Gå til innhold

Din erfaring med Torunns Drømmekjoler i Ålesund?


sillysmoop

Anbefalte innlegg

dette lovet ikke bra for torunns drømmekjoler.

synest det er en overflod av overlykkelige og overebtusiastiske kunder på den fb siden. Ser de har laget en ny side, men den finner jeg ikke.

Litt greit å få høre erfaringer fra dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring med Torunns Drømmekjoler personlig, men ei venninne av meg kjøpte brudekjolen sin derfra. Min venninne leverte inn ei enkel skisse til kjole, og fikk den sydd. Kjolen var flott den, og hun strålte på bryllupsdagen, og var strålende fornøgd med kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke gjort om på hjemmesidene sine.

Sammenlikn disse to sidene, hvor mange feil finner man?

http://drommekjoler.no/betingelser.php

http://forbrukerportalen.no/temaer/netthandel/levering/angrerett

her er og noe informasjon

http://forbrukerportalen.no/filearchive/topic_angrerett_paa_varer.pdf

god lesning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er redigert, innehaver av butikken kan ta kontakt med oss ang firmabruker, hvis hun ønsker å forklare seg.

Vi har ingen mulighet til å undersøke hvem som står bak innlegget, om det er den reelle personen eller noen som utgir seg for å være, dette er en av grunnen til at innlegget er redigert.

Innlegg postet etter dette innlegget er slettet, da de alle referete til dette innlegget.

Mette Forumansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

jeg har forståelse for at dere selvfølgelig tar mer for kjoler enn hva vi kan kjøpe de for direkte, dere skal både betale moms, betale husleie etc etc. men å bruke både 6 og 7 gangen synes nok de fleste blir litt drøyt og reagerer på det.

det er vel kanskje det her de fleste reagerer sterkt på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, denne tråden var da drastisk slanka ned? :lete:

Må si at det forundrer meg litt. Her skal det ikke være lov å komme med en ærlig mening nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo ærlige meldinger skal man få lov å komme med, men grunnen til den ble slaktet så dratisk, var at det var mange sider med svar på et innlegg som er redigert. Beklager, men svarene kan ikke stå når selve innlegget de referer til er slettet.

Mette Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder ebay, så handler det om å velge de rette selgerne, mange av selgerne på Ebay setter stoltheten sin i å gjøre folk fornøyd, og jeg har aldri handlet av noen som har fått mye dårlig kritikk. Og hvis det har vært et eller annet, så har jeg alltid fått hjelp. Og i verste fall, med den kjolen jeg linket til tidligere - så jaja, da var det bare 300 kr.

Feil! Viss du ikke har fått varen/ikke er fornøyd med varen og selger ikke vil hjelpe deg, så finnes det et alternativ. Du lager en "Dispute" under Resolution Center på paypal.com. Da får du pengene igjen for varen + frakt. Du må åpne den innen 45 dager da. Jeg har gjort det en gang, og fikk hele summen tilbake :jepp: Genialt!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både gode og mindre gode erfaringer med butikken som med alle andre tror jeg det kommer litt ann på betjeningen og dagen.. Nå er jeg såpass at jeg sier ifra, og har alltid opplevd at det tas vel imot selv om det er kritikk av innehaver.

Det jeg derimot syns er småfrekt er å poste kritikk anonymt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, de som er så tøffe i trynet at de lett kritiserer andre bør iallefall være såpass voksne at de tør stå frem uten å poste anonymt. det er bare feigt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var flere som postet med brukernavn her, men det ble slettet. MYE av tråden er slettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...