for at vi gikk for tidlig ul :jepp:

Vi var på fredag da jeg var 10 + 5 i følge menstermin, men var da 10 + 2 i følge når eggløsningen var :)

Vi så utrolig mye mer enn vi trodde vi kunne se så tidlig, så nå må jeg virkelig holde meg i skinnet slik at jeg ikke bestiller en ny ul før ordinær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkjekset: Din tidlige ul resulterte jo i det nyyydeligste bildet av lille spire noen sinne da, ble jo enda mer fristet da :fnise:

Drøyer det iallefall 1,5 uker til før jeg tar noen telefoner. Da burde det være liv og røre nedi der.

Er så glad og letta for at jeg iallefall er over den skumle-perioden der jeg gikk og lurte på om lille spire hadde takket for seg jeg :sukk: selv om jeg ikke synes det er spesielt sjarmerende oppførsel jeg blir utsatt for i dagens første timer :filer:

Nå lir jobbdagen mot slutten iallefall og mannen og jeg skal på Ikea og se på litt småstash :lur: Kanskje noe til barnerommet selv om det er aaaaltfortidlig? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal ta en tidlig UL hvis du har mulighet :) Jeg kommer definitivt til å gjøre det, for å roe ned meg selv og fordi jeg helt sikkert ikke kan vente med å få sett lille :babysmokk::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkjekset: Din tidlige ul resulterte jo i det nyyydeligste bildet av lille spire noen sinne da, ble jo enda mer fristet da :fnise:

Godt å kunne friste andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte også tidlig UL lenge, men det ble aldri noe av. Hadde helt sikkert vært utrolig stas å få se den lille tidligere også, men nå når jeg faktisk klarte å vente til ordinær UL kjenner jeg at det er greit at det ikke ble tidlig UL. Men nå blir det nok 3D UL i stede da, og det hadde det nok ikke blitt om vi hadde tatt tidlig UL, på grunn av at vi ikke akkurat har aaalt for mye penger å bruke på sånt :fnise: (og at vi eventuelt måtte ha reist til Trondheim som er noen timers kjøring unna her vi bor). Men jeg tror virkelig tidlig UL er verdt det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Aurelia :klemmer:

Helgen var magisk. Vi gjorde i n g e n t i n g annet enn idol, skal vi danse og en tur i skogen og en film :popcorn: Sittet myye på bakenden mao :sjenert: men gjett hvem som ikke kastet opp mer enn 1 gang hele helgen! :danse: og det bare fordi hunden vi passet hadde noe infernalsk dårlig mage.

Stakkars mannen måtte trå til og rydde opp mens jeg stod i buskene med hunden og kvekket. Naboene må jo tro sitt.. :eeeh: Skal bli spennende når vi skal passe hunden litt lenger. Gleder meg veldig da, er så glad i dyr, og har ikke mulighet til å ha hund selv nå, men kanskje det endrer seg når livet selv endrer seg om noen måneder? :danser:

Åh så spent jeg er på den første legetimen og om vi får høre hjertelyd da. Har oppdaget nå at det er på 13 ukers "dagen" vi skla til kontroll, ikke 12 ukersen som jeg først trodde *sukk*. Tidlig ul blir mer og mer reelt. Mannen trakk seg litt på det her om dagen da, og lurte på om det var like greit og spare pengene til en 3D litt senere. Det er jo det økonomiske og fornuftige, men jeg er sååå spent! :tunge1: Og hvis vi ikke får sett eller hørt noe på første kontroll hos legen likevel så er jo det megaskuff :tristbla:

Tenk at det skal være så vanskelig å bare bestemme seg for noe :bond:

Nei! TIlbake til jobb før energien forsvinner igjen. Beunderer dere damer der ute med mer fysisk aktivitet i jobben enn en stakkars kontorrotte kan oppdrive. Kan tross alt kose meg med teen og pc'en når det står på som værst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har kost dere i helgen og at det har vært lite kvalme hos deg! :klemmer: Hva naboen tenker bryr ikke jeg meg så mye om i allefall :fnise:

Jeg kunne også tenke meg å ha hund eller kanskje katt, men det er flere ting som gjør at det ikke er så aktuelt nå... For det første er leiligheten vår litt liten for en hund (har lyst på en stor, helst en golden retriever :hjerte: ), vi reiser mye og jeg har allergi. Jeg kan jo gjerne bli hjulpet av å ta en allergisprøyte, men tenker også på at hund er en langvarig forpliktelse og det er ikke så greit å skaffe seg en hund hvis det viser seg at vi får barn med allergi...

Jeg har dessverre ikke peiling på når de begynner å høre hjertelyden, men jeg tror det skal være mulig i uke 13? Håper du får hørt hjertelyden på kontroll hvis dere dropper tidlig UL :)

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lilywhite :vinke:

Er faktisk golden retriever jeg (ehm vi... nei, jeg) ønsker oss også, men det er nok lurt og se ann lille frø om h*n er allergisk også. Mannen var ganske allerigsk da han var liten så det er en viss risiko. Mannen har heldigvis vokst det av seg da, så jeg krysser fingrene. Blir uansett ikke noe av før vi har en litt større bolig og boltre oss i om 1-2 år :tunge1:

Snakket med mannen om tidlig ul igjen i går og nå er vi visst enige, det blir :tommelsmil: så da skal jeg bestille en time i uke 11. Lurer på Majorstuaklinikken, Volvat eller Oslo City hm hm. Må nok google litt og se om folk har erfaringer :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en heelt fantastisk ettermiddag i går.

Møtte en god venninne som jeg ikke har sett siden i sommer og spiste tapas og skravlet, det var helt herlig :klemmer:

Greide selvfølgelig ikke å holde meg og plumpet ut med den lille store nyheten, og ble helt varm om hjerterota over at hun ble så genuint glad på min og mannens vegne. Sånt varmer et hjerte :rodmer:

Mannen hadde behov for litt bromance også og benyttet anledning til kebab og øl med en god kamerat, og jammen hadde ikke han tatt munnen for full og greid å avsløre hemmeligheten også. Vi måtte le litt av hverandre som er så stolte og sprekkeferdige av nyheten at vi ikke greier å holde det inni oss da :fnise:

Nå er det bare de vordende onkler som må informeres også. Det bør jo i all anstendighetsnavn fortelles til nær familie før venner eller hur? Litt dårlig samvittighet for den egentlig, men håper jeg får broren min innenfor fortelleravstand rimelig raskt, og svoger må nok ringes til. Gleder meg: Tenk at det er så stas og dele dette :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Litt forsinket hopping og glede for passerte 10 uker og fosterstatus på lille bølle.

Har ikke kommet meg på nett i helga, har egentlig vært en ganske kjip helg rett og slett. Begynte fredags formiddag/ettermiddag med at formen rett og slett ikke ville komme og ble til slutt sendt hjem fra jobb klokken 15.

Føler at jeg ikke strekker til og greier ikke helt å forsone meg med at jeg ikke rekker alt, orker alt og greier alt. Blir desverre grining og dårlig stemning av slikt. I tillegg skulle broren min og samboern hans flytte denne helga og jeg fikk maks dårlig samvittighet fordi jeg ikke fikk hjulpet til. For det første får jeg ikke lov å bære tungt og for det andre så var sofaen min beste venn. Hvor ubrukelig er det lov å være?

Mannen (driver å skriver samboern her hehe, er ikke heelt vant til nygifttilværelsen enda merker jeg) står på som en helt og prøver å være sitat "supermann og superpappa" for meg. Ergo: Han er sliten han også. Og nå er jeg bare kjemperedd for at vi skal grave oss ned i en dump hvor alt bare blir veldig vanskelig. Hvor ble det av kjæresten min og hvor ble det av kjæresten hans lissom? Håper og krysser alle fingrer for at energien min kommer tilbake og jeg kan slutte og føle meg så ubrukelig. Det er ikke helt min stil tydeligvis

:balltre:

Usj ble litt langt og ikke særlig positivt dette, men krysser fingrene for at vi kommer oss ut av dette også :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humør (hormon?) karusell!

bestilt tidlig ultralyd og jeg gleder meg så innmari og det gjør mannen også :rodmer::rodmer::rodmer:

Det ble Balderklinikken, så er jeg spent på den :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...