xQueenKx Skrevet 9. juni #15424 Skrevet 9. juni Oreokjeks Shorts en kald vinterdag eller langbukse en varm sommerdag?
MegJa Skrevet 9. juni #15425 Skrevet 9. juni xQueenKx skrev (43 minutter siden): Oreokjeks Shorts en kald vinterdag eller langbukse en varm sommerdag? Langbukse en varm sommerdag, siden jeg så og si alltid fryser. Jobbe som Bussjåfør eller Taxisjåfør?
Hydrium Skrevet 9. juni #15426 Skrevet 9. juni MegJa skrev (3 minutter siden): Langbukse en varm sommerdag, siden jeg så og si alltid fryser. Jobbe som Bussjåfør eller Taxisjåfør? Bussjåfør. Kunne bli usynlig, eller å kunne fly?
MegJa Skrevet 10. juni #15435 Skrevet 10. juni Sjokoladekake!!!!! Sol hele tiden eller Regn hele tiden?
MegJa Skrevet 10. juni #15437 Skrevet 10. juni xQueenKx skrev (1 time siden): Regn hele tiden Marsvin eller hamster? Marsvin ❤️ ( Av erfaring så vet jeg hvor fantastisk søte og morsomme de dyrene er. Stappfull av personlighet i liten kropp ). Hoppe på trampoline eller Sykle en tur?
Hydrium Skrevet 11. juni #15440 Skrevet 11. juni Hamburger. Om du ble født på nytt, ville du valgt et liv 100 år tilbake i tid, eller 100 år frem i tid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå