Gå til innhold

HURRA !

Gjest - Dahlia -
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :hoppe:

Her vil jeg også følge med! Jeg lengter veldig etter barn selv, men må vente på min kjære som ikke er helt klar enda. Men det blir til slutt og da blir jeg verdens lykkeligste :)

Endret av Rosa Pute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Gratulerer så mye! :hoppe:

Her vil jeg også følge med! Jeg lengter veldig etter barn selv, men må vente på min kjære som ikke er helt klar enda. Men det blir til slutt og da blir jeg verdens lykkeligste :)

Heihei tusen takk:) Du er såklart velkommen til og følge med:)

Hehe jo det er noe med de mannfolka , bruker litt lengre tid på og bli klar men det er fantastisk når begge er klar:)

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

6 uker ja , og da er det og vente på de neste 6 langsomme ukene her :)

Kjenner meg veldig trøtt for tiden, kjenner meg utrolig uttslåt etter jobb. Nå er det helg så det her herligt :) Mannen skal på alan jackson konsert på lørdag.Han elsker country musikk! Så får se hva jeg finner ut g tilbringe tiden med da!

Vi skal muligens en tur til kristiandsand i dag og kjøpe ny campingvogn om den er like aktuell som den ser ut som. God pris også:) Vi har ei lita fra før med bare en sovedel. Den er litt knøtt så vi kunne tenke oss større .

Vi liker og har reise en god del på turer med campingvogna , Det er veldig koselig. spesielt på sommeren. Praktisk og greit :)

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Hei Dahlia! Fant ikke ut at du hadde graviditetsdagbok før nå, men her skal jeg følge med :) Godt å høre at det går bra med deg:)

- Dorey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest - Dahlia -

heihei dorey kjekt at du vil følge meg . jeg har vel egentlig ikke vært så veldig aktiv med dagboken da men håper på mer skriving fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Jeg har lyst og kjøpe en bok til sambo ! Jeg har tenkt på denne Hakkespettbok for førstegangsfedre. Hørt at denneskal være veldig lærerik og veldig morsom også : ) Den heter "Verdens beste pappa" av Per Asbjørn . Men etter jeg kan se er det 2 bøker. En utgitt 2007 og en utgitt 2003. Noen av dere som har lest ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

jeg kjenner meg så utrolig oppblåst om dagen . får ikke sove om natta da magen min ligger og gasser og får ikke luften ut. utrolig ubehagelig . får utrolig mye luft uansett hva jeg spiser , begynner og bli vedlig frustrert . har lyst til og gråte ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg kjenner til de bøkene du søker etter, men det var en virkelig fin tanke :)

Jeg har slitt med luft i magen gjennom HELE svangerskapet og det har bare blitt verre og verre etter hvert som ukene har gått. Det spiller ingen rolle hva jeg spiser, luften er der..og den må ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

hehe ja problemet mitt er jo at plagene var der før jeg ble gravid og nå er plagene enda værre. Skulle ønske jeg kunne fise hele dagen det hadde vert en fantastisk . men luften hos meg vil ikke ut noe som gjør det veldig vondt ubehagelig.. kjennes også ut som om jeg er sulten konstant der verker som om jeg ikke har spist hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Tenker jeg tar meg en tur direkte til legekontoret imorgen tidlig. I og med at jeg kommer direkte ned regner jeg med at de vil ta meg mer seriøst! Hvis man ringer og sier man har hatt dette i mange år sider de bare jaja men da haster det jo ikke ! litt tragisk i mine øyne. Du må nesten ligge for døden for og få time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de tar deg seriøst når du møter opp personlig :) Du må ha lykke til. Håper virkelig det ordner seg. Ikke deilig med luftsmerter! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest - Dahlia -

joda da har jeg vært hos legen. Jeg er veldig fornøyd med den nye legen min sålangt. Det var en lettelse :) Ikke greit og bytte leger hele tiden heller :) Jeg følte jeg ble behandla veldi bra av han iforhold til min tidligere lege . Han spurte litt om jeg hadde blitt sjekka tidligere men min tidligere lege tok meg ikke seriøst og testet veldig lite (etter min mening ) . Joda dette var bra! han sa det vare veldig mye han ville gjøre , veldig mye han ville finne ut av.Han hadde lyst og sende meg til gassoped tror jeg det var han kallte det for det var ikke normalt at noen i min alder skulle slite med sånne plager året rundt.. Men akkuratt nå kunne han ikke gjøre noe pga akkuratt nå er det viktigere ting som barnet i magen min :) så jeg må nok leve med plagene da.

De ansatte på jobb fikk jo vite i dag hva jeg skulle til legen og gjøre og om mine plager , eller de visste det vel fra før av hvilke plager jeg har hatt . Og ønsket meg selfølgelig lykke til og håp om at de skulle finne ut av dette . Jeg har altså ikke fortalt de ansatte på jobb om graviditeten og de kommer selfølgelig til og spørre hvordan det gikk hos legen . Så jeg lurer litt på hva jeg skal svare da. skal jeg bare fortelle at jeg er gravid ? dumt og lyge også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Jeg jobber i en liten familiebarnehage hvor vi er 10 barn da og sammarbeider me en barehage som også er 10 barn.

Vi er 2 voksne i min barnehage og dermed har vi et ganske nært forhold. Det har seg jo slik at jeg er ganske kvalm og sliten om dagen.energien er helt på bånn og mat får jeg såvidt i meg! føler jeg går i svima. Vi går turer hver eneste dag, små turer og lange turer. barna er utrolig gode til og gå!!

Jeg klarer meg gjennom dagen men ofte er jeg helt utslitt orker ingenting når jeg kommer hjem, jeg går inn døra og rett i seng orker ikke middag engang. sover og sover utrolig mye hele tiden. Dette er nok ganske normalt vil jeg tro men kjenner det er slitsomt. vi har ikke pause på jobb heller så det blir lite avslapping (pausen er lunsjen sammen med barna).

Har tenkt på om jeg skal fortelle min kollega om graviditeten eller ikke.. er veldig usikker. Men hun vil jo skjønne hvorfor jeg er så sliten og trøtt om jeg forteller det og jeg vil kansje slappe litt mer av. Jeg er opptatt og gjør en god jobb og gjør for all del mitt beste.

Endret av - Dahlia -
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for forsinket 7 uker :) Jeg har ikke vært her på noen dager.

Det er bra du trives med den nye legen, håper at det er han du kommer til å ha gjennom svnagerskapet. Deilig å føle at de tar deg seriøst.

Dersom du vil kan jo du fortelle det til jobben/kollegaen din selv om du ikke er pliktet til det HELT enda. Du har absolutt ingenting å tape på det dersom du har kontrakt. MEN dersom noe skulle gå gale er jo det kanskje litt dumt å forklare kollegaen din noe i ettertid. Jeg ville gjort det dersom du følte for det. Selv fortalte jeg det da jeg var i uke 4-5 til jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Hehe ja jeg sakl tenke litt over saken enda :) Om det skulle skje noe tror jeg at jeg må informere min kollega om det uansett ! Derfor er det kansje ingen hensikt i og ikke si det heller . Men jeg får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

jeg sliter med forstoppelse om dagen så jeg har begynt og spise visker , hørt at det skal være bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...