Gå til innhold

Carl I Hagen Oslos nye ordfører


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hagens solide erfaring nasjonalt og internasjonalt gjør han til en utmerket ordøfrerkandidat i Oslo. Egentlig bør Høyre-Fabian som har mye mindre politisk erfaring tre til side i samarbeidets ånd.

Nå har det kommet urettferdig kritikk mot Carl på grunn av at han tilbringer noe tid i spania, men man trenger jo ikke være tilstede fysisk til enhver tid bare for å tilfredsstille pressen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carl Ivar is da man.. Vi må slå ring rundt ham i en vanskelig stund!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl Ivar is da man.. Vi må slå ring rundt ham i en vanskelig stund!

Føler ingen grunn til å slå ring rundt han, nei. Han må svare for seg når han uttaler seg idiotiask akkurat som alle andre politikere må. Eller er det liksom synd på ham?

Han har endel holdninger, blant annet til sine medmennesker, som gjør at jeg absolutt ikke syns "Carl Ivar is da man", nei.

Både han og Siv har forsvart disse holdningene. Så da får de ikke min stemme.Enkelt og greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagens solide erfaring nasjonalt og internasjonalt gjør han til en utmerket ordøfrerkandidat i Oslo. Egentlig bør Høyre-Fabian som har mye mindre politisk erfaring tre til side i samarbeidets ånd.

Nå har det kommet urettferdig kritikk mot Carl på grunn av at han tilbringer noe tid i spania, men man trenger jo ikke være tilstede fysisk til enhver tid bare for å tilfredsstille pressen.

Om du vil starte en politisk debatt om Hagen så burde du kunne komme med noe litt mer håndfast enn å vise til "solid erfaring", hva har du lyst til å trekke frem som positivt som du mener Hagen har stått bak? Solid politisk erfaring tilsvarer ikke at man er ledermateriale, Bush er vel et godt eksempel på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, la oss belønne ham for å være en av landets minst sympatiske mannfolk ved å gi ham ordførerposten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er for glad i sine egne meninger til det...

Hehe, enig. Synes det er så teit når folk trekker seg tilbake, men så kommer de tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl I Hagen (eller "kålhodet i hagen" som jeg kalte deg da jeg var yngre)det er på tide å pensjonere seg. Vi vil IKKE ha deg. Punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl I Hagen om Islamiseringen av Europa.... Høres det kjent ut når en tenker på siste tids hendelser? Kan ikke ha en slik mann som Ordfører

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, la oss belønne ham for å være en av landets minst sympatiske mannfolk ved å gi ham ordførerposten.

Han er i følge deg antageligvis lite sympatisk fordi han stiller spørsmål til høyt ressusrsbruk i politiet som igjen går ut over andre saker? Et voldteksoffer eller et annet voldsoffer som får saken sin henlagt pga liten kapasitet i politiet i tiden fremover kommer helt sikkert til å si at du er veldig usympatisk som kommer med den påstanden også......

Vi skal selfølgelig bruke ressurser på dette men det kan ikke gå ut over tryggheten i samfunnet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl I Hagen om Islamiseringen av Europa.... Høres det kjent ut når en tenker på siste tids hendelser? Kan ikke ha en slik mann som Ordfører

http://www.youtube.com/watch?v=WDKEQcfDrd0

Hva var galt med denne videoen? han sier ikke noe stygt om innvandrere? Han sier at de som kommer må respektere våre verdier og våre regler....Er ikke det bare rettferdig da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i følge deg antageligvis lite sympatisk fordi han stiller spørsmål til høyt ressusrsbruk i politiet som igjen går ut over andre saker? Et voldteksoffer eller et annet voldsoffer som får saken sin henlagt pga liten kapasitet i politiet i tiden fremover kommer helt sikkert til å si at du er veldig usympatisk som kommer med den påstanden også......

Vi skal selfølgelig bruke ressurser på dette men det kan ikke gå ut over tryggheten i samfunnet!!!!

Hvor i all verden får du det fra? Jammen meg mange her inne som driver med NM i fortolkning.

Jeg bedømmer ikke Carl I. Hagen utifra en uttalelse, men fra mange tiår med usympatisk opptreden.

Dette er ikke en tråd om det ene utsagnet, men om Carl I. Hagen som ordfører.

Endret av Blair
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor i all verden får du det fra? Jammen meg mange her inne som driver med NM i fortolkning.

Jeg bedømmer ikke Carl I. Hagen utifra en uttalelse, men fra mange tiår med usympatisk opptreden.

Dette er ikke en tråd om det ene utsagnet, men om Carl I. Hagen som ordfører.

Hvorfor er Carl I Hagen så usympatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden får du det fra? Jammen meg mange her inne som driver med NM i fortolkning.

Jeg bedømmer ikke Carl I. Hagen utifra en uttalelse, men fra mange tiår med usympatisk opptreden.

Dette er ikke en tråd om det ene utsagnet, men om Carl I. Hagen som ordfører.

Mannen kunne ikke være mer uegnet.

Ingen bør miste nattesøvnen over dette. Karl I Hagen er IKKE Oslo neste ordfører

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med denne videoen? han sier ikke noe stygt om innvandrere? Han sier at de som kommer må respektere våre verdier og våre regler....Er ikke det bare rettferdig da?

Han kan si dette så mye han vil.Det er ingen som er uenig i det prinsippet ser. Men det er måten han har tenkt å tvinge det han vil ha gjennomført på folk han har utvalgt til å få gjennomgå, som er shitty...

"Frihet for alle andre enn de vi i Frp ikke liker! Ufrihet for alle dem vi i eliten syns bør få det!" ( :filer: ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...