Gå til innhold

Slanke jenter (BMI 20-22) ELSKER dem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden er en hyllest til slanke jenter... De er ufattelig deilige :rodmer:

Bmi ¨på 21, store bryster og vakkert ansikt, det er det beste som finnes!!! Elsker dere... :yvonne:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv går jeg kun etter jenter med BMI på 21.... Dere er digge :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv går jeg kun etter jenter med BMI på 21.... Dere er digge :klemmer:

Imponerende. Venter du til du kjenner bmi før du tillater deg selv å interessere deg for noen da? BMI sier fint lite om hvordan vedkommende ser ut...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Jeg er alltid nøye med å måle jentene (både i høyde og vekt) før jeg vurderer dem som partnere. De ha en BMI på 21,54 for at jeg skal kjenne seksuell tenning.

Men for all del, elsker også slanke jenter :)

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoii! jeg har bmi på 21 eller 21.5 eln. er 172 og veier 62. ca. men jeg er ikke spes tynn. jeg har rumpe og lår, og er større enn vanlig big size models. jeg har en håndfull på magen og luksuskilo både her og der. ikke at jeg klager, jeg er fornøyd.

men hvis dere prøver å provosere funker ikke det så bra eller? da må du dra på litt mer. hehe. si at drømmedama er 174, veier 55 men har c-cup og deilig rumpe, hu må ha lange bein men ikke store hender og føtter, hun må være stram og fit og ha fine trente muskler, og hun må være myk. hun skal helst ha langt hår, og være pen i ansiktet også, ikke bare kroppen. symmetri er viktig! fyldige lepper og hvite pene tenner. lang hals og ikke utstående ører. hun skal egentlig ikke trenge å sminke seg men når hun gjør det blir du helt omg!! hun skal ha bra kropsbeherskelse, både fin- og grovmotorikk (feks massasje og snowboard). hun må ha iq på over 116 og alltid være i godt humør uten å være naiv. smart, tålmodig, kul, humoristisk, målrettet, selvstendig, snill, flink til å lage mat og rydde hus, god smak og peil på film, musikk og bøker. like å reise på spennende turer og tørre å drikke guinnesswhiskeybaileys.

le wife <3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er BMI?

et tall som viser forholdet mellom en persons høyde og vekt. regner ut om kroppsmassen er i gruppen "under-, normal- eller overvektig".

forøvrig er denne tråden et troll og et svar mot de andre meningsløse trådene som til stadighet dukker opp her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere at George Clooney og Brad Pitt alltid har vært overvektige ut fra BMI-skalaen?

Ja, det ser virkelig sånn ut på dem også--- :ironi: Spesielt i Fight Club og E.R..

Der der de feite ut, altså :ironi:

Altså er BMI et misvisende tall som alle har blitt indoktrinert å feste sin lit til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

BMI på 21 og store pupper? henger vel ikke helt sammen

Spørs vel hva man mener med store pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

BMI på 21 og store pupper? henger vel ikke helt sammen

Vel, jeg har en BMI på 19 og bruker BH-størrelse 60E, hvilket tilsvarer omlag det man tenker på som en typisk C/D-cup.

På en dame med BMI på 25 er ikke det spesielt stort, men på en slank/tynn kvinne er det definitivt stort heller enn lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...