MegJa Skrevet mandag kl. 00:03 #15481 Skrevet mandag kl. 00:03 jukkapalme skrev (1 time siden): Haha, nei Og jeg har ikke vært fristet til å smake i voksen alder. Jaaaa, syns HaPå sjoko skal gjøre comeback fortere enn svint! Beste sjokoladepålegget Jordbærsmak Dundersalt eller tyrkisk peber? Dundersalt, fordi den minner meg om barndom. Fortsatt en stor favoritt den dag i dag ☺️ Fuglekvitring eller Trommevirvel?
Hydrium Skrevet tirsdag kl. 19:05 #15483 Skrevet tirsdag kl. 19:05 Er det sitrongult så velger jeg gult I mitt hode er det den tonen. Fiskeboller, eller kjøttkaker?
xQueenKx Skrevet 11 timer siden #15484 Skrevet 11 timer siden Kjøttkaker Strømpebukse på sommeren, eller shorts på vinteren?
MegJa Skrevet 10 timer siden #15485 Skrevet 10 timer siden Strømpebukse på sommeren. Capribukse eller Skjørt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå