Gå til innhold

Enten eller.


Fremhevede innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Haha, nei :ler: Og jeg har ikke vært fristet til å smake i voksen alder. Jaaaa, syns HaPå sjoko skal gjøre comeback fortere enn svint! Beste sjokoladepålegget :rodmer:

Jordbærsmak

Dundersalt eller tyrkisk peber?

Dundersalt, fordi den minner meg om barndom. Fortsatt en stor favoritt den dag i dag ☺️

Fuglekvitring eller Trommevirvel? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sitrongult så velger jeg gult :P I mitt hode er det den tonen.

Fiskeboller, eller kjøttkaker? 

Skrevet

Kjøttkaker

Strømpebukse på sommeren, eller shorts på vinteren?

Skrevet

Strømpebukse på sommeren. 

Capribukse eller Skjørt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...