Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul

helenaa

Anbefalte innlegg

Gjest Thessie!

Da vet du jo at du får det til! :biggrin: Jeg syns ikke at 2,5 kg siden jul er så lite, jeg :) Syns du er flink!

Det her skrev du egentlig til Rainbow men jeg svarer jeg også: Hvis du klarer level 1 er det veldig sannsynlig at du klarer level 2 også! :jepp: Det er ikke så stor forskjell på 1 og 2 etter min mening. 3 er verre... Men 2 er faktisk den morsomste, syns jeg. Og hvis man gjør øvelsene som Anita (hvis det er hun som er med på shred-videoene, går litt i surr for jeg har brukt flere av de der) gjør dem så går det hvert fall fint :) Bare tenkte å tipse deg hvis du vil ha litt å velge i! Jeg syns hvert fall det er gøyere hvis jeg ikke kan videoen utenat, men noen foretrekker jo det også, for da går det automatisk på en måte.

Takk, takk :)

Kanskje jeg skal prøve level 2 neste gang sånn at jeg får prøvd noe nytt. Nå kan jeg jo øvelsene på level 1, og har jo gjort de mange ganger selv om det ikke har vært etter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny uke! Har gått ned akkurat 1 kg siden forrige mandag, fornøyd med det! Så i dag viste vekta 61,8 kg :) 4,2 kg siden desember! Planen for denne uka er å gjøre omtrent nøyaktig det samme som forrige uke og se om jeg klarer å kvitte meg et kilo til innen neste mandag! :fnise:

Ha en fin uke alle sammen!

Endret av antibac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, antibac, det er jo skikkelig imponerende! Hvordan klarer du å gå ned så mye på så kort tid?

Ja, Thessie!, jeg tror nok fint du klarer level 2, det er ikke SÅ stor forskjell, og som Dragonfly sier er det litt fint å få nye øvelser. Jeg titta litt på "Ripped in 30" som er Jillians nyeste video, og der er det masse mye øvelser, men felles for dem er at alle er mye hardere enn de jeg har sett før. Så det kan jo bli interessant i mars, hihi!

I dag var jeg på kickboxing, og det var kjempegøy! Fikk til masse, klarte å fullføre uten pauser, og la merke til at jeg faktisk er i bedre form enn noen av de som er der! Det var definitivt ikke tilfelle da jeg gikk der på denne tida i fjor! Hadde noen enormt langvarige økter (det føltes i alle fall sånn), og på slutten hadde vi en "tømming" (bokse/sparke så hardt man kan i en viss kombinasjon i en viss tid), mens treneren telte til..100!! Det er boksing/sparking i puter, da, så ingen blir skada, hehe!!

Det var i alle fall moro! Nå er jeg spent på morgendagens Core Boot Camp!

Oh! Og på slutten var det planketrening, og jeg klarte å holde i 1 minutt! Etter å ha grisebanka både armer og bein syns jeg det var veldig bra!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, antibac, det er jo skikkelig imponerende! Hvordan klarer du å gå ned så mye på så kort tid?

Jeg holder meg til 1470 kalorier om dagen og trener ca 5 dager i uka, mest kondisjon (spinning, ellipse og nå har jeg begynt med svømming) men prøver å ha minst en styrkeøkt i uka. Trener ganske hard kondisjonstrening, og ligger på høy puls gjennom omtrent hele økta. Jeg spiser som regel hakket mer enn 1470 kalorier de dagene jeg trener, men føler egentlig ikke behov for å spise opp treningskaloriene. Ikke at det har noe å si for nedgangen egentlig, men jeg spiser til faste tider hver dag, og relativt ofte. Det er mer for komforten sin skyld, så jeg går sjeldent sulten.

Måltidene mine består av magert pålegg, knekkebrød, rugsprø, lite brød, egg, kylling, fisk, maaasse grønnsaker, frukt, Skyr, skummet melk, havregrøt, osv. Prøver å få i meg litt nøtter og avocado også. Er også glad i mager vaniljekesam og frukt og bær. I tillegg har jeg ikke massive spisedager. Jeg holder meg til kalorinivået også i helgene, men da drikker jeg kanskje en halvliter Pepsi Max og jeg er veldig glad i Atkins sjokoladebaren Decadence. Tenker alltid at jeg skal unne meg litt vanlig sjokolade, men jeg gjør det aldri. Har egentlig ikke noe behov for det. Har en melkerull som har ligget i skuffen i ca 3 uker nå :fnise: Var hos ei venninne i helga, da fristet chipsposen en del, men ikke så mye som jeg trodde den skulle, så jeg lot være å spise av den. Atkins-sjokoladen og Pepsi Maxen tok seg av godtesuget. Jeg drikker heller ikke alkohol.

Jeg er kanskje ganske streng med meg selv, men jeg trenger virkelig ikke godis og chips i helgene. Kommer sikkert til å unne meg små doser senere, men føler ikke noe særlig behov nå for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Wow, så flink du er Antibac. Ble imponert når jeg leste innlegget ditt.

Så strengt kan ikke jeg ha det, for da vil jeg sprekke. Men du gjør en utrolig bra jobb. Du vil nok nå målet ditt snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med kostholdet deres, og trives dere med det? Føler dere at dere nå som dere slanker dere, fint kan fortsette med den aktive livsstilen og det samme kostholdet(til en viss grad) resten av livet? :) Hva er deres tanker?

Jeg merker det veldig på motivasjonen og humøret nå når jeg veier meg bare en gang i måneden.

Glemte å svare på dette! Jeg føler vel at det å fortsette med aktiv livsstil vil bli forholdsvis enkelt, ettersom jeg nå syns det er gøy å trene! Det blir sikkert en utfordring når jeg begynner å jobbe igjen, spesielt med tanke på å ikke få tilbakefall fra utbrentheten. Jeg har hatt perioder der det å gjøre én ting hver dag har vært mer enn nok, og når jeg skal få plass til jobb, hest og trening blir det sikkert utfordrende. Men jeg håper jo at jeg er stadig friskere, og at det sånn sett blir enklere.

Kostholdet vil jeg også prøve å holde sunt, men jeg sliter fortsatt med at det blir for mye kalorifokus. Kjenner meg igjen i det Dragonfly skriver, at jeg tenker på det altfor mye, og får dårlig samvittighet for én liten koseting. Jeg vil ikke bli sånn at jeg aldri kan spise noe usunt uten å gremmes over kaloriene. Samtidig er det farlig å gi blaffen, noe jeg gjorde i starten av tjueåra da jeg trodde jeg ikke kunne gå opp i vekt....det viste det seg jo at jeg kunne utmerket godt, hehe!

Men jeg håper å lære meg litt mer om å lage sunn mat, og å spise ting som jeg vet har lite kalorier, at det skal gå litt automatikk i det. Det gjør det fremdeles ikke, men det er nok fordi matlagingsinteressen min er veldig lav. Vil gjerne få et kosthold som gjør at jeg ikke er sulten så mye, og at jeg ikke sitter på kvelden og føler alt har for mye kalorier. Har fått mange gode tips av deg, da, Monroe!

Det er i alle fall sikkert at jeg er veldig mye mer fornøyd med kroppen nå, jeg kan til og med smile til mitt eget speilbilde. Og det hjelper masse å vite at jeg har jobba for det! :-)

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Hjemme og ferdig dusja etter Core Boot Camp. Det var TUNGT med skikkelig forkjølelse. Tok en red bull og to paracet før treninga, kjeeeeempesunt. Men jeg måtte jo gå denne gangen, siden jeg hadde mageinfluensa forrige gang, og det bare er sju treninger igjen (med i dag).

Anyway. Det var kult å klare å gjennomføre det, og jeg var ikke dårligst blant de som var med heller, selv om jeg var syk. Treninga var morsom, det var gøy med litt ordentlig styrketrening igjen :) Kjenner det skikkelig godt nå, så i morra kommer jeg til å være veldig støl tenker jeg. Og energinivået er ikke akkurat på topp... Nå skal jeg hvile meg frisk til torsdag, for da er neste økt!

Jeg planlegger å kjøpe meg nye ski, for de jeg har er vel sikkert 10-15 år gamle og jeg regner med det har skjedd noe i skiutviklingen siden den gang. Da kan jeg få brukt marka litt mer på vinterstid! :) Gleder meg skikkelig til å bli frisk og få trent litt mer kondis og jogging igjen. Det er helt vanvittig å se meg selv skrive sånt, for før gjorde jeg hva som helst for å slippe å jogge. Så dette er en bra endring!

Ellers gikk jeg på vekta i dag, og nå er vi venner igjen :rodmer: Den mener jeg veier noen hundre gram mindre enn jeg har gjort i hele dette nye livskapitlet, og det er jo en sensasjon! Kostholdet mitt har mildt sagt vært snodig i uka som gikk, siden det jeg klarte å spise med mageinfluensa stort sett inneholdt palmeolje eller var potetgull.

Oj, så flink du er, Antibac! Jeg hadde aldri klart meg uten spisedagen. Det skal ikke så mange dagene til før jeg begynner å dagdrømme om potetgull, cola og bakevarer, så for meg er det essensielt å få ganske så frie tøyler en dag i uka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal svare dere imorgen, må bare si at jeg er IMPONERT over dere alle! :klappe:

Jeg orker ikke svare noe særlig nå, er så sliten... dårlig.. er ikke med liksom. Jeg har jo vært veldig bevist på hva jeg har puttet i meg de siste månedene. Har ikke spist sukker, og holdt meg for det meste unna hvitt mel og har ikke spist brød på lenge(ikke noe spes grunn for det egentlig), og ihvertfall IKKE hvitt brød. Og jeg var og spiste hos noen andre idag. Chili con carne og hvitløksbaguetter. Jeg har vært skikkelig dårlig nå etterpå. På treningen(ca 2 timer senere), var jeg HELT ferdig FØR jeg begynte. Følte meg som en gammel dame, var slitsomt og gjøre alt. Huff. Var slitsomt å gå på tur med hunden, slitsomt å snakke i tlf så måtte legge på når jeg snakket med kjæresten min.

Nei nå altså, nå vil jeg bare veeeeeeeekk. Men er jo bra om kroppen min virkelig sier så mye ifra når den får mat som er "fyfy" rett og slett, vet ikke om det er det, eller om det bare er at jeg er sliten, men var ikke d på trening igår, og ikke tidligere på dagen idag. Tror kroppen er vant til å få mat som er bra for den, og at den da gir veldig beskjed når den får mat som faktisk ikke er bra. ( dette merker man jo ikke når man spiser sånn mat ofte eller innimellom ).

:klaske:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeei, du var jo akkurat syk! Håper det bare var baguettene, eller kanskje du spiste et eller annet i løpet av dagen som hadde gått ut på dato eller noe? Håper du føler deg bedre snart hvert fall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, god bedring, Monroe! Rart du skal få en SÅ kraftig reaksjon på hvitløksbaguetter! Håper det gir seg til i morra!

Wow, så bra du klarte å komme deg på bootcampen i dag, Dragonfly! Virka som det er mye sykdom, for var mange som var borte på min time, i alle fall. Nå syns jeg det var mye mer slitsomt enn sist, det var nok fordi jeg hadde kickboxing i går! Men klarte utfall med kettlebell nå, og forrige gang gjorde jeg det uten.

Lurer virkelig på hvordan stølheten min er på torsdag, altså! Dette er jo den første uka med tre fastsatte treninger, som jeg ikke velger dag på selv! Har klart å spise sunt og godt hele dagen også, så er fornøyd med uka så langt! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere. Jeg tenkte at en smoothie kunne hjelpe igår så jeg lagde meg en skogsbærsmoothie med banan, solsikkekjerne og kanel, og litt havremelk, og da ble jeg faktisk bedre iløpet av minutter... rart hva mat og god næring kan gjøre med kroppen. Gleder meg til jeg får bestilt hvetegress, spirulina og div så jeg kan blande det i en morgenshake før frokosten, håper energien min vil gå opp da og at jeg vil føle meg bedre. Er jo ufattelig mye vitaminer og mineraler i en slik shake, alt ettersom hva man putter i.

Men jeg har så rar mage, eller... jeg føler det har vært sånn ganske lenge, men har så dårlig hukomelse så vet ikke helt når det startet.. men har vært sånn i noen år tror jeg, altså at jeg ikke klarer å få helt den metthetsfølelsen. Mange som har det som meg går nok opp, så det kan jo være litt derfor jeg gjorde det, men har det jo fortsatt nå når jeg slanker meg men prøver hardt selvom jeg ofte er "konstant sulten". Det er som om at jeg vet at det er nok mat for kroppen min, men jeg har likevel en sult/rar følelse i magen. Det er som om kroppen vet det blir så og så lenge til neste gang så hvorfor ikke bare begynne å bli sulten allerede. Og spiser jeg meg kjempemett, tar det heller ikke lang tid før jeg får den sultfølelsen. Enten er det noe gale, noe jeg reagerer på.. kan for all del være gluten(for å ta et eksempel), da føler man seg gjerne sulten selvom man har spist(noe med gluten). Og jeg har vist ikke diabetes, og hadde i UVI når jeg trodde det, så jeg vet ikke. Eller så er det psykisk. Jeg er jo alltid veldig redd for at magen min skal rumle(vet ikke hvorfor, helt egentlig..) så jeg går hele tiden, litt i underbevistheten rundt og kvir meg for det, tenker på det veldig mye iløpet av skoledagen. Sitter og planlegger og planlegger, og prøver og drikke og stresstressstress. Akkurat nå synes jeg dere er heldig dere som aldri blir sulten!! Jeg tror jeg bør sjekke meg hos legen, også mtp hva som skjedde med meg igår, for jeg hadde ikke spist noe som var dårlig, jeg bare merket det veldig rett etter den middagen(og til den var alle ingredienser ny-innkjøpt).

Da jeg var og sjekket meg for uvi og diabetes på helsestasjonen i nov eller noe så sa hun at viss det matgreiene ikke gav seg skulle jeg gå til fastlegen, men hva kan han gjøre liksom? Håper evnt at han faktisk bryr seg og finner utav noe, for jeg har ikke råd til hundre timer der jeg ikke får vite noe. Har aldri vært hos ham før men tror han er snill da :) Kan jo også hende jeg faktisk spiser for lite, men jeg tviler, tviler sterkt. selvom jeg igår ifølge myfitnesspal lå på under 1000 på i hele går, hadde tatt med trening da. Men kan jo hende jeg regner feil fordi jeg pleier bare å legge til kcal sånn ca fordi jeg aldri finner maten... men forstår det ikke, føler jo jeg spiser mye også? Jeg blir gal.....

Kan dere skrive opp en typisk dag for dere, gjerne to, og hva dere da ligger på tilsammen på kcal på slutten av dagen UTEN trening??? jeg blir så frustrert... ikke av kcal og det, for det er sjeldent jeg teller egentlig, men dette med spisingen(sultfølelsen) min. og jeg spiser mat som skal mette lenge, og proteiner og fett og jaujau.

Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg har nådd trivselsvekta og skal HOLDE meg der, for da kan jeg spise betydelig mer mat(spiser fortsatt da veldig sunt og sånn), om jeg trener like mye..

håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så dumt du føler deg så dårlig! Kan være lurt å ta en sjekk, særlig når du ble anbefalt det sist du var hos legen. Høres jo ikke bra ut at du går rundt og er livredd for at magen skal rumle heller.

Jeg har merka at etter jeg begynte å føre opp kalorier viser det seg at jeg spiser mindre enn jeg trodde. Med unntak av på spisedagene, hvor jeg spiser mye mer enn jeg trodde, hehe! Jeg er sulten ganske ofte, men prøver å få i meg noe når det skjer. Du virker jo veldig flink til å finne mat som egentlig skal gi langvarig metthetsfølelse, da. Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal kjøpe for å få det, så blir litt mer tilfeldig. Så siden du føler du burde vært mett, men blir superfort sulten likevel, vil det være lurt med en legetur. Om ikke annet så får du roa tankene om at det kan være noe galt!

Mylog trekker ikke fra treninga (såvidt jeg har forstått), så da er det lettere å holde oversikt over bare maten. Men merker jeg blir stressa av alt dette strenge "føre opp alle kalorier-fokuset", så gleder meg til å være ferdig med å tenke på det hele tida.

Kan ta to dager fra mylog, men er treningsdager likevel, da. Men siden den ikke trekker det fra spiller det kanskje ingen rolle.

Mandag:

Frokost: To knekkebrød med geitost (254 kcal)

Mellommåltid: Nutrilettbar med karamell (212 kcal)

Lunsj: Fullkornspita med salami, revet ost og sukkererter (263 kcal)

Middag: Tandori kyllinggryte fra toro og salat (530 kalorier). Spiser alltid noe micromat på mandager, for etter kickboxinga må jeg ha i meg mat fort, og har forbent så masse uansett at jeg kan spise det meste.

Kvelds: Sukkererter og *kremt* en liten skje Nugatti (109 kalorier)

Til sammen:1367.

Tirsdag (igår):

Frokost: All Bran og Rugfras med melk (198 kcal)

Mellommåltid: Eple (55 kcal)

Lunsj: Fuldkornspita med Tine revet ost orginal, Bendit sukkererter og salatkjøtt av kyllingfilet (271 kcal)

Middag: "Litt av en kylling" crispy wings med wokgrønsaker og en dip laga av mager kesam, løk og knust chilli. (583 kcal)

Kvelds: To riskaker og en smoothie (etter trening) (175 kcal).

Til sammen 1282 kalorier.

Hadde dager forrige uke hvor jeg visstnok hadde spist 1100 uten å føle meg spesielt sulten, så er ikke så lett å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg har noe av det samme som deg, Monroe, altså at jeg kan spise en stor middag og være sulten igjen en time etter. Hvis jeg ignorerer det så blir det borte, da. Men jeg er mye sulten. Jeg har antatt at det har sammenheng med at jeg har lavt stoffskifte, men jeg vet ikke. Har du sjekka stoffskiftet?

Jeg har nettopp slutta å telle kalorier, for jeg merka jeg bare ble stressa av det. Men jeg kan skrive opp måltidene, hvis det hjelper noe?

En vanlig dag er sånn:

Frokost: Havregrøt laget med melk, kaffe med melk og sukker.

Mellom: En banan (hvis jeg trener er det banan og proteinshake etter trening).

Lunsj: Et kokt egg, to tynne skiver lavkarbobrød (pga mer protein), jarlsberg og kyllingpålegg.

Middag: Stekt kyllingfilet med masse krydder, kokte grønnsaker, fullkornsris, soyasaus, litt hvitløkssmør

Kvelds: For eksempel en skive med ost og kyllingpålegg, eller en riskake og en klementin. Kommer an på hvor sen middagen ble.

Jeg prøver å ligge rundt 14-1500 kcal, men nå har jeg begynt å bare finne ut hvilken mengde mat kroppen kan få og fortsatt gå ned i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg har ikke tid til å skrive så mye, ville bare skrive et veldig kort innlegg. Jeg har gått ned 500 gram siden forrige uke. Jeg har ikke fått trent verken i går eller mandag, men det skal jeg gjøre noe med i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så begge dere ligger på fem måltider dagen? Men jobber/går dere på skole? eller er dere sykemeldt nå? For det som er så irriterendes å tenke på, er at om jeg hadde vært hjemme hele dagen så kunne jeg sikkert klart meg utmerket på 4 måltider... men jeg blir mer sulten av skole, eller så blir jeg det fordi jeg hele tiden går rundt å tenker på det. Også hjemme, om neste dag. Det er så slitsomt. jeg spiser frokost ca kl 06.30, mellommåltid ca 09/09.30, lunsj 11.30(har lunsjpause da så må spise den da), også spiser jeg et mellommåltid igjen rundt 14.30/15.00(lett, feks frukt. Også middag sånn ca rundt kl 16-17. Og kvelds mellom 20-22. Men når jeg ser på det nå, så er det ikke så gale, er jo rundt to-tre timer mellom hvert måltid, også står jeg jo opp tidlig.

Jeg har så lyst å finne en god balanse mellom trening og mat, og vekttap, gått litt opp og ned nå. Jeg har noen ganger lurt på om jeg trener for lite kondisjon... hva tror dere? Altså, mandagene er det bosutime, det er ca 50/50 med styrke og kondisjon, og jeg blir andpusten. Tirsdagene skal jeg begynne å løpe på mølla eller gjøre annen kondisjon(har kutta ut step), onsdagene er det Cardiopower, som er mest kondisjon og litt styrke også, her kan man bli ganske sliten. Torsdagene er stram opp, oppvarming med kondisjon og resten styrke. Fredag prøver jeg å få til en kondisjons egentrening, som feks mølla. Skal prøve å få på ellipsemaskin eller trene noe kondis utenom de andre timene og, jeg har VIRKELIG lyst å presse meg og være streng, noe jeg takler bra men jeg må bare finne en ok balanse... og treningsform... Skulle hatt langrennskia nå, men er ikke så mye snø her.

(skal svare mer senere, har blitt mye av det i det siste, men må løpe til trening nå, lover å svare denne gangen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tid til å skrive så mye, ville bare skrive et veldig kort innlegg. Jeg har gått ned 500 gram siden forrige uke. Jeg har ikke fått trent verken i går eller mandag, men det skal jeg gjøre noe med i dag.

Bra gjort! :5:

Jeg er ufattelig støl i dag!! Treninga i går var virkelig noe annet enn det musklene mine var vant til tydeligvis. Blir ikke noe trening i dag, bare fokus på å bli frisk av forkjølelsen :)

Jeg var og kjøpte ski i dag, da! :biggrin: Langrennsskia jeg hadde var vel 15 år gamle, og ligger i en garasje uti gokk hos foreldrene mine, så jeg kjøpte noen som faktisk passer. Fant ut at de jeg hadde fra før må ha vært ca 30 cm for korte... Uansett, nå blir det lettere å komme seg ut i marka på vinterstid! Så da har jeg helgetreningsøkta klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på mellom 4-6 måltider om dagen. Men jeg er hjemme pga utbrentheten, så jeg står jo opp mye seinere enn deg, Monroe. Når du er på lunsjpausen har jeg spist frokost for 1 time siden, hehe!

Mine tider i går var 10.30, 14.30, 15.45, 19.30 og 22. Når jeg står opp tidligst halv ti blir det jo annerledes enn med deg som må opp så tidlig. Men det er bra å spise ofte, for da holder man forbrenninga oppe. Syns det høres fornuftig ut med hvor mye du spiser!

Også må du jo huske at du nå er veldig slank, så kanskje kroppen prøver å holde igjen litt? Jeg syns den gjør det litt på meg, og jeg er jo ni cm lavere enn deg..

Syns du allerede trener veldig mye, jeg. Det kan jo være lurt å la kroppen hvile litt også? Hvertfall én hviledag i uka!

Skikkelig bra jobba, Thessie!!

Og Dragonfly - kult du har kjøpt ski! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje sant rainbow, det er nok litt vanskeligere de siste nå. Har to fridager i uka, lørdag og søndag :) Idag hadde jeg en veldig fin økt med cardiotrening med styrke siste delen, og når de andre tøyet ut stakk jeg på mølla og løp 7 min på 12km/t og 5 på 9km/t. En rask, men god treningsøkt på mølla.

Dere er så ufattelig flinke... og du dragonfly er superflink som klarer å stå sånn på rett etter du har vært syk! Men husk å bygg deg opp gradvis! :klemmer: Blir så motiveeeert av dere jenter...! :jepp:

Hvordan går det med Honeydew, Cardigan og 123sport?? :)

Jeg har virkelig lyst å pushe meg selv, vil ut å løpe, vil virkelig kjenne meg fornøyd med hver dag som går ang trening, men så vil jeg liksom vente med all ute-treninga til det er litt mildere ute og finere vær.... MEN jeg vil jo gjøre det nå, jeg viil ha fortgang i sakene!!! Litt ihvertfall....hihi! liker å ha høyt tempo, mye og gjøre og å sette meg strenge mål, må bare finne hva det skulle vært.

Gratulerer forresten med nye ski dragonfly!!!! jeg har sååå lyst på nye langrennski, og skikkelig trene med dem.. men, nå må jeg spare til lappen, og siden det ikke er SÅ mye snø her, og ikke noe løype i nærheten så tar jeg det til vinteren igjen.. :) Ski er ihvertfall veeeeeeldig bra og ikke minst GØY trening. Kanskje jeg skal kjøpe meg sånne rulleskigreier... :fnise: Svømming også, som antibac vil få til. Svømmehallen er skikkelig ekkel her da... :lete:

Noen som har tips til annen cardiotrening enn det som er nevnt? har så lyst å stå på ski, blæ.. :sukk:

Flink du er thessie!! Slik må du bare fortsette, da går det jo i en fei!! :)

Ang det med kaloritelling. Jeg synes også det kan bli mye fokus på det. Selv er det sjeldent jeg teller, men innimellom gjør jeg det for å sjekke hvor jeg ligger.. men ligger ikke dere på veldig lite? på min står det jeg skal ha 1600 eller noe om dagen.. selvom det aldri blir så mye da :gjeiper:

Får prøve å få til noen flere fjellturer... det er noe jeg liker godt, håper været strekker til :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, god bedring, Monroe! Rart du skal få en SÅ kraftig reaksjon på hvitløksbaguetter! Håper det gir seg til i morra!

Wow, så bra du klarte å komme deg på bootcampen i dag, Dragonfly! Virka som det er mye sykdom, for var mange som var borte på min time, i alle fall. Nå syns jeg det var mye mer slitsomt enn sist, det var nok fordi jeg hadde kickboxing i går! Men klarte utfall med kettlebell nå, og forrige gang gjorde jeg det uten.

Lurer virkelig på hvordan stølheten min er på torsdag, altså! Dette er jo den første uka med tre fastsatte treninger, som jeg ikke velger dag på selv! Har klart å spise sunt og godt hele dagen også, så er fornøyd med uka så langt! :jepp:

Flink :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...