Gå til innhold

HURRA !

Gjest - Dahlia -

Anbefalte innlegg

Gjest - Dahlia -

O V E R R A S K E T !

Jeg testet 2 dager før IKM og den viste seg og være negativ. Jeg stolte på testen til tross for at jeg viste at den kunne vise feil resulatat. Jeg var sikkert på et det ikke hadde klaffet denne måneden. Jeg må vel si at jeg stolte på den negative testen selv om jeg visste at den kunne være uklar. Jeg følte meg ikke gravid og dermed tenkte jeg joda dette tar tid og jeg ventet på mensen. Jeg var nesten 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Det var bare noe jeg følte på meg!

Da jeg testet likevel 2 dager etter IKM bare for og bekrefte at jeg ikke var gravid kom det JAMMEN MEG 2 streker. Den ene streken var svak, så jeg var litt usikker på resulatet. MEN EN STREK ER EN STREK.

Fikk sjokk og tenkte neida dette kan ikke være sant!!

Jeg tok 5 tester på under 2 døgn og alle viste det samme og streken ble sterkere og sterkere

HURRA!! :biggrin:

JEG ER GRAVID :) :) :)

En liten presentasjon :

Jeg er 23 år gammel og bor sammen med min samboer som er 24 år . Vi har vært sammen siden mai 2008, Vi har bodd sammen 1-2 år.

Vi er veldig lykkelige og gleder oss masse :klemmer:

Ifølge terminkalkulator er terminen vår 05 april 2012.

Jeg ringte fastlegen i dag og fikk bestillt første kontrolltime.

Nyheten har vi ikke fortalt til noen enda utenom min veninne som jeg har veldig god kontakt med og som også har en datter selv på 2 år.

Kjenner det er godt og ha noen og prate med :)

Jeg har veldig lyst og si det til min mor også men hun er mitt i flytting og føler kansje ikke det er den rette tiden og si det på ?

Føler nesten temaet må komme på før jeg kan skrike det ut da. Det er ikke mer enn ett par dager siden hun sa at hun håpet snart på barnebarn da. Og det er jo veldig koselig og høre :)

Håper alt skal gå bra med oss og den lille spiren i magen.

Kjenner det er mye og tenkte på , mye og beskyrme seg for! Håper av hele mitt hjerte at alt går bra :hjerte:

Endret av - Dahlia -
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :) Da er det bare å finne fram strikketøyet! (om du strikker ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Gratulerer! :) Da er det bare å finne fram strikketøyet! (om du strikker ;) )

Takk : ) hehe jeg strikker ikke , har ikke så mye tid til det.

Tror jeg overlater det til de gamle :)

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Dahlia :klemmer: Med en gang jeg leste innlegget ditt på Graviditet&Spedbarnsforumet fikk jeg en følelse av at du får jente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Da ligger vi ganske så likt i løypen, så gleder meg til å følge deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Gratulerer så mye, Dahlia :klemmer: Med en gang jeg leste innlegget ditt på Graviditet&Spedbarnsforumet fikk jeg en følelse av at du får jente :fnise:

Heihei Henlu :)

Tuusen takk :klemmer:

hehe å? ja jente hadde jo vært fantastisk kjekt det, men blir selfølgelig glad uansett hva jeg får :) :)

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Gratulerer så mye! Her vil jeg følge med :)

Tusen takk :) Jeg har selv følgt med litt på deg også i all hemmelighet:) Hvordan går det med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest - Dahlia -

Gratulerer så mye :) Da ligger vi ganske så likt i løypen, så gleder meg til å følge deg videre :)

Tusen takk :)Kjempekjekt!!

Har du laget graviditetsdagbok eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)Kjempekjekt!!

Har du laget graviditetsdagbok eller?

Har dagbok, ligger i signaturen min :)

Men der er det skrevet om alt mulig fra generelle ting, prøverting og bryllupsplanlegging, så du trenger ikke å lese hele boken for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest - Dahlia -

Jeg har tenkt nå i noen dager at jeg har et sterk behov for og fortelle dette til min mamma. Jeg er veldig glad i henne og vi har en veldig god tone.

Jeg kjenner at dette er en veldig stor ting og fortelle selv om jeg VET at hun kommer til og bli kjempeglad.

Jeg fant vel egentlig ut at dette var bare noe jeg måtte si rett ut " Du skal bli mormor". Og det gjorde jeg IDAG.

Kjente jeg var veldig nervøs og spendt på reaksjonen!

Hun har vært klar lenge for og bli mormor og hun ble kjempeglad. Hun trodde ikke det hun hørte rett. Skal JEG bli mormor? er det sant? er du gravid? Hun jublet av glede og fortalte hvor fantastisk hun syns dette var :)

Helt fantastisk og få en slik reaksjon fra din mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at de ALLER aller fleste blir glad for det uansett hva man får(en frisk jente eller en frisk gutt) :jepp: Men jeg fikk bare plutselig følelsen av at du får jente :) Hehe, du får sette opp tippeliste :jepp:

Så kjekt at den vordende mormor ble glad og det skulle vel egentlig bare mangle :) Hun kommer nok til å kjøpe en del ting/klær inn til den små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Jeg regner med at de ALLER aller fleste blir glad for det uansett hva man får(en frisk jente eller en frisk gutt) :jepp: Men jeg fikk bare plutselig følelsen av at du får jente :) Hehe, du får sette opp tippeliste :jepp:

Så kjekt at den vordende mormor ble glad og det skulle vel egentlig bare mangle :) Hun kommer nok til å kjøpe en del ting/klær inn til den små :)

stemmer det!:) Viktigste er at vi får et frisk barn.

Tippelista ja kansje det! morsomt og se hva folk tipper da. Utrolig mange rundt oss som får gutter , noen få som får jenter.

Hehe ja kjenner jeg min mor rett kommer hun til og ta helt av.

Jeg har jo allerede endel babyklær som jeg brukte selv da jeg var liten og som bror min brukte da han var liten (han ønsker ikke og ta vare på det). Blir nokk ikke for lite klær til den lille nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Hvordan lager dere link til profilen deres ved signaturen hvis dere sjønner hva jeg mener? Er ikke helt oppdatert hvordan ting fungerer !

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...