Hydrium Skrevet 27. juli #15541 Skrevet 27. juli (endret) Vaskebjørn! Har du sett Jimothy? 🥰 Ett år i fengsel, eller bli med på en sesong av paradise hotell? Endret 27. juli av Hydrium Skrivefeil 1
MegJa Skrevet 27. juli #15542 Skrevet 27. juli Hydrium skrev (1 time siden): Vaskebjørn! Har du sett Jimothy? 🥰 Ett år i fengsel, eller bli med på en sesong av paradise hotell? Et år i fengsel Gull eller Granbar?
fugl fønix Skrevet 27. juli #15543 Skrevet 27. juli Hydrium skrev (4 timer siden): Vaskebjørn! Har du sett Jimothy? 🥰 Ett år i fengsel, eller bli med på en sesong av paradise hotell? Jeg googla han nå, litt krombøyd rygg på'n stakkar...men søt han altså.😄
fugl fønix Skrevet 27. juli #15544 Skrevet 27. juli MegJa skrev (3 timer siden): Et år i fengsel Gull eller Granbar? Granbar Glattbarbert kjæreste eller kjæreste med bart og skjegg?
Nietsoj Skrevet 28. juli #15545 Skrevet 28. juli JEG foretrekker glatt(barbert) om det var meg du spurte. Trønderbart eller skinnvest?
fugl fønix Skrevet 1. august #15549 Skrevet 1. august Fossilbil Å kjøre på europavei eller kjøre på riksvei? 1
Nietsoj Skrevet 2. august #15550 Skrevet 2. august For å komme fort fram er Europaveiene stort sett fine. For å komme til de andre plassene er det greit med riksveger, fylkesveger og kommunale veger - der naturopplevelsene florerer. Litt regn hver dag eller trøndervær?
MegJa Skrevet 2. august #15551 Skrevet 2. august Nietsoj skrev (9 timer siden): For å komme fort fram er Europaveiene stort sett fine. For å komme til de andre plassene er det greit med riksveger, fylkesveger og kommunale veger - der naturopplevelsene florerer. Litt regn hver dag eller trøndervær? Trøndervær. Schæferhund eller Golden retriever? 1
Stacy__ Skrevet 3. august #15555 Skrevet 3. august fugl fønix skrev (1 time siden): Danmark 🇩🇰🥰✨️ Finland eller Island? Island 🇮🇸
fugl fønix Skrevet 4. august #15559 Skrevet 4. august Atle Antonsen. Vil du si mensjekraka eller stankelbein? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå