juliane Skrevet 3. juli 2012 #201 Del Skrevet 3. juli 2012 ÅÅ, fine Handy! Han der må du jammenmeg sørge for å passe godt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. juli 2012 #202 Del Skrevet 3. juli 2012 Såååå koselig! Gull verdt med en sånn opplevelse oppi alle hverdagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. juli 2012 #203 Del Skrevet 3. juli 2012 Guri malla, så fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2012 #204 Del Skrevet 4. juli 2012 Sensurert før jeg fikk det med meg. Men det var tydelig en bra ting så for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #205 Del Skrevet 4. juli 2012 Det var bare romantiske Handy, MarianneE Jeg har deg på facebook så kanskje du har fått med deg en innsjekking jeg har hatt I dag er det besøk av 4 mammaer og 4 barn, allerede til lunsj. Og jeg har ikke tenkt så veldig på serveringen. Ops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. juli 2012 #206 Del Skrevet 4. juli 2012 Kos deg med besøk i dag, lilljan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. juli 2012 #207 Del Skrevet 4. juli 2012 Kos deg med besøk og god sommer hvis du ikke hører fra meg på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #208 Del Skrevet 6. juli 2012 Været er nydelig,barna er lykkelig og sover lenge om morgningen. Vi er helt avslappet. Deilig. Det er deilige dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. juli 2012 #209 Del Skrevet 6. juli 2012 Deilige dager liker vi! Nyt og kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #210 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Nå har jeg og kidsa vært på miniferie til familie. Hos pappaen min var det kjempekjekt. Der er det masse barn og mye liv og røre. Jeg så barna til måltidene og det var det. De sovnet lykkelig mange timer over leggetid. Helt utslitt. Tenk å være 4 år og være ute å spille fotball på kveldene med de store guttene i bare t-shorte. Minstemann hadde sjarmøretappe inne med de voksne, innimellom var han ute også, men det er mye å passe på for de andre og han løp alltid bort med ballen Hos bestemor var det litt andre tilstander. De er jo eldre og det er lenge siden det var små barn i huset. Så det var lite leker der og et hus fullt av nips, type knuselig. Travelt!!! Og barn 2 og 4 kan liksom ikke sitte i ro med alle de tusen fristelsene. Vi klarte oss uten å knuse noe. Utrolig nok. Endret 12. juli 2012 av lilljan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juli 2012 #211 Del Skrevet 12. juli 2012 Koselig med besøk hos familie! Og det skaper fine minner for barna også . Nyt ferien videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. juli 2012 #212 Del Skrevet 13. juli 2012 Høres ut som drømmedager hos din far! Herlig med lange, fine kvelder, lek og moro Litt mer styr med besøk hvor mye kan knuses og det ikke er like småbarnevennlig, men er nå koselig å besøke de gamle også. Nyt ferien videre, og kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #213 Del Skrevet 17. juli 2012 Nå er det bare 2 dager til handy tar ferie. Det skal bli godt, de dagene uten avtaler eller aktiviteter kan bli litt lange. Spesielt nå når det regner... I dag har vi ingen planer. Jeg fikk en kommentar i går som jeg grunner på: Handy må du ta godt vare på, han blir jo bare kjekkere med årene.... Betyr det at han blir kjekkere og jeg? Betyr det at tilbudet hans blir større (fra andre damer)? Betyr det at jeg "må ta meg sammen" med utseende mitt så han ikke forsvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. juli 2012 #214 Del Skrevet 17. juli 2012 Hehe, typisk damer å gruble over sånne kommentarer Jeg tolker det dithen at vedkommende mener du har en kjekk mann, verken mer eller mindre. Og han har en flott kone og fine barn, så han er nok veldig fornøyd med tilværelsen, tenker jeg Kos dere med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juli 2012 #215 Del Skrevet 17. juli 2012 Signerer PH! Er nok vi damer som er altfor flinke til å analysere... Kommentaren kunne helt sikkert vært sagt på en annen måte for å slippe all analysen, men sagt er sagt. Kjekk mann med vakker kone og nydelige barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #216 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Jeg aner ikke hvor smiley'ene er blitt av Har jeg forresten sagt at jeg reiser til Spania om noen dager? Her bøtter det jo ned, og på langtidsvarselet er det meldt regn så langt fram jeg kan se. Men i Spania *sukk* Vi har brukt dagene på å lære eldstemann å sykle uten støttehjul. Nå sykler han litt alene hvis vi løper etter. Første ganger så han og Handy komme mot meg syklende sto jeg bare og hoppet på stedet.kjempestolt!!! Fikk dere med dere, Spania om noen dager? Endret 27. juli 2012 av lilljan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. juli 2012 #217 Del Skrevet 27. juli 2012 Så deilig med noen dager i Spania! Smågrønn her gitt, hadde gjort seg! Hvor lenge skal du være? Hele familien, eller bare lilljan? Hvor i Spania? Nyyyyyyyt turen og kos deg masse! Vi var heldige med været på vestlandet, og har ganske fint vær i dag, så skal vel ikke klage så veldig over det værmessige den første ferieuka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. juli 2012 #218 Del Skrevet 27. juli 2012 Hmm, sa du noe om Spania om noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #219 Del Skrevet 28. juli 2012 Ja jeg tror jeg har nevnt, Spania for dere Jeg pakker og vasker og det er jo meget greit å se at langtidsvarslingen ikke melder annet enn regn og overskyet. Vi skal til familiens "hytte" ikke langt fra Marbella. Det er meg og min familie også er mamma og kjæresten der så vi får noen dager med de før de returnerer hjem igjen. Så da får vi litt kvalitetstid med mamma, litt barnevakt og litt alenetid. En hel ferie med andre uansett venner og familie hadde jeg ikke ville, men deler av den er veldig fint synes jeg. Det er jo viktig å bevare romantikken når man kan og det er jo ferietiden fin til og da er det dumt å feriere med noen andre hele tiden. Barna gleder seg voldsomt, spesielt eldstemann som er vel det eneste barnet som skjønner at det skal skje noe ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 #220 Del Skrevet 30. juli 2012 Høres helt vidunderlig ut! Jeg kan godt avlaste litt altså, og komme nedover når din mor og kjæresten drar hjem Kos dere masse, og NYT dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå