Steinar40 Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hva ønsker du å høre og forvisse deg om før du satser på den store kjærligheten?
Gjest fireflies Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 (endret) For meg er det faktisk litt viktig å vite hvor han står politisk. Det sier gjerne veldig mye om en person. Endret 16. august 2011 av fireflies 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 At han er ferdig med tidligere forhold, slik at jeg slipper å høre hvor vrang og teit eksen var, og gjerne er, hvis de har barn sammen. Dessuten må jeg forsikre meg om at han vet hva som skjer i verden, og har en mening om det. Menn som ikke har en mening om ting er turn off. 3
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2011 Ingen som ønsker å høre at h*n ikke kan leve uten deg?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Ingen som ønsker å høre at h*n ikke kan leve uten deg? Nei, ikke egentlig. Jeg vil ha en mann som har et eget liv som han er fornøyd med, som blir enda bedre med meg. Jeg vil også vite at han vil ha meg "warts and all", og ikke en rosa drøm. 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Siden det er deg, Steinar40, som spør hadde jeg villet vite at jeg fra forholdets begynnelse kun kan være sosial med kvinner.
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2011 Siden det er deg, Steinar40, som spør hadde jeg villet vite at jeg fra forholdets begynnelse kun kan være sosial med kvinner. Ja, det hadde ikke vært noe problem hehe
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2011 Nei, ikke egentlig. Jeg vil ha en mann som har et eget liv som han er fornøyd med, som blir enda bedre med meg. Jeg vil også vite at han vil ha meg "warts and all", og ikke en rosa drøm. Så du syns altså at det er helt greit at han syns at livet uten deg vil være helt supert. Hva pokker er vitsen i å være sammen da?
Pinkee Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Så du syns altså at det er helt greit at han syns at livet uten deg vil være helt supert. Hva pokker er vitsen i å være sammen da? Det blir enda bedre MED meg Sånn ellers, at han er ærlig! Akkurat nå, er det 1. og eneste som står på plakaten. Så jeg regner med å være singel resten av livet, for hvor finner man en ærlig mann?? 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #11 Skrevet 16. august 2011 Så du syns altså at det er helt greit at han syns at livet uten deg vil være helt supert. Hva pokker er vitsen i å være sammen da? Jeg vil ikke ha en som legger ansvaret for sitt livs lykke på meg. 8
Tabris Skrevet 16. august 2011 #12 Skrevet 16. august 2011 (endret) Hm, jeg kan ikke huske at vi hadde noen "stor samtale". Det jeg trenger å forvisse meg om, tror jeg, er at vi i det store og det hele ser verden på samme måte. Og, nei, det hadde ikke vært positivt om han sa at han ikke kunne leve uten meg. En slik avhengighet er bekymringsverdig. Endret 16. august 2011 av Tabris 3
Admeliora Skrevet 16. august 2011 #13 Skrevet 16. august 2011 Jeg ville sett på det som et stort pluss dersom han kjempet litt for meg, og ga uttrykk for at jeg betydde mye for ham. Men om han hadde sagt at han ikke kunne leve uten meg ville jeg visst at det ikke var sant. Men hadde selvfølgelig syntes at det var koselig å høre.
Gjest fireflies Skrevet 16. august 2011 #14 Skrevet 16. august 2011 Ingen som ønsker å høre at h*n ikke kan leve uten deg? Definitivt ikke, det er alt for klisjé i tillegg til at det er løgn. Gi meg heller en mann som sier "Det er ikke det at jeg ikke kan leve uten deg, men jeg vil helst slippe å leve uten deg" 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. august 2011 #15 Skrevet 16. august 2011 Den store samtalen, slik den er definert her, er livsfarlig. Spesielt dersom du er mann, fordi: Alt du sier vil bli husket. Det er ikke sikkert du står last og brast ved absolutt alle uttalelser som falt for fire eller åtte år siden. Men hun husker dem - garantert. Når det er sagt, så er jeg veldig enig med Tabris. Målet med kjærligheten må vel være å finne et menneske som har noenlunde samme verdier og holdninger som en selv og deretter utvikle seg sammen gjennom årene. Det er vel de færreste som drømmer om en kopi/kloning av seg selv? Da ville verden, og samlivet, blir dønn kjedelig. 4
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #16 Skrevet 16. august 2011 Det blir enda bedre MED meg Sånn ellers, at han er ærlig! Akkurat nå, er det 1. og eneste som står på plakaten. Så jeg regner med å være singel resten av livet, for hvor finner man en ærlig mann?? Klart det finnes ærlige menn.
alfredas Skrevet 16. august 2011 #17 Skrevet 16. august 2011 Ingen som ønsker å høre at h*n ikke kan leve uten deg? Nei, men nesten. Slik du ordlegger deg her, blir det veldig desperat og tvilsomt. Men om han på en troverdig måte sa at han ikke kunne tenke seg å leve med noen andre enn meg, dele sitt liv med meg som hans kjæreste i dette livet, osv. så ville det ha vært veldig, veldig positivt. Og at han vil forlove seg. 1
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #18 Skrevet 16. august 2011 Jeg vil ikke ha en som legger ansvaret for sitt livs lykke på meg. Å? Er du ikke til å stole på? 1
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 16. august 2011 (endret) Den store samtalen, slik den er definert her, er livsfarlig. Spesielt dersom du er mann, fordi: Alt du sier vil bli husket. Det er ikke sikkert du står last og brast ved absolutt alle uttalelser som falt for fire eller åtte år siden. Men hun husker dem - garantert. hehe Alltid dumt å si noe en ikke mener, men det kan være fort gjort Endret 16. august 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #20 Skrevet 16. august 2011 Å? Er du ikke til å stole på? Jo, men jeg mener at man selv har ansvar for sin lykke. At forholdet til meg er noe som vil bidra til lykke tar jeg for gitt når noen vil gå inn i et forhold med meg, men å si at de ikke kan leve uten meg er i effekt å si at de vil dø uten meg. Det er et ansvar jeg ikke vil ha. Hvis en mann ikke har de grunnleggende redskapene som skal til for å skape sin egen lykke, hvor jeg er en del av bitene i et puslespill, så er han ikke klar for et forhold. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå