xQueenKx Skrevet 17. juni #15461 Skrevet 17. juni Sykepleier (tenner er ekle) Handle på Kiwi eller Joker?
Hydrium Skrevet 20. juni #15465 Skrevet 20. juni Rulleskøyter 😃 Alltid se på NRK1 eller alltid se på det du vil, men det er utekstet og uten lyd? 1
Hydrium Skrevet 20. juni #15467 Skrevet 20. juni Tennis. Poke alle vennene du har på facebook, uten forklaring ELLER holde deg unna alle sosiale media i en mnd?
jukkapalme Skrevet 20. juni #15468 Skrevet 20. juni Holde meg unna sosiale medier en mnd. Vært uten Facebook i 10 år nå, så det er null stress (visste ikke at man fortsatt kunne poke på Facebook ) Lungemos eller smalahove?
Hydrium Skrevet 20. juni #15469 Skrevet 20. juni jukkapalme skrev (18 minutter siden): Holde meg unna sosiale medier en mnd. Vært uten Facebook i 10 år nå, så det er null stress (visste ikke at man fortsatt kunne poke på Facebook ) Lungemos eller smalahove? Jo man kan det! 🤣 Bestemoren min poker meg ofte, og da må jeg klikke meg inn og poke dem tilbake ❤️ Smalahove Lakris eller jordbær vepsebol? 1
fugl fønix Skrevet 20. juni #15470 Skrevet 20. juni Jordbær vepsebol 🥰 Salt Caramel - is eller Cookie Dough - is ?
Marihønepøne Skrevet 20. juni #15471 Skrevet 20. juni fugl fønix skrev (6 minutter siden): Jordbær vepsebol 🥰 Salt Caramel - is eller Cookie Dough - is ? Salt karamell. Marsvin eller ilder?
MegJa Skrevet 21. juni #15473 Skrevet 21. juni fugl fønix skrev (19 timer siden): Marsvin 🤗 Røyskatt eller ekorn ? Ekorn. Hare eller Oter?
MegJa Skrevet 21. juni #15475 Skrevet 21. juni jukkapalme skrev (44 minutter siden): Harepus Elg eller reinsdyr? Reinsdyr Ugle eller Måke?
jukkapalme Skrevet 21. juni #15476 Skrevet 21. juni Ugle. Måker bråker 😂 Nattravn eller svarttrost? 1
MegJa Skrevet 21. juni #15477 Skrevet 21. juni jukkapalme skrev (43 minutter siden): Ugle. Måker bråker 😂 Nattravn eller svarttrost? Svarttrost, det er en morsom fugl, særlig da man ser dem tidlig på våren. Prim eller HaPå?
jukkapalme Skrevet 21. juni #15478 Skrevet 21. juni Haha, jeg har faktisk aldri smakt noen av delene men sier hapå siden hapå sjokolade var veldig god. Savner den. Den originale har jeg ikke smakt. Bamsemums eller sjokolademus?
MegJa Skrevet 21. juni #15479 Skrevet 21. juni jukkapalme skrev (1 time siden): Haha, jeg har faktisk aldri smakt noen av delene men sier hapå siden hapå sjokolade var veldig god. Savner den. Den originale har jeg ikke smakt. Bamsemums eller sjokolademus? ( OI, ikke? Jeg håper HaPå sjoko gjør et comeback nå snart, litt brennkvikt! ) Bamsemums. Snøre med lakrissmak eller Snøre med jordbærsmak? 1
jukkapalme Skrevet 21. juni #15480 Skrevet 21. juni MegJa skrev (11 minutter siden): ( OI, ikke? Jeg håper HaPå sjoko gjør et comeback nå snart, litt brennkvikt! ) Bamsemums. Snøre med lakrissmak eller Snøre med jordbærsmak? Haha, nei Og jeg har ikke vært fristet til å smake i voksen alder. Jaaaa, syns HaPå sjoko skal gjøre comeback fortere enn svint! Beste sjokoladepålegget Jordbærsmak Dundersalt eller tyrkisk peber? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå