Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

Det er irriterende med slike meldinger synes jeg. Jeg har termin om 13 dager, men allerede for noen mnd siden begynte folk å spørre meg om den lille hadde kommet :fnise: Jaja..

Er forberedt på å gå på overtid jeg også :jepp: De fleste førstegangsfødende gjør jo det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det vel bare Delphina av dere er inne som har gått overtid, men er det bare jeg som blir bombadert med meldinger på facebook og på mobil med spørsmål om babyen har kommet??? :sjenert: Jeg orker rett og slett ikke å svare på alle jeg. Man blir jo både mer utålmodig og litt irritert.. Jeg blir svært lett irritert om dagen, noe mannen må gå gjennom desverre :sjenert:

Selv om det er en baby man går og venter på, så føler jeg også at 13. oktober er den datoen jeg i mange måneder har gått og ventet på også. Det er jo på en måte den datoen babyn skulle komme på! :sjenert: Da er det faktisk litt tøft å komme dit og passere uten at noe skjer. Men jeg prøver å tenke positivt, og at nurket vårt er her snart!

:goodbye: Blei satt igabg 11 dagar over eg :sjenert: Og har samme erfaring som deg med alle spente rundt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en prøvelse psykisk å gå rundt og vente på fødselen, så det er helt forståelig at du er litt irritert og sliten om dagen :klemmer

Men som du sier, så er du en dag nærmere, uansett om du får i løpet av helgen eller om du må bli satt i gang. :)

:jepp: Det hele er mye tøffere enn hva jeg forventet faktisk.

:klemmer:

Åh, alle i familiene våres spurte om hun hadde dukket opp. Moren og søsteren til forloveden begynte allerede før termin. skratte: Uansett, det blir bombardering av spørsmål. Til slutt ba jeg alle om tålmodig å vente, for det var litt sårt å gå over termin og at alle spurte samme spørsmålet hver dag.

Jeg leser innlegget ditt og kjenner meg igjen på det du skriver, så det er jo noe som er typisk for de som går over termindatoen, selv med en dag. Gråt sårt allerede da termindagen var omme..

:klemmer: Nurket kommer snart! Gleder meg uansett til å høre om det blir ei lita frøken eller en liten pjokk!

Det tar på med alle spørsmålene.. Nå har jeg begynt å mure meg inne hjemme. Orker ikke dra på butikken da alle spør: Neimen, har du ikke født enda?? Jeg får så lyst til å svare: Ser det slik ut??? :fnise:

Men det er jo moro at de gleder seg masse på våres vegne da.

:klemmer:

Det er irriterende med slike meldinger synes jeg. Jeg har termin om 13 dager, men allerede for noen mnd siden begynte folk å spørre meg om den lille hadde kommet :fnise Jaja..

Er forberedt på å gå på overtid jeg også jepp: De fleste førstegangsfødende gjør jo det :klemmer:

Og meldingene blir ikke færre jo nærmere terminen du kommer. :fnise:

Jeg har jo også vært forberedt på å gå overtid. Men det er jammen meg tøffere enn hva jeg trodde :sjenert:

:klemmer:

:goodbye: Blei satt igabg 11 dagar over eg sjenert: Og har samme erfaring som deg med alle spente rundt :kjefte

Beklager *Frida*, jeg glemte jo at du også gikk overtid.. :sjenert: Da vet du jo hvordan jeg har det om dagen du også :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter..

Jeg hadde en fæl dag i går. Jeg våknet og var irritert og sur, noe som endte opp i en ordentlig gråtetokt!! :tristbla: Det er tøft med alle forventningene rundt en.. Alle rundt meg går rundt og tipper på når den lille blir født, og slektninger fra nær og fjern kom hit langveisfra i helga for å hilse på baby. Også har det ikke kommet noen baby enda :sjenert: Da klarer jeg å dra på meg dårlig samvittighet. Men som jeg sa til dem; jeg aner jo ikke når babyn blir født, så at de velger å komme på helgetur før de vet noe mer får bli deres eget valg.

Men jeg føler liksom at jeg skuffer andre :sjenert:

Dessuten har både jeg og mannen blitt skikkelig forkjøla.. Sånn for sikkerhetsskyld :trist:

Beklager at jeg ikke er så aktiv i dere andres dagbøker om dagen. Men jeg har liksom så lite til overs. Jeg lover at jeg skal komme sterkere tilbake :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden :klemmer:

Jeg er også forskjølet, for tredje gang siden i sommer faktisk! Det er noe dritt! :gjeiper: Før har immunforsvaret mitt vært såpass bra at alle disse forkjølelsene bare har resultert i et munnsår i munnen. Husker ikke hva de heter, men det er sånn som oppstår når man nesten har blitt forkjølet, men så har immunforsvaret hindret det. heller et munnsår enn forkjølet og dårlig allmenntilstnad altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den tiden du trenger til å svare i andres dagbøker :klemmer: det er nok tøft å gå Over tiden mtp at alle maser om når baby kommer. Det vet ingen og lillegullet kommer når h*n er klar :) gir deg mange gode :klemmer:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Vil først gi deg en kjempestor :klemmer:!

Vil bare si at jeg kjenner igjen den følelsen at jeg skuffer alle når babyen ikke kommer til avtalt tidspunkt (termin mao), men det er fordi du er litt skuffet selv, og du føler at alle øyne er på deg. De fleste oppegående mennesker forstår at babyen ikke kommer til termin, så ikke tenk noe mer på det. Det at folk kommer for å besøke baby er deres valg, ikke ditt. Uansett, ikke tenk mer på at du skuffer andre, det du burde fokusere på er å slappe av og hente krefter til fødselen. Vet at det er lettere sagt enn gjort, men.. Det er av erfaring jeg skriver dette. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjæjj, såå spennende Ariel!! Nå kan jeg tenke meg du har en masse følelser og tanker i kroppen!! Tenk, nå har du lillegull snart hos deg!!! :grine:

Gleder meg til neste oppdatering, håper det blir sms iløpet av natten ;)

Lykke, lykke, lykke til!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg melding fra Ariel!! :hoppe::strix:

"Ei nydelig jente kom til verden i dag tidlig. Akkurat passe stor :) Ariel er sliten, og jeg besvimer så fort jeg står opp. Klarte meg med bare lystgass :) Jeg oppdaterer når formen er bedre"

Gratulerer så mye Ariel!!!

Så flink du er, som klarte deg med bare lystgass, det kan du jammen meg være stolt av!!! :jepp:

Og så ei lita prinsesse da :rodmer:

Gleder meg stooort til neste oppdatering!!

Kos dere med lillejenta!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nåååh, gratulerer så masse med ei lita jente :rodmer: Hipp hurra! Endelig ble det din tur :hoppe:

Ta godt vare på deg selv og kroppen din så kommer du for til hektene igjen.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: Ååååååh, endelig kom oppdateringen jeg ventet på!

Og du fikk ei lita frøken! :strix: Så herlig og GRATULERER ARIEL*!

De er herlig disse jentene våres. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...