Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2011 #81 Skrevet 24. august 2011 Moi? Jeg har da vel aldri vært en utolerant, ekstremt klengete mann med ubøyelige meninger om alt og ingenting :ler: Om du er klengete har jeg ingen formening om, men resten stemmer på en prikk! 1
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 Forfatter #82 Skrevet 24. august 2011 Om du er klengete har jeg ingen formening om, men resten stemmer på en prikk! Jeg har forsåvidt mine egne meninger om alt og ingenting hehe Men hvis noen klarer å overbevise meg om at andre meninger eller forslag er bedre enn mine, så er jeg faktisk ikke ubøyelig.
Gjest Sobril Skrevet 20. september 2011 #83 Skrevet 20. september 2011 Med noe erfaring så behøver ikke "den o' store samtalen" være så viktig. Det viktige er at personkjemien stemmer og at samtalen går lett og man kan veksle fra dype til lette ting uten problemer. For min del blir "forskjellene gjør at man utfyller hverandre" litt feil, og jeg vil heller være sammen med en mann som er mer lik meg som person. Jeg vil helst ikke høre at han ikke kan leve uten meg. Det ville jo vært tragisk.
Steinar40 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #84 Skrevet 20. september 2011 Med noe erfaring så behøver ikke "den o' store samtalen" være så viktig. Det viktige er at personkjemien stemmer og at samtalen går lett og man kan veksle fra dype til lette ting uten problemer. For min del blir "forskjellene gjør at man utfyller hverandre" litt feil, og jeg vil heller være sammen med en mann som er mer lik meg som person. Jeg vil helst ikke høre at han ikke kan leve uten meg. Det ville jo vært tragisk. Enig med deg i at ulikheter som i utgangspunktet kan være tiltrekkende, fort kan vise seg å bli helt feil i lengden. Det bør man derfor tenke på. Og det er åpenbart at "like barn" har lettere for å forstå hverandre og for å samarbeide. Imidlertid vil det å ha ulike egenskaper (styrker/svakheter) kunne være positivt for begge.
Gjest Sobril Skrevet 20. september 2011 #85 Skrevet 20. september 2011 Enig med deg i at ulikheter som i utgangspunktet kan være tiltrekkende, fort kan vise seg å bli helt feil i lengden. Det bør man derfor tenke på. Og det er åpenbart at "like barn" har lettere for å forstå hverandre og for å samarbeide. Imidlertid vil det å ha ulike egenskaper (styrker/svakheter) kunne være positivt for begge. Jepp. Ulikheter kan være svært tiltrekkende i begynnelsen - helt til hverdagen kommer. At man har noen ulike egenskaper er selvsagt positivt, og man kan bruke disse til å løfte hverandre opp. Jeg skrev flittig om "drømmemannen" her inne for en stund siden, og prøver nå å fortrenge hele greia. Hva hadde vi? Jo, en vanvittig seksuell kjemi. Noe annet? Nei, egentlig ikke. Greit å kunne basere et forhold på annet enn sex, for da har man en del annet å tilføre forholdet.
Steinar40 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #86 Skrevet 20. september 2011 Jepp. Ulikheter kan være svært tiltrekkende i begynnelsen - helt til hverdagen kommer. At man har noen ulike egenskaper er selvsagt positivt, og man kan bruke disse til å løfte hverandre opp. Jeg skrev flittig om "drømmemannen" her inne for en stund siden, og prøver nå å fortrenge hele greia. Hva hadde vi? Jo, en vanvittig seksuell kjemi. Noe annet? Nei, egentlig ikke. Greit å kunne basere et forhold på annet enn sex, for da har man en del annet å tilføre forholdet. Ja, sex alene har aldri vært noe å basere et parforhold på.
Gjest Sobril Skrevet 20. september 2011 #87 Skrevet 20. september 2011 Ja, sex alene har aldri vært noe å basere et parforhold på. Nei, men det er søren meg lett å gå fem på
Steinar40 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #88 Skrevet 20. september 2011 Nei, men det er søren meg lett å gå fem på Ja, det er jo menneskelig å feile som det sies. Beklageligvis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå