Gå til innhold

Gutt kledd ut som jente

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det virkelig var en gutt, som følte seg som jente så ser jeg ikke problemet med han ser på deg? Han har antagelig allerede sett nakne damer før og ikke hatt noe problem med det.

Hvorfor plager det deg ikke når en jente ser på deg?

Denne gutten har sansynligvis like tanker som en jente hadde hatt, bare at han har penis.

Det er viktigere å ta hensyn til gutten enn til datteren din syns jeg.

Det at ho blir flau, er virkelig ikke hans problem, du som mor har ansvar å forklare datteren din at verden ikke er så svart- hvit som man skulle ha trodd.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det?

Det er du som sier at du vil ha med mannen inn i damegarderoben og at han vil ha glede av det. Hvorfor du vil det må du nesten svare på selv. Hvorfor han har glede av det må nesten dere svare på før jeg kan svare på hvorfor han eventuelt ikke skulle det.

Hvorfor skal en mann som føler seg som en kvinne ha mer rett til det?

Her er du selvmotsigende. En person som er mest kvinne kan gå i damegarderoben. Hvis din mann har blitt operert til å være en kvinne så har han selvfølgelig større rett til å være der enn f.eks. en vanlig heterofil mann.

De andre i garderoben kan jo ikke vite på hvilket grunnlag han er der.

Nei er det viktig? Mener du at man skal opplyse om det? Mener du at alle skal presentere seg når de kommer inn i damegraderoben og fortelle hvorfor de er der?

Gjest Gjest
Skrevet

Og her synes jeg man rett og slett skal ta hensynet til flertallet og ikke at en person mener/føler h*n er det motsatte kjønn.

Og her er vi tydeligvis helt uenige. Normalt skal flertallet bestemme men man skal også ta hensyn til mindretallet. Spesielt hvis manglende romslighet fra flertallet medfører store belastninger, isolasjon, utestengelse, manglende mulighet for livsutfoldelse o.s.v. for et mindretall. Det er viktig at flertallet lærer å også respektere mindretallet. Det er viktig at barn lærer at det finnes store variasjoner på oss og at det er greit. Et samfunn hvor man benekter eller utestenger mindretallsgrupper vil ikke jeg ha. Det skal også være plass for homofile/lesbiske, skjevhendte, religiøse minoriteter, etniske minoriteter, folk som er fysisk skadet på grunn av ulykker eller sykdom, mentalt tilbakestående, kvinner med et bryst, folk med hudsykdommer, folk med utlagt tarm, kvinner og menn som har blitt omskåret som barn, folk med uavklart kjønn o.s.v.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten vil alle se på et barn at det er en gutt når det er en gutt. Man ser det på ansikt, kroppsbygning, hårklipp og ikke minst når ungen kler av seg.

Tull og fjas. Det er overhodet ingen fysiske forskjeller i sekundære kjønnskarakterika på jenter og gutter som ikke har kommet i puberteten. Vi snakker her om en 10-åring. Den eneste fysiske forskjellen som er synlig er kjønnsorganer, som uansett er temmelig små og helt uskyldige på gutter i den alderen. Det er overhodet ingen forskjeller i ansiktet og kroppsformen på 10 år gamle jenter og gutter. Det er bare klærne og hårsveisen som gjør at du tror de ser ut som det ene eller andre kjønnet.

Se denne dokumentaren og bli klokere:

http://www.youtube.com/watch?v=Utpam0IGYac

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...