Gå til innhold

Stor og sterk!

Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sikkert Atlungstad. Si ifra hvis du ikke vil jeg skal skrive stedsnavn. Men regner med det er greit siden du nevnte Furuberget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om jeg skal stikke ut i garasjen og trene håndledd :klo: ALLE jeg pleier å være med sitter på å skype og deler artige.no linker og det har de gjort i hele dag. Skal man få gjort noe fornuftig må man gjøre det alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tror jeg skal ta meg en rånerunde.. bite i det sure eplet og fylle bensin.. det er så kjedelig.. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, artig det da... Gleder meg til å få lappen. Da kan jeg ta ei runde istedet for å kjede meg inne! Akk ferdig med håndledd... fan så syre jeg får.. Laget sånn eget apparat. En rund pinne som jeg har borret hull gjennom og festet en tråd gjennom, så sveiver jeg opp tråden med en vektskive i bunn liksom. Jævlig bra trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. høres.. spesielt ut.. Artig nei.. ikke å fylle bensin iallefall. det er så kjedelig. Venter til jeg er på reservetanken før jeg fyller.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er bra trening da. Njaa den ser jeg! Åssen bil har du? Den jeg ser etter bruker ganske lite i hvertfall. Så er det TDI også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på golf, men ombestemte meg! Skal ha Mercedes Benz E-serie 300 TDI 94/95 mod. Det er automat, noe jeg egentlig ikke ville ha, men har mye bedre drag enn fleste andre sparsommebiler, og bruker ikke noe særlig mer enn f.eks. golf.. Litt gjør den jo, men ikke sånn veldig mye mer, så går den dobbelt så bra liksom.

Hvorfor ikke? :P Er jo en million av din bil uansett da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? er den så spesiell da?

Ikke at jeg hadde kjørt rundt for å finne bilen din heller da :P

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...