Mord-Sith Skrevet 22. november 2011 #361 Del Skrevet 22. november 2011 Eg har ikkje sjekka vekta på ei uke, men har gått ned i frå 67 til 64, så eg er på god veg. Eg har ikkje vekt heime, så eg finner ut av det når eg skal trene igjen, noko eg ikkje har fått gjort siden eg ikkje har vert heime. Så da blir det spennende å sjå om vekta klarte å gå oppover eller ikkje medan eg ikkje hadde eit like strengt kostholdregime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 22. november 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 22. november 2011 Gratulerer med bra nedgang! Jeg har ikke gått ned på en stund... Har trappet ned på amminga, og det er sikkert grunnen. Prøver å finne hvilket nivå jeg skal legge meg på nå, men har ikke helt knekket koden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 22. november 2011 #363 Del Skrevet 22. november 2011 Har ikke gått ned mer. Mister helt motivasjonen i høstmørket spiser usunt og trener for lite. Så derfor var jeg å handlet meg litt frukt i dag og prøvet å få i meg mer! Brød byttes hovedsakelig ut med knekkebrød frem til jul. Nå er det skjerpings er mer fokusert og bedre humør når jeg spiser sunt og får i meg mer frukt skal også prøve å få i meg mer vann. Jeg drikker SVÆRT lite når jeg ikke er på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 22. november 2011 #364 Del Skrevet 22. november 2011 Hei:) Maaange flinke her inne;-) og slenger meg med, har litt over 2 1/2 kg igjen! til 80 (som jeg egentlig satte meg til april 2012!. og da har jeg gått ned ca 9 kg siden sept;) Små mål gjør susen!! Så håper og greie det! godisen er min svake side!! men håper på og gjøre meg sikkelig uvenn med sukkeret! :-D så imorgen er det sikkelig trening igjen! Idag var det bare 40 min til sammen på elipse! og 33 av dem var intervall:o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 23. november 2011 #365 Del Skrevet 23. november 2011 Dere er så flinke. Hvordan klarer dere å holde motivasjonen oppe? Jeg har en uke på, tre uker av osv, klarer bare ikke ta tak i meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 24. november 2011 #366 Del Skrevet 24. november 2011 Dere er så flinke. Hvordan klarer dere å holde motivasjonen oppe? Jeg har en uke på, tre uker av osv, klarer bare ikke ta tak i meg selv! Eg motiverast av å vite at eg skal bli ein betre meg! Eg veit at for å bli det eg vil, så må eg jobbe med det. Eg veit at kosthold er viktig, og da har eg fokus på det. Om eg ikkje orka å gå ein tur ein dag, ok, så gjorde eg ikkje det. Da får eg heller prøve i morgon istedet. Eg talte kaloriar i starten, no veit eg sånn ca kor mykje eg får i meg på augemål. Å sjå at vekta går den rette veien, er en god motivasjon, å spise sunt gjør at eg kjenner meg betre. Å trene gir meg ei mestringskjensle som er fantastisk. Så kvifor i alle dagar skulle eg ikke ville fortsette? Du må bare finne den rette måten å gjere det på for deg! Finn ein diett og treningsmetode som du vil halde ut med, ikkje tving deg til noko. Med ein gang du tenker at det er noko du "må", ikkje noko du faktisk vil, vil det verte vanskeligare å få til! Ikkje tenk diett, tenk livsstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 24. november 2011 #367 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer med bra nedgang! Jeg har ikke gått ned på en stund... Har trappet ned på amminga, og det er sikkert grunnen. Prøver å finne hvilket nivå jeg skal legge meg på nå, men har ikke helt knekket koden. Tusen takk! http://fitnessbloggen.no/regne-ut-energiforbruk/ Finn ein formel, bruk den, og legg deg ca 300 kcal under energiforbruket ditt. Om det ikkje gir deg nedgang over to veker, legg deg igjen 200 kcal under igjen. Hugs å gange med aktivitetsnivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 24. november 2011 #368 Del Skrevet 24. november 2011 Hei hei, jeg er også med, men jeg har dessverre ikke vekt. Kom skikkelig i gang med treningen på mandag, men har spist sunnere i 4 uker (etter graviditeten)! Merker at jeg har blitt slankere. Har gått ned en klesstørrelse, faktisk Magen må trenes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missimoable Skrevet 25. november 2011 #369 Del Skrevet 25. november 2011 O herlige black friday Vekten er min venn! Jeg har gått ned 5,8 kg siden jeg startet 10 oktober. Da tror jeg at jeg satser på å gå ned de siste 2.2 kg for å nå idealvekten min før jul. Mulig dere syns 8 kg er mye, men jeg la på meg da jeg gikk gravid, så dette "valpefettet" preller "lett" av. Uheldigvis ammer jeg ikke, så jeg fikk ingen drahjelp der;) Tuuuusen tusen takk, Helenaa for at du startet denne tråden og ga meg inspirasjon Er SÅ glad Håper det går veien for dere andre også! IKKE GI OPP! DONT REWARD YOURSELF WITH FOOD...-YOU´RE NOT A DOG! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 25. november 2011 #370 Del Skrevet 25. november 2011 Tror jeg hiver meg med jeg også, selv om jeg er litt sent ute for 5 kg før jul, så er det vertfall en start Har meldt meg inn på vektklubben.no for å ha litt kontroll på kaloritellingen, og hva jeg faktisk spiser i løpet av en dag. Sliter litt med måltidene i forhold til at jeg jobber en del netter. Prøver å ikke spise så mye på natt, vanligvis et par skiver, og kanskje noen gulrøtter. Problemet mitt de dagene jeg jobber natt er at det blir veldig få, og et stort måltid. En vanlig dag etter nattevakt starter med at jeg spiser noen knekkebrød til "frokost" i tre tiden på dagen, før jeg forsvinner ut dørene, og er hjemme igjen i 6-7-8 tiden på kvelden. Da lager jeg gjerne middag, og spiser meg god og mett før jeg skal på nattevakt igjen. Andre her som har jobber natt, og har tips til hvordan det er lurt å legge opp måltidene? Tror jeg ofte går i kaloriunderskudd i ukene, og kalorioverskudd i helgene. (Kose seg hos familien, ute på fest osv) Av alkohol er det vell vin som er mest kalorifattig om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 26. november 2011 #371 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Ferieuka gjorde ikke så mye skade som jeg hadde trodd! Bare noen hundre gram opp, og det er jeg egentlig fornøyd med. I dag hadde jeg en bra treningsøkt, og fant ut manglende styrketrening i ferien ikke hadde gjort meg noe svakere Kunne til og med løfte tyngre i noen øvelser! Fikk inn en joggeøkt i ferien også, så kondisen hadde heller ikke blitt noe dårligere. Er skikkelig motivert nå Kan faktisk hende jeg klarer de fem kiloene til jul, og gjør jeg ikke det, så er jeg ganske fornøyd med kroppen min uansett nå! Endret 26. november 2011 av Dragonfly84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 26. november 2011 #372 Del Skrevet 26. november 2011 !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. november 2011 #373 Del Skrevet 26. november 2011 Da var jeg på vekten. Veier 5 kg mindre nå enn før graviditeten så jeg har vel klart mine 5 kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 29. november 2011 #374 Del Skrevet 29. november 2011 Dereee :D Nå er jeg så glad! Ligger her og får ikke sove, og så fant jeg plutselig ut at jeg skulle prøve en shorts som var helt utrolig stram i sommer. Jeg har ikke hatt vekt på nesten 2 mnd nå og vært veldig redd for at jeg ikke har gått noe ned... Men jeg prøvde som sagt den shortsen, og seriøst, jeg får plass til en hel knyttneve i livet når jeg har den på nå!!! I sommer brukte jeg den EN gang, og da var den så stram at jeg hadde en knallrød ring rundt livet da jeg tok den av! Hurraaaa Så nå slenger jeg meg på denne tråden, jeg vet ikke om jeg kommer til å ha tilgang til vekt fremover heller, men fikk skikkelig mye motivasjon til å fortsette å passe kalorier og trene, så da vil jeg gjerne joine dere Om jeg får tak i vekt så skal jeg ha som mål å gå ned 1 kg i desember Og gratulerer HenLu! Det må føles fantastisk :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. november 2011 #375 Del Skrevet 29. november 2011 Må bare si jeg ikke har vært veldig aktiv her i det sister - men jeg driver på. Får tilgang til vekt igjen til helga, så da får vi se da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #376 Del Skrevet 29. november 2011 Med! Vil ned 5 kg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #377 Del Skrevet 29. november 2011 Jogget litt igår og idag, skal på treningssenteret en tur idag tenkte jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #378 Del Skrevet 29. november 2011 Dereee :D Nå er jeg så glad! Ligger her og får ikke sove, og så fant jeg plutselig ut at jeg skulle prøve en shorts som var helt utrolig stram i sommer. Jeg har ikke hatt vekt på nesten 2 mnd nå og vært veldig redd for at jeg ikke har gått noe ned... Men jeg prøvde som sagt den shortsen, og seriøst, jeg får plass til en hel knyttneve i livet når jeg har den på nå!!! I sommer brukte jeg den EN gang, og da var den så stram at jeg hadde en knallrød ring rundt livet da jeg tok den av! Hurraaaa Så nå slenger jeg meg på denne tråden, jeg vet ikke om jeg kommer til å ha tilgang til vekt fremover heller, men fikk skikkelig mye motivasjon til å fortsette å passe kalorier og trene, så da vil jeg gjerne joine dere Om jeg får tak i vekt så skal jeg ha som mål å gå ned 1 kg i desember Og gratulerer HenLu! Det må føles fantastisk :D Grattis til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 29. november 2011 #379 Del Skrevet 29. november 2011 Dere blir jo bare flinkere og flinkere:D Gratulerer med kg dere kan vinke farvel til!!:-) For min del så har jeg gått ned 400 gram:P men jeg er fornøyd! alt er bedre enn og gå opp:). Og forgje uke var det 'måndelige' og vekta blir jo helt annerledes. så tør ikke og slappe av så mye enda. 2.2 kg igjen ca! stå på videre folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 29. november 2011 #380 Del Skrevet 29. november 2011 I dag veier jeg mindre enn jeg har gjort på mange år! Så feriegrammene slapp taket, og jeg har bare 1 kg igjen for å ha gått ned 5 kg til jul. Kjempefornøyd! Jeg trente 4x4 jogg og styrke i dag igjen, og jeg kjenner virkelig at kondis og styrke har blitt en HELT annen nå i forhold til da jeg begynte. Det er nesten uvirkelig å se at jeg får til den derre treningsgreia, jeg har progresjon og jeg LIKER det i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå