Gå til innhold

Slanke jenter (BMI 20-22) ELSKER dem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Minimalt med muskelmasse? Hva vet du om muskelmassen til en som er 175 / 60?? De tallene gir nemlig 19,6 i BMI Og det var øvre grense for deg. Med mer muskelmase vil man sannsynligvis bli tyngre,

De fleste kvinner har minimalt med muskelmasse. Derfor er bmi-tallene for kvinner misvisende. Muskler veier som kjent mer enn fett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tynne jenter med guttekropp er deilig. lita spretten rumpe<3

Anonym poster: a16457437bb9caea661259590abdbdb7

• Liker 2
Skrevet

Er visst utenfor målgruppen. Bmi er nemlig 18,3

*tusler ut av tråden*

Anonym poster: 4bb96d5151c236b7e5bdd1696784e77e

Skrevet

Er visst utenfor målgruppen. Bmi er nemlig 18,3

*tusler ut av tråden*

Anonym poster: 4bb96d5151c236b7e5bdd1696784e77e

ok.

Anonym poster: 537b56d66d26301c9e9a9e9cc6cd3a64

• Liker 1
Skrevet

Går man etter BMI når man skal sjekke damer, så er man rimelig ute å kjøre, spør du meg. BMI forteller ingen hvor pen kropp man har.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lubben, men har BLI på 22 :P Takk!

Anonym poster: 68bafdbb310232a7c8f2fba3f24e1fb2

Gjest NozMonster
Skrevet

Går man etter BMI når man skal sjekke damer, så er man rimelig ute å kjøre, spør du meg. BMI forteller ingen hvor pen kropp man har.

ja, har man en viss BMI som kriterie så er man nok dømt til å forbli singel store deler av livet..

Skrevet (endret)

Er BMI på 19.95 akseptert? Store meloner såklart

grrr.. tidenes teiteste tråd.

Endret av solch
Gjest Gunfreak
Skrevet

Er BMI på 19.95 akseptert? Store meloner såklart

grrr.. tidenes teiteste tråd.

Vet ikke om det betyr noe men jeg hadde ekseptert deg!

Skrevet

Vet ikke om det betyr noe men jeg hadde ekseptert deg!

tnåååw :klem:

Gjest Snoken-
Skrevet

Åfftopikk, men hva skjer med at AB bringer opp gamle tråder?

• Liker 2
Skrevet

Åfftopikk, men hva skjer med at AB bringer opp gamle tråder?

Anonymbruker bruker google.

Skrevet

Jeg har en BMI på 21,72. Er ikke slank, og har litt ekstra på magen. Den er altså ikke flat. Rumpa mi tar litt av vekta, for den er ganske stor, mens puppene er A-cup. ;)

Anonym poster: b2f794b7f1a01ab7224eeb373d21c16e

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis idealet på BMI er 20-22, kan jeg gå og henge meg med en gang. Det blir for trist å ta innover seg at ingen mann noensinne kommer til å være interessert i nærmere kontakt, selvom jeg selv synes jeg ikke har grunn til å skjemmes over kroppen min :grine: .

Skrevet

BMI er generelt bare tull.... Det kan gi en pekepinn...hvis alle fortusetninger stemmer... men det er så mange hensyn man skal da.

Personlig er jeg ifølge BMI overvektig.. Ifølge sist legebesøk fikk jeg skryt for å være veldig godt trent.

Skrevet

BMI er generelt bare tull.... Det kan gi en pekepinn...hvis alle fortusetninger stemmer... men det er så mange hensyn man skal da.

Personlig er jeg ifølge BMI overvektig.. Ifølge sist legebesøk fikk jeg skryt for å være veldig godt trent.

BMI (KMI)'n min er 21,3, og jeg føler meg ikke spesielt tynn. Litt sånn muffin-top. Jeg har forøvrig en medium beinbygning og tror ikke at jeg kunne miste for mange kg heller.

Har man en kraftig beinbygning eller muskler så vipper man plutselig over på den overvektige siden (for BMI (KMI) tar vel ikke hensyn til beinbygning eller muskler?)

Husker å ha lest at med måling av tykkelse på håndleddet kan man finne ut hvordan beinbygning man har. At hvis tommel og lillefinger overlapper hverandre har man lett beinbygning, rører tuppene hverandre har man medium og når de ikke hverandre engang så har man kraftig beinbygning.

Skrevet

Hva med BMI 17........

Da er du undervektig.

Anonym poster: c62c68296a6ee03849da27d48223fccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...