Gå til innhold

Er det så illeå føde?


pratesyk

Anbefalte innlegg

Det er noe innehælveteforjævlig vondt... Fyfaen. Glad jeg har glemt alt av smerte.

MEN opplevelsen var likevel veldig fint :) Jævli der og da, men absolutt verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff jeg får fysninger bare av å tenke på det.. Men om alle andre klarer det, så burde jeg klare det å! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tannpine er 100 ganger verre enn den verste rien jeg husker jeg hadde- nettopp av den grunn at den smerten fører til noe positivt:) Holdningen har mye å si, om du er redd så jobb med deg selv:)

Vær åpen for at du tar ting som det kommer der og da. Ikke gru deg til neste rie, men fokuser i øyeblikket om å være til stede- slappe av. F.eks. :)

Ikke se for deg for mye hvordan du ønsker fødselen, noen liker å ha planlagt stillinger osv, men det endre fort underveis så pass på å evt lage en plan men ha i bakhodet at man ikke kan forestille seg alt;) Grunnen til at jeg nevner dette er fordi jeg tenker at du ikke skal evt bli skuffet over fødselen i ettertid: "Jeg rakk ikke sette på Vamp-sangen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt grusomt, jævlig vondt, og helt utrolig, fantastisk på samme tid. Jeg trodde jeg skulle dø et par ganger, men i dag gleder jeg meg til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vondt! Kjempevondt til og med. Men man klarer det, selv om jeg underveis lurte på om dette skulle gå ;) Men det er jo bare så utrolig verdt det. Og jeg skal gjøre det igjen(forhåpentligvis), så det er absolutt noe man klarer å gjennomføre. Hadde en relativt trøblete fødsel, men det ble fort glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...