Teriyaki Skrevet 25. september 2013 #441 Del Skrevet 25. september 2013 Uff, det var trist å høre! :-( vet ikke hva jeg skal si, men tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. september 2013 #442 Del Skrevet 25. september 2013 Så uendelig trist har ikke så mye "trøst" å komme med, men sender deg og dine mange varme tanker og klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 26. september 2013 Forfatter #443 Del Skrevet 26. september 2013 Kom hjem sent i går kveld. Knøttet er borte. Jeg er ikke gravid lenger Operasjonen gikk bra, men jeg sliter med smerter nå i etterkant. Blør utrolig lite, så helt tydelig at de fikk ut det meste. Jeg føler meg mislykket! Mislykket som ikke klarer å bære helt fram, men mister. Har nå vært gravid tre ganger, men har heldigvis den fantastiske datteren min. Det rare med denne MA'en er at jeg vet hva jeg går glipp av. Jeg vet hvordan følelsen av å få det nyfødte barnet sitt på brystet er. Jeg vet hvordan det er å snuse inn babylukta, den intense kjærligheten man føler for sitt eget barn. I løpet av disse 10 ukene som gravid har jeg opparbeidet meg mange forventninger. Jeg gledet meg veldig til å kunne fortelle det til alle og enhver, kjenne spark, kose på den voksende magen og ikke minst fødselen. Nå er alt det falt i grus. For å kunne kjenne alt det, må jeg begynne helt på nytt igjen. Det føles motløst og uendelig lenge til! Igjen må jeg gjennom de forferdelige første 12 ukene. Nå var jeg jo nesten i mål med dem. Jeg må gjennom en ny runde med dårlig form, tretthet og alle svangerskapssymptomer. Jeg føler meg sviktet av min egen kropp! Men snart! Snart skal motivasjonen graves frem, og jeg skal se fremover. Jeg skal glede meg til en ny graviditet og det MÅ gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. september 2013 #444 Del Skrevet 26. september 2013 Har ikke ord. Så lei meg på dine vegne! Klart man rekker å glede seg, og kjenne på forventninger og drømmer og tanker om den lille. Båndene er der fra det sekundet man ser graviditetstesten. Så utrolig lei meg for at du måtte gjennom dette enda en gang. Håper at spiren sitter så raskt dere er klare for det, og at dere klarer å ta godt vare på hverandre nå mens dere står midt oppi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #445 Del Skrevet 1. oktober 2013 En uke siden UL. I morgen en uke siden inngrepet. Det går bedre. Bedre psykisk enn forventa! Jeg vet ikke hvorfor. Men det å ha jenta mi å passe på gjør at jeg ikke kan grave meg ned. Ser frem til å komme til den dagen jeg får igjen TR. Ser frem til at kroppen er i "gjenge" igjen. Har fortsatt en del smerter. Er litt nervøs pga det, men tenkte jeg sku ringe legen i morgen om det ikke er bedre. Håper virkelig ikke det er en infeksjon som banker på. Føler ikke jeg fortjener det Jeg klarer meg. Er såklart trist, men ikke værre enn at det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. oktober 2013 #446 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bra det går bedre Har dere tenkt å prøve igjen med en gang etter du har hatt mensen? Er kanskje vanlig å ha vondt en stund, siden du hadde et inngrep, men lurt å ringe legen ja. Ring med en gang om du får feber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #447 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja, her kommer vi til å hoppe i høyet igjen med en gang det er mulig Har fått legetime idag. Tviler på at det er noe galt, men fortsatt redd for at det skal være noe. Og om det faktisk sku være noe, så er det greit å få det fiksa så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #448 Del Skrevet 18. oktober 2013 Idag er det to år siden frøkna mi kom til verden. Det har vært de to beste årene i mitt liv! Å få barn er virkelig en berikelse! Jeg husker dagen for to år siden så utrolig godt. Jeg var fryktelig sliten og ikke i form, men kunne ikke gjøre annet enn å studere den nydelige skapningen som var min. Tenk at hun skulle være med meg hjem etterhvert. Jeg elsker virkelig lille T av hele mitt hjerte <3 Gratulerer med dagen lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 11. november 2013 Forfatter #449 Del Skrevet 11. november 2013 Her kan jeg melde om at TR har vært på besøk igjen og at jeg venter EL i disse dager. Veldig spent på å se om det kan klaffe denne måneden. Jeg tar folat hver dag og tester med el-tester nå. Ellers kan jeg også meddele at jeg idag har begynt på et lavkarbokosthold. Dvs at jeg har det som et prøveprosjekt i to uker for å se om det kan ha noen effekt. Jeg sliter med mye muskelplager pga fibromyalgi og har dessverre 10 kg for mye (minst). Så dette blir spennende. Første dagen har ikke vært så bra. Men det er nok litt pga litt uheldig meny. Frokost og middag var ingen høydare. Satser på en bedre dag i morgen Har vært mindre oppblåst, vært vanvittig tørst og sprunget ekstremt mye på do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. november 2013 #450 Del Skrevet 12. november 2013 *Krysser alt jeg har* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. november 2013 #451 Del Skrevet 12. november 2013 Krysser fingre og tær og alt som krysses kan her også for at det klaffer for dere raskt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 12. november 2013 Forfatter #452 Del Skrevet 12. november 2013 Da smilte EL-testen mot meg!! Nå blir det jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 12. november 2013 Forfatter #453 Del Skrevet 12. november 2013 Andre dag på lavkarbo. Synes ikke denne dagen var noe lettere. Har vært mye sulten idag, så har nok kanskje fått i meg for lite fett. Synes det er vanskelig å ikke spise brødskiver. Jeg er jo vant til å spise brød til tre måltider pr dag. Så det her er en stor forandring. Men jeg skal gjennomføre den første uka uansett. Det kan jo ikke gå annet enn oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. november 2013 #454 Del Skrevet 12. november 2013 Kan du spise knekkebrød istedenfor brød? Er ikke helt inne på det der lavkarbo-greiene Spiser selv knekkebrød istedenfor brød, og lite pasta/ris, og føler at det fungerer greit har iallefall funnet ut at skal kostholdsendring fungere for mag må jeg kunne spise ting jeg liker, hvis ikke går det ikke over tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 14. november 2013 Forfatter #455 Del Skrevet 14. november 2013 Kan du spise knekkebrød istedenfor brød? Er ikke helt inne på det der lavkarbo-greiene Spiser selv knekkebrød istedenfor brød, og lite pasta/ris, og føler at det fungerer greit har iallefall funnet ut at skal kostholdsendring fungere for mag må jeg kunne spise ting jeg liker, hvis ikke går det ikke over tid Jeg kan spise litt rugsprø og egenlagde lavkarboknekkebrød og brød jeg har også vært veldig(!) skeptisk. Men fant ut at jeg ikke har noe å tape på å prøve en uke eller to. Dag fire er gjennomført. Der går mye bedre nå magen fungerer også mye bedre!! Synes metthetsfølelsen jeg oppnår fortsatt er litt spesiell. Jeg blir på en måte ikke stappmett og tung i magen. Men det er en slik følelse at jeg tror jeg fortsatt er litt sulten. Men det er jeg egentlig ikke. Spennende å se hvordan kroppen reagerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 20. november 2013 Forfatter #456 Del Skrevet 20. november 2013 Nå har jeg holdt på med lavkarbo i 10 dager og det går bare bedre og bedre Jeg har gått ned 2 kg. Det er ikke revolusjonerende mye, men litt er bedre enn ingenting. Derimot(!) har jeg fått en helt ny mage!!! Jeg har gått fra å være konstant oppblåst, mye rumling og løs mage til å nesten ikke ha luft i magen i det hele tatt. For to uker siden gikk jeg på do og måtte mer enn tisse mange ganger om dagen. På det værste kunne det være 7 ganger! Nå er det gjennomsnittlig en gang om dagen og jeg er ikke løs i magen mer. Det er faktisk en enorm lettelse! Når det gjelder symptomer på graviditet er det ingen verdens ting ennå Pessimisten i meg sier at jeg slettes ikke er gravid denne måneden. Men optimismen har et ørlite snev av håp! Skal prøve å holde meg til å teste på mandag. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg sikkert til å teste både fredag og søndag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. november 2013 #457 Del Skrevet 22. november 2013 Har du testa deg? *nysgerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. november 2013 #458 Del Skrevet 23. november 2013 Så kjekt at det nye kostholdet fungerer for deg! Og jippii for vektnedgang - bra jobba! Er også spent på om du har testa.... Krysser alt som krysses kan for at det klaffer fort! God helg til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 23. november 2013 Forfatter #459 Del Skrevet 23. november 2013 Testa igår og den var blendahvit. Begynt å blø idag Jeg er skuffa og lei meg. Men må prøve igjen denne syklusen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. november 2013 #460 Del Skrevet 23. november 2013 Testa igår og den var blendahvit. Begynt å blø idag Jeg er skuffa og lei meg. Men må prøve igjen denne syklusen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå