Gå til innhold

Slanke jenter (BMI 20-22) ELSKER dem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikkenoe i veien med å ha den og den BMI'en...

Men, man skal passe seg for å styre livet etter den.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er en hyllest til slanke jenter... De er ufattelig deilige :rodmer:

Bmi ¨på 21, store bryster og vakkert ansikt, det er det beste som finnes!!! Elsker dere... :yvonne:

Aaw, takk, så søtt.

Eller vent, jeg har ikke store pupper. Damn. Da var jeg ikke deilig likevel :trist:

Det blir vel ikke oss, da :tristbla: Mulig jeg må bestille time til litt puppehjelp......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid nøye med å måle jentene (både i høyde og vekt) før jeg vurderer dem som partnere. De ha en BMI på 21,54 for at jeg skal kjenne seksuell tenning.

Men for all del, elsker også slanke jenter :)

HAHAHAHA! det er min nøyaktige BMI! Det ville du aldri trodd Katten, at jeg er drømmedame nr 2 etter dama di. Mulig du må revurdere det der :gjeiper:

Red: fasikens. Jeg feilberegnet. Det var i forrige måned den var på 21,54. Den er på nå på 21,35.... Da ble det visst ikke oss heller, gitt.

Endret av norah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke feit selv, men av de jentene jeg møter er det ofte de med et par kilo for mye som alltid har den hærligste personlighet. Alltid blie og livserfarne. Jeg tenner på store naturlige bryster så alt som ikke er for btw er jeg åpen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg er ikke feit selv, men av de jentene jeg møter er det ofte de med et par kilo for mye som alltid har den hærligste personlighet. Alltid blie og livserfarne. Jeg tenner på store naturlige bryster så alt som ikke er for btw er jeg åpen for.

Tror ærlig talt at tynne jenter har like mye livserfaring som de med noen kilo for mye. Det er vel alder som brukes som mål for livserfaring, ikke kilo? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har BMI på 19, men prøver jo å legge på meg for å komme over den magiske 20-grensen. Da blir jeg drømmedame. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min BMI er dessverre bare 19,95. KJIPT!

Svære pupper har jeg forøvrig heller ikke. ENDA KJIPERE!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

HAHAHAHA! det er min nøyaktige BMI! Det ville du aldri trodd Katten, at jeg er drømmedame nr 2 etter dama di. Mulig du må revurdere det der :gjeiper:

Red: fasikens. Jeg feilberegnet. Det var i forrige måned den var på 21,54. Den er på nå på 21,35.... Da ble det visst ikke oss heller, gitt.

Jeg visste du var drømmedame nr 2 forrige uke. Derfor jeg lå i buskene utenfor vinduet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg slank lenger men jeg hade en bmi på 23 tidliger og da hvar jeg 75 runt livet

jeg har kraftige ribein så lavere ser jeg ut som jeg har spise forsturelse.

eller si det på en anen måte naturlige former

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Er ikke alltid BMI stemmer heller da... Om man trener mye kan det være muskler istedet for fett. Spesielt hos gutter... Selv er jeg i følge BMI-en min OVERVEKTIG, men det er jeg langt ifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Er ikke alltid BMI stemmer heller da... Om man trener mye kan det være muskler istedet for fett. Spesielt hos gutter... Selv er jeg i følge BMI-en min OVERVEKTIG, men det er jeg langt ifra...

Mange vet at BMI kun er en indikator og at den ikke alltid stemmer, og alle vet at muskler veier mer enn fett og at mange toppidrettsutøvere kan være overvektige ifølge BMI'n. Og det er ikke spesielt hos gutter, kan skje like lett med kvinner..:)

Typen min har forresten en BMI på 27 (1,87 høy og 95 kg). Han har ikke et gram fett på kroppen.

Men for de aller fleste så er BMI et veldig godt redskap å bruke for å finne ut om kroppen er frisk og sunn ift fett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vet at BMI kun er en indikator og at den ikke alltid stemmer, og alle vet at muskler veier mer enn fett og at mange toppidrettsutøvere kan være overvektige ifølge BMI'n. Og det er ikke spesielt hos gutter, kan skje like lett med kvinner..:)

Typen min har forresten en BMI på 27 (1,87 høy og 95 kg). Han har ikke et gram fett på kroppen.

Men for de aller fleste så er BMI et veldig godt redskap å bruke for å finne ut om kroppen er frisk og sunn ift fett.

Som meg han da.... (mulig jeg har noen gram...men ikke mye) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en varierende BMI, noen dager er den 20, andre dager er den 21. Allikevel tror jeg at jeg hadde blitt dømt "lubben" av mange her på KG (tråder hvor folk har postet bilder av det de mener er lubbent beviser akkurat dette). Får vel gå tilbake til en BMI på 17, var kjempefint å bli spurt hver dag om hva som feilte meg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gutt92

Mange vet at BMI kun er en indikator og at den ikke alltid stemmer, og alle vet at muskler veier mer enn fett og at mange toppidrettsutøvere kan være overvektige ifølge BMI'n. Og det er ikke spesielt hos gutter, kan skje like lett med kvinner..:)

Typen min har forresten en BMI på 27 (1,87 høy og 95 kg). Han har ikke et gram fett på kroppen.

Men for de aller fleste så er BMI et veldig godt redskap å bruke for å finne ut om kroppen er frisk og sunn ift fett.

Nå tenkte jeg på gutter da som driver med ekstreme sporter der man trenger mye muskler og bodybuildere og sånt. Så i mitt miljø er det "spesielt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk :sukk: slike tråder skaper bare enda dåligere selvtillitt....

Gi deg, nå da... dette er kun et svar på de andre hyllest-trådene her inne, og må på ingen måte tas seriøst. Du har etter det jeg husker ikke noe å skamme deg over... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoii! jeg har bmi på 21 eller 21.5 eln. er 172 og veier 62. ca. men jeg er ikke spes tynn. jeg har rumpe og lår, og er større enn vanlig big size models. jeg har en håndfull på magen og luksuskilo både her og der. ikke at jeg klager, jeg er fornøyd.

men hvis dere prøver å provosere funker ikke det så bra eller?

Men det stod jo store pupper - det er jo puppene som drar opp BMIen tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk :sukk: slike tråder skaper bare enda dåligere selvtillitt....

Du kan ikke få dårlig selvtillitt av at én mann liker noe som ikke er deg?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...