Gå til innhold

JEA"s dagbok

jea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

da er dagen over,gikk så utrolig fort..Bente og line koslig att dere kom for å se på oss... :-)

MEN BILEN var feil :evil: og det var noe som betydde mye for meg ,hadde jo leta etter en perfekt bil..Så jeg var en smule sint før jeg gikk inn i kirken..Men da dørene åpna seg bare smilte jeg fra øre til øre..

Jeg så bente og line i det jeg gikk inn.. :-)

Men nå reiser vi til USA..Referat fra dagen kommer senere,..

dere som er nyeskjerrig på bilder kan jo ta en titt her:

www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=146877

BYE nå skal vi kose oss i 14dager .. :sjarmor: :-) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jea!

Gratulerer så mye som nygift! Jeg tenkte på deg i går, og håper at dere hadde en flott dag. Kjedelig å høre at bilen var feil, men jeg håper ikke det overskygget dagen. Du var en nydelig brud, med en vakker kjole!

Ha en kjempefin tur til USA!

Klem fra Po Pi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dere var :P

Kos dere masse i Florida, de neste 2 uker, så venter vi spent på referatet når dere kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den store dagen var endelig her..

Jeg våknet kl 0700,lys våken ..Dusjet og sminket meg før jeg skulle bli hentet av forlovern min og dra til frisøren og fikse håret vårt..

Kl 1000 var vi i stolen til frisøren(en tidl arbeiskollega)

vi drakk litt shampis og skravlet..

Jeg fikk en tlf fra blomstermannen att alle blomstene i buketten min hadde sloknet i løpet av natten,så han ville att forlovern til sambo skulle hente den litt senere..

Det tok jeg med ett smil,for jeg stolte på han og da forovern til sambo kom med brudebuketten,var det rå flott..

KLokken nærmet seg 1300..

håret mitt ble ferdig og kjolen begynte jeg å ta på meg kl 1230 :o tia bare fløy avgårde..Da alt var på plass og jeg var fiks ferdig,kom jeg ut til pappa og brudebilen med sjåføren..

Men jeg kokte da jeg så bilen,FEIL BIL :evil: etter mye kjefting fra meg satte vi oss i bilen og kjørte til kirka,nerver hadde jeg ikke,for inni meg kokte det ..

Bilen betydde mye for meg ,jeg hadde leta over 1år på min prefekte bil..Jeg sa til sjåføren att jeg ville ha den bilen jeg bestillte,men nei det gikk ikke nei..Han innrømmet att han hadde gjort feil før da.. :evil:

Så utrolig teit...Utenfor kirka sto jenta mi i sin brudepike kjole,hun var så nydelig,da ble jeg glad igjen..Alle 4 brudepikene var så nydelige..pappa og jeg+brudepiker venta inni gangen før dørene skulle opp..

Jeg smilte fra øre til øre da døren til kirken gikk opp,da var alt perfekt,jeg så på alle som venta på oss..

Da jeg nermet meg trappen opp til alteret kom nervene,jeg kjente jeg skalv i hendene,og jeg så min kjære,han var så kjekk der han sto..

Sermoenien startet,de som sang duett var utrolig flinke,og presten holdt en morsom og flott personlig tale til oss..vilesen var egentlig ferdig på ett blunk,alt gikk så fort..

Det var så godt å gå ut med min kjære ,alt var så perfekt da..vi sto utenfor kirka og hilste på alle,og det ble fotografert en del utenfor kirka..

Vi + forloverne våres gikk inn i bilen og vinket hadet til alle,mens gjestene dro til losby dro vi for å bli fotografert..vi tok bilder på grynerløkka i bakgården vår i gatene i trikkeskinnene og i birkelunden..

det var kjempegøy å bli fotografert..Alle tittet og gratulerte oss i parken..

etter 2timer med fotografering dro vi ut til losby...der ventet alle gjestene på oss vi ble tatt imot med shampis..

snakket litt rundt med alle og vi tok en titt på alle gavene,masse fint fikk vi..1ukes sydentur også :sjarmor:

vi gikk til bords kl 1700,en nydelig middag ble servert,ble skikkelig mett også,min kjære holdt en nydellig og morsom tale til meg..

pappa,mamma,forlovere,svigerinne,min fadder holdt også noen flotte taler..

toastmastern vår var utrloig flink også,alt gikk som smurt undermiddagen..

Kl20.00 kom kaffe gjester,de ble tatt imot med kaffe/avec,festen staret..alle koste seg og snakket sammen..

Vi danset polonese,og det satte fes

ten igang,alle deltokog syns det var morro..etterpå danset vi valsen vår,,Kom til nytte det vi hadde lært på dansekurset..

utpå kvelden fikk vi en lyssang fra søstern min,vi ble sendt ut og alle hadd ett te-lys hver da vi kom innigjen,vi satt oss på 2stoler froand ett bord og alle satte hvert sitt te lys i ett hjerte foran oss,mens de sang en flott sang,..etter mye morro valgte jeg og min kjære å slutte festen kl 0200,gikk opp til burdesuita vår og koste oss men shampis og jordbær..

Vi hadde hatt besøk av 2jenter også som skulle ha det gøy med oss,dynene lå i boblebadet og senga var våt av isbiter ..Ja ja morrooo NOT..

ler av det nå da..

neste dag våknet vi opp av strålende sol og gjestene våre satt og spiste frolkost ute i hagen,gikk ned og spiste og tok farvel til gjestene..

Vi dro hjem og pakket til vår store usa tur..

Vi har hatt en utrolig flott tur til florida,jeg ,mannen og jenta vår har kosa oss med go mat,bading i basseng og hav.Leid bil og kjørt til miami og keywest..slappa av og nyta en strålenede sol og flott lang sandstrand i 14dager.

Hatt topp vær i 2 uker..bytta hotell etter en uke,fant ett annet topp hotell som vi likte bedre..amrikanerene er så utrlogi høflige,hilser og er blide..Man blir bare glad av å se de..

Nå er sanrt hverdagen tilbake..Begynner i nuy jobb på torsdag,blir mye nytt og spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :D

Dere har virkelig hatt 2 drømmeuker dere ;)

Enig med deg at vielsen var over på et blunk...Det gikk jammen fort.

Jobb??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...