Gå til innhold

Noen gamle serier du savner som du vil se igjen ?


Summerprincess

Anbefalte innlegg

Det er jo mange:

"Kroppen min" med trond viggo

"Brødrene dal" alle tre

"pelle parafin...seriene

og alle de andre seriene som gikk på 1/2 7 og midt i smørøyet

Frida seriene var jo morsomme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også se Shagma! Og veien til Avonlea! Men ikke "igjen", for jeg var for liten til å helt få dem med meg dengang de gikk..

Den jeg aller helst vil se IGJEN, er Jenta fra Fremtiden :D Elsket den serien da jeg var liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er så gamle at de husker en norsk (!) science fiction-serie som het "Blindpassasjer?"

Den gikk i detektimetid på slutten av syttitallet, og var fryktelig spennende. Jeg var kanskje en 10-12 år den gangen, og satt med sofapute foran ansiktet. Hadde vært gøy å sett om den var like skummel enda... :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gjerne sett Anna Ballerina, som gikk en gang i jula. og en annen serie som gikk i jula et år før eller etter om noen jenter i lange kjoler osv. likte så godt sånne gammeldagse serier som de sendte i jula før. og apropos jul og tv, hvor ble det av den tegnefilmen med snøuhyret??! (den ble alltid vist nærmere nyttår da jeg var liten. tror rudolf var med i den filmen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er mange serier jeg kunne tenkt meg å se igjen - fordi jeg likte dem da de gikk - det er jo ikke sikkert de hadde vært like bra å se idag. Men følgende serier husker jeg:

Onedin Linjen

Herskap og tjenere

Røtter

Nord og sør

Mot alle vindar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville gjerne sett:

Silkesvarten

Røtter

Mc cloud

Mens far var på Grini

Heidi

Baltazar

Å det er så mange gode serier som kunne vært sendt igjen :D

Smilla1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne sett Anna Ballerina, som gikk en gang i jula. og en annen serie som gikk i jula et år før eller etter om noen jenter i lange kjoler osv. likte så godt sånne gammeldagse serier som de sendte i jula før. og apropos jul og tv, hvor ble det av den tegnefilmen med snøuhyret??! (den ble alltid vist nærmere nyttår da jeg var liten. tror rudolf var med i den filmen også)

Anna Ballerina hadde jeg glemt. Den var tysk den. Husker de sendte den og drømmen om Narnia sammen på var det NRK tro? Husker jeg likte Anna veldig. Hun ble jo lam, men trente seg opp igjen. Ellers savner jeg Silke også. De aller første episodene. Syns ikke det ble noe morro da Lance fikk ny partner etter at Lorenzo døde..

Ellers skulle jeg gjerne sett "Forelska 87" som ble sent fra Blikkboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

henger meg på et par av de som er foreslått;

- Anne fra Bjørkely

- det var en gang et menneske

begge er herlige!

men Anne kan jeg i alle fall lese om i bøkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det var en gang et menneske".

Jeg husker at jeg så på "Shagma" uten å skjønne bæret. Det var jo på fransk og jeg var for liten til å lese teksten. Men bildene og musikken var fin.

"Drømmen om Narnia" og "Klasse 5B ved Borgen skole" var også favoritter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Det er jo mange:

"Kroppen min" med trond viggo

"Brødrene dal" alle tre

"pelle parafin...seriene

og alle de andre seriene som gikk på 1/2 7 og midt i smørøyet

Frida seriene var jo morsomme da.

BORGEN SKOLE!!!!! Men det spørs om det blir det samme nå som det var da jeg var 12.... Som regel blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...