Gå til innhold

Carl I Hagen Oslos nye ordfører


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid syntes at Carl I Hagen har fremstått som sympatisk. I tillegg tør han å si meningene sine selv om han få mye tyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvor mange av de som støtter Carl I. Hagen bor i Oslo jeg? Jeg støtter hvertfall Fabian Stang, og jeg bor i Oslo. Ikke søren om jeg vil ha en som Carl I. Hagen som ordfører her

Jeg støtter begge, men jeg stemmer høyre. Synes godt Fabian Stang kunne vært litt tøffere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter begge, men jeg stemmer høyre. Synes godt Fabian Stang kunne vært litt tøffere da.

Jeg skjønner ikke fascinasjonen med Fabian Stang. Skikkelig selvgod klyse! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagens diplomatiske evner gjør han mye mer skikket enn andre. Dessuten er han flink til å organisere og strukturer arbeid og han har et moderne syn på ganske mye.

:skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror nok høyresiden vil samle seg rundt Carl når de får tenkt seg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror nok høyresiden vil samle seg rundt Carl når de får tenkt seg om

Høyresiden?

Tror du Fabian og co har tenkt å pakke sammen sakene sine og samle seg rundt konkurrenten? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Denne tråden er utrolig morsom. Jeg lurer på om AB tenker at bare man gjentar noe ofte nok, så blir det sant?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 45

Hagens solide erfaring nasjonalt og internasjonalt gjør han til en utmerket ordøfrerkandidat i Oslo. Egentlig bør Høyre-Fabian som har mye mindre politisk erfaring tre til side i samarbeidets ånd.

Nå har det kommet urettferdig kritikk mot Carl på grunn av at han tilbringer noe tid i spania, men man trenger jo ikke være tilstede fysisk til enhver tid bare for å tilfredsstille pressen.

Nå er vel neppe å gå på stranda i Spania for internasjonal erfaring å regne:-)

Ellers er vel ordføreren jobb å være samlende. Han skal representere alle innbyggere. Har litt problem med å se CIH som en samlende person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlign Fabian Stangs imponerende opptreden etter angrepene, mot dusteutspillene til Carl I i etterkant. Jeg sier ikke mer. (ikke det at jeg stemmer hverken H eller FrP i Oslo uansett, men uansett...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen har i vært fall mye mer europeisk erfaring enn hu AP-dama.

Det viktigste er jo å markedsføre byen utad. Nå som Hagen ikke lenger er stortingsrepresentant har han mye mere tid til å passe på byen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke CarlIvar?

Ham vil jeg ikke tenke på en gang!!!

Vil ha Libe og Marianne jeg! :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...