Gå til innhold

HURRA !


Gjest - Dahlia -

Anbefalte innlegg

Gjest - Dahlia -

hmm den extreme kvalmen og trøttheten har plutselig forsvunnet litt og blitt mildere. Dette var rart , men selfølgelig glad for det. bare alt er som det skal. Fredag morgen var jeg utrolig sliten egentlig men jeg presset meg ut på handletur alikevel gikk vel nærmest i svima så jeg kjøpte lite egentlig. Fant egentlig ikke det jeg skulle ha orket ikke og leite så mye heller. Da jeg kom hjem når kvelden kom ble jeg faktisk bedre enn jeg har vær på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig med forstoppelse i svangerskapet spesielt hvis du spiser jerntabletter. Jeg spiser sviskekompott og det fikk jammen meg fart på sakene :jepp:

I blant trodde (og håpte) jeg at kvalmen min forsvant, men den kom raskt tilbake :fnise: Får håpe din ikke kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

ja jeg begynte med biola og linfrø og svisker , det tok et par dager men jeg ble faktisk bedre. I går tok jeg ikke svisker og i dag kjenner jeg meg faktisk litt værre. Kan jo ha en sammenheng men hvem vet.

angående resten av symptomene begynte jeg og bli vedig beskymret og redd at det var noe galt. Men det er vel bare beskymring håper jeg . alt er normalt ellers:)

Da er det 3 uker jeg skal til første kontroll og 5 uker til tidlig UL - Gleder meg veldig til det :danser:

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Dette med og fortelle om graviditeten til kollega er fortsatt i tankene mine. Jeg var hos lege grunnet den oppblåste magen min som jeg har hatt i mange år og legen ville sendte meg til gassoped! Men ikke før etter fødselen da selfølgelig. Så jeg har fortalt dette til jobben om mine mageproblemer. De spør selvfølgelig om når jeg fikk tid og også videre da. Jeg svarer selfølgelig i hytt og vær. Føler jeg går veldig rundt grøten med "hemmeligheten" min . Jeg lyger ikke direkte til dem men føler det litt sånn av og til ! + jeg er en person som aldri er syk og aldri pleier og gå til legen da. (første gang på mange år at jeg er hos lege ) Selvfølgelig har de ikke rett på og vite hva jeg skal til legen men om jeg begynner og gå mye til lege vil det kansje ringe en bjelle hos dem.. Og jeg må komme på nye unnskyldninger gang på gang. I og med at vi har god kontakt , vi er få på jobben og har derfor tett kontakt føles det rart egentlig ! Men samtidig på en annen måte kunne jeg tenke meg og bare la det gå og fortelle det senere tid. Usikker!! :fnise:

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

HIPP HIPP for 8 Uker :)

Dagene i uken har gått bedre enn forrige uke så jeg kan ikke klage på formen selv om jeg kjenner meg veldig trøtt , det er noe som følger med . Kvalmen har egentlig gitt seg litt. Tidligere følte som om jeg ikke hadde spist på en hel uke når jeg sto opp om morgenen utrolig kvalm.

Huset her har rett og slett sett ut som et rotehue , jeg har rett og slett ikke maktet og rydde. forrige helg tvingte jeg meg opp for og rydde leiligheten, Jeg var sliten men klarte det om jeg tvang meg selv.

Jeg har igrunn fått lite hjelp av samboer til husarbeid. Det tar litt tid før mannfolk virkelig forstår at her må det ryddes og jeg ble litt demprimert over at han ikke kunne hjelpe litt her når jeg va såpass dårlig og trøtt ! I går sporte jeg ham om han kunne være så snill og vaske litt klær. joda det skulle han få til. Han sendte meg meling senere på dagen og skrev : ingen tv og ingen pc før det er heilt kliss ryddig her! Det ser ut som en svinesti. Jeg kjente jeg ble veldig sint og deprimert over at han kunne si noe sånt. Men det var jo fint at han i det minste merka at det måtte ryddes da. Da jeg kom hjem viste det seg at han bare prøvde og ta i et tak han mente det ikke slik som jeg tok det og han beklaget veldig for han hadde vært dårlig til og hjelpe . Alikevel fikk jeg et lite anfall hvor jeg bare la meg i sengen og gråt. Han ryddet, handlet og laget middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 8 uker :) Bare 4 uker igjen til du er over den "sikre"-grensen :nigo:

Noen menn er virkelig ikke flink til å rydde :fnise: Men godt at han tok et skippertak til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger deg også jeg! Kjenner til kvalme og frustrasjon over kommentarer som kommer ut feil ja. De menna, ikke alltid de greier å være like fintfølende :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

oisann nå er det jammen lenge siden jeg har vært aktiv her gitt ! 8 uker var jeg sist. Utrolig morsomt og lese hva jeg sel har skrevet egentlig. Hvor dårlig jeg var. Nå er jeg allerede 24 uker på vei og alt går helst stålanes. Formen er på topp, noe jeg er veldig glad og takknemmelig for. Vi venter ei lita jenta 09 april 2012. Vi gleder oss masse :) Jeg kjenner hun spratler som bare det i magen min. Kjenner ut som hun danser rett som det er! veldig deilig følelse!! På tirsdag skal jeg på kontroll. Håper alt er fint, noe jeg føler at det er! :)

Håper det har gått fint med alle gravide damer her inne så langt, selv om det sikkert ikke er noen som følger dagboken min lenger hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...