redchilli Skrevet 30. august 2011 #81 Del Skrevet 30. august 2011 De viser nå fra i går på bliss nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 30. august 2011 #82 Del Skrevet 30. august 2011 Æsj, kvifor må alle realitydeltakarar vere Paradisedeltakarar?? Alle er av same ulla. Einaste deltakarane som verka lovande var hanekammen og strikkaren. Eg er usikker på om eg skal gidde å fylgje med. Eg har uansett ikkje Bliss, og då finst det vel ikkje andre måtar å få det med seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 30. august 2011 #83 Del Skrevet 30. august 2011 ser ut som det kun vises på bliss ja... må si at det er litt underholdende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 30. august 2011 #84 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg hadde aldri klart å gått på do med en annen person lenket fast til meg uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 31. august 2011 #85 Del Skrevet 31. august 2011 jeg synes synd på hun med mensen jeg!stakar sier jeg bare!tenk om noen blir dårlige i magen og må sitte der og gjøre sitt fornødne med lyder og lukt som hører til, så står det en gutt du nettopp har blitt kjent med rett på siden av og hører på + kameraer!jeg hadde død av flauhet tror jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2011 #86 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde aldri klart å gått på do med en annen person lenket fast til meg uff. jeg synes synd på hun med mensen jeg!stakar sier jeg bare!tenk om noen blir dårlige i magen og må sitte der og gjøre sitt fornødne med lyder og lukt som hører til, så står det en gutt du nettopp har blitt kjent med rett på siden av og hører på + kameraer!jeg hadde død av flauhet tror jeg! Skifte tampong mens en kar står å ser på.. Digg.. Jeg pleier å bruke begge hendene når jeg gjør det og, så det hadde vært flott å ha en hånd på slep da tenker jeg. Alkohol hadde vært den beste løsningen. Men det har de vel ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #87 Del Skrevet 31. august 2011 Måtte de vere lenket hele tiden? (så det for første gang på mandag) :gjeiper: Går det bare på mandager? Vil ikke gå glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 31. august 2011 #88 Del Skrevet 31. august 2011 Fy søren så pinlig Little Brother er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannu Skrevet 31. august 2011 #89 Del Skrevet 31. august 2011 Ga det en sjanse, og angret. Orker ikke følge med på dette i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #90 Del Skrevet 31. august 2011 Whaat, hva er greia? Skal de leve som hamstere? Hele tida??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 31. august 2011 #91 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Nå er alle kommet seg inn i hovedhuset, så det er jo nå det egentlig "begynner". Jeg synes forøvrig at det er kjempegøy, og jeg gleder meg til å følge med videre Endret 31. august 2011 av UnderCover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 1. september 2011 #92 Del Skrevet 1. september 2011 Eg er eigentleg stor fan av Big Brother Men denne sesongen er laber...kanskje eg endeleg har vorte vaksen? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1. september 2011 #93 Del Skrevet 1. september 2011 nei dette hadde jeg visst vokst fra huff så tragisk det var det lille jeg så... Lykketil videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littleme1 Skrevet 1. september 2011 #94 Del Skrevet 1. september 2011 Går det bare på mandager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 1. september 2011 #95 Del Skrevet 1. september 2011 Tror det går hver kveld kl 21.30 på tv2 bliss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littleme1 Skrevet 1. september 2011 #96 Del Skrevet 1. september 2011 omg! Da har jeg gått glipp av masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #97 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg vet ikke hvorfor, men BB var mye bedre før. Likte spesielt første sesong aller best. Jeg var skikkelig in love whit Rodney eller åssen man skriver det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 1. september 2011 #98 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg vet ikke hvorfor, men BB var mye bedre før. Likte spesielt første sesong aller best. Jeg var skikkelig in love whit Rodney eller åssen man skriver det. Haha, hvem var ikke det "for pokker!" Hehe :gjeiper: Og jeg digga Lars Joakim som vant!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 2. september 2011 #99 Del Skrevet 2. september 2011 Tragisk program, tragiske deltagere. Har så vidt sett på og blir rett og slett lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #100 Del Skrevet 3. september 2011 syns det er artig å se på, men syns det er på tide å snart få av lenkene! Hvem liker dere mest/mnst? Jeg digger Roberto, håper linn ryker, blir gal i hodet av masinga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå