Gå til innhold

JEA"s dagbok


jea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har vi vært å pratet med presten..Kjempe koslig dame som skal vie oss..Vi gleder oss masse nå :hoppe:

Og vi fikk bestemme selv hvordan vi skal sitte i kirken..Vi skal ha en omvendt L sett fra benkene og opp til alteret..Skal ha foreldre og forlover oppe hos oss,og vi sitter innerst ved alteret..

Og vi skal ha 1 salme( å leva det er å elska)+2soloinnslag..Vi fikk vite alt vi skulle gjøre..Det var kjempe gøy å øve litt :sjarmor:

Så nå må vi lage kirke program :sjarmor:

Nå begynner dette å gå opp for meg att det skjer faktisk om noen uker.. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at sorgen har fått tid til å synke inn og at det er litt lettere å puste nå..... Det er vondt å miste noen, og kanskje særlig i en tid som denne, da en egentlig bare skal gå rundt og være i en eneste stor lykkerus.

Bare husk at du har lov til å være både glad og trist nå, og at vi skvaldrebøttene her på KG er her hele tiden.

Stor klem fra Tex-A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jea!

Tenkte jeg skulle skrive en hilsen og fortelle at jeg var i Birkelunden på lørdag og så et bryllup i Paulus Kirke fra der vi satt.

Det så kjempefint ut å komme ut på den plassen som er rett ut mot Birkelunden! Dere kommer til å få mange tilskuere hvis det er fint vær, den parken er jo alltid stappfull!

Lykke til de siste ukene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig litt på nett igjen,dataen hjemme har kobla helt ut.. :evil:

Så sitter i sofen med bærebarepc til sambo :sjarmor:

9na så koslig å høre,ja det er jo en del mennesker i birkelunden da sola skinner,ypperlig plass til å sole og kose seg..Håper på sol den dagen..

Tex:jo underskjørt prøvingen gikk bra,skal låne underskjørt av ei venninde,det er helt likt det jeg hadde kjøpt men større i ringene..Jeg trengte litt mere fylde..Så etter 17mai leverer jeg den på stryking på rensebutikken..Bare 3uker igjen,gjett om jeg gleder meg..Var på losby i går,bestemte brudekake,det ble sjokolademousse,med blank sjokoladeglasur utenpå,calla icing men jordbær og rips til pynt..Tror det blir bra jeg..Blir 3topper som går på skrått bakover..

Fikke tatt en titt på suita :hoppe: den var helt rå flott,det flotte badet..Men det bor visst 2spøkelser der da :o

Ellers er hverdagen litt bedre.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:o 2uker igjen til lørdag tia går fort..Imorgen er det endelig valsekurs,hun avlyste den helga vi skulle for litt siden..

nervene begynner å stige hos meg,begynner å gå opp for meg at dette snart skal skje...Gruer meg enormt til å gå opp kirkegulvet..

Har igjen å fikse:

-kopiere sanger

-lage kirkeprogram

-kjøpe strømper til meg +barn

-skjorte til sambo

-kjøpe gavebok

-levere kjole til stryking

-vaske sløret

til lørdag får vi endelig somla oss til glassmagasinet + tilbords å sette opp ønskeliste...Trege JA :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart bare 1uke igjen...gleder meg..

har igjen

-kjøpe snacks

-stømpebukse til barna

.kopiere sanger(gjøres på mandag)

-lage kirkeprogram

-idag skal jeg hente menyene

-

tirsdag= hente kjolen + sløret mitt hos renseri

sy inn underskjørtet mitt i livet

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henta menyene i dag,de ble flotte..

Men 2 stk ringte i dag og sa de ikke kunne komme i bryllupet..må fikse bordplanen på nytt :evil:

ellers lurer jeg på om det skjer noe imorra..har jo ikke vært noe u-lag på meg enda :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at menyene ble flotte.

Kjipt at det var 2 som ikke kunne komme da, kjedelig!

Lykke til med u.laget i dag da, håper det blir akkurat slik du ønsker.

Kos deg :klem:

Bare en uke igjen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg hjemme igjen ja :sjarmor:

igår hadde jeg u.lag,det var knall..fikk akkurat det jeg øsnket meg + null utdriting,,,skriver rapport på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Flott at det ble slik du ønsket.

Hadde vært kult å vært der.

Gleder meg til å høre rapport fra dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kirkeprogram + kopiering av sanger er ferdig..

hadde hudpleie i går..leverte ett nytt bildet av brudebukett til blomstermannan,har klart å ombestemme meg i siste sekund :sjarmor:

hadde møte med fortograf på fredag og da jeg titta i albumet,forelska jeg meg i en brudebukett..

i dag henter jeg kjole+slør..skal også på jobb intervju i dag

-henter reisetrilla til usa i kveld

-skimre+klippe sambo i kveld

-ta en ringerunde bekrafte alt av henting,musiker

onsdag

-farge vipper

-sol

-kjøpe strømper til brudepiker

-

torsdag-hente antrekk til pappa+sambo

fikse neglene mine

snakkke med toastmaster

fredag:

hente calla til borddekorasjon

-gjøre borddekorasjonene

-levere kaker+godteri-menyer-bordopsettet til losby

hente kaker fra mormor

-prøve antrekk på brudepikene

lørdag..

kl 10:frisør

kl1230-bilden henter meg+forlover

kl13:vielse

kl14:fotograf

.KL16:velkomstdrink

kl 17.MIDDAG

kl 20 fest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

henta kjolen på renseri den skulle liksom stykes,den var ikke bra i heletattmer skrukkete enn den var..så nå henger den på skedsmorenseri,de kan det de jobber med..Skal aldri stole på andre renseri igjen..

Så nå håpeer jeg den blir fin til lørdag..henter den på fredag..håper den blir bra :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neglene mine er flotte m en liten diamant på :sjarmor: ..snart skal vi hente antrekk til pappa og brudgom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...