MegJa Skrevet 22. juni #15461 Skrevet 22. juni jukkapalme skrev (1 time siden): Haha, nei Og jeg har ikke vært fristet til å smake i voksen alder. Jaaaa, syns HaPå sjoko skal gjøre comeback fortere enn svint! Beste sjokoladepålegget Jordbærsmak Dundersalt eller tyrkisk peber? Dundersalt, fordi den minner meg om barndom. Fortsatt en stor favoritt den dag i dag ☺️ Fuglekvitring eller Trommevirvel?
Hydrium Skrevet 23. juni #15463 Skrevet 23. juni Er det sitrongult så velger jeg gult I mitt hode er det den tonen. Fiskeboller, eller kjøttkaker?
xQueenKx Skrevet 24. juni #15464 Skrevet 24. juni Kjøttkaker Strømpebukse på sommeren, eller shorts på vinteren?
Nadya Skrevet 25. juni #15466 Skrevet 25. juni Ja takk, begge deler.... siden må må velge.....ummmm .... skjørt Rømmegrøt eller kleppmelk?
xQueenKx Skrevet 26. juni #15467 Skrevet 26. juni Rømmegrøt. Lesser of two evils Hestehov eller blåklokke?
Nietsoj Skrevet 27. juni #15469 Skrevet 27. juni skal vi danse? VM i fotball eller VM i kirsebærsteinspytting? 1
MegJa Skrevet 28. juni #15470 Skrevet 28. juni Nietsoj skrev (På 27.6.2026 den 12.36): skal vi danse? VM i fotball eller VM i kirsebærsteinspytting? VM i fotball. Koteletter eller Pølser? 1
MegJa Skrevet 1. juli #15478 Skrevet 1. juli Jeg drikker ikke, så egentlig ingen av de. Men øl da, siden jeg må velge. Dra på fjelltur med for lite mat eller for lite drikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå