Gå til innhold

JEA"s dagbok


jea

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fått levert brudepapirene,men må bestille nye fødselsatteser..

Og etter 20feb skal jeg få lagt opp kjolen min på roses systue i oslo..Skal bli digg å få kjolen ferdig..

Var innom skotøymagasinet for å kjøpe sko til brudepikene,men de var utsolgt på de jeg hadde sett..Så da er det bare å lete videre...

I dag har jenta mi tatt mmr.vaksina og håper hun ikke får noen reaksjoner om jeg uke..Krysse fingrene..

OG TEX::::Jeg er fremdelses nyskjerrig på hemmiligheten..Kom i gjen å spytt ut :D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Fikk undertøyet mitt i dag, men korsettet var for stort, så må bytte det. :cry: Håper det går uten problemer.

Har du bestemt deg for hvordan smykke du skal ha til kjolen? Irriterer meg at bildet som fonnes av den er så dårlig, vanskelig å se hva som passer. Godt min er på vei også da, så får jeg prøvd på ordentlig. :D

Ha en fin dag.

Arwen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har kjøpt smykke til kjolen min..Kan sende deg bilde på mail??

Få mail adr så kan du se på smykket mitt..

Huff så dumt att det var for stort da..Bestilte du samme str som norsk eller tok du noe mindre??Større?

Du får nok bytta det uten problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hentet bryllups invitasjoner,de er så flotte :hoppe:

I kveld skal jeg sette inn bildet i innbydelsen og skrive på konvolutter og forsegle de..Å jeg gleder meg..Bare lille snuppa legger seg tidlig i kveld så jeg får gjort det da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har forloveren min hatt møte med jentene ang utrinkningslaget mitt..Å jeg er så nyskjerrig,de vet hva som skjer bare ikke meg... :wink: selvfølgelig..Så nå erd te bare å vente noen mnd på dagen da..Gldere meg jeg...Har fått sendt ut innbydelser,og fått kjempe positive tilbake meldinger på innbydelsene våre,,,De syns de var så flotte

Noen har lagt merke til hjerte frimerkene også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, slenger bare innom for å si at det skal bli spennende å møte der og Bente i morgen!!

Jeg kommer rett fra trening, så ikke bry dere så veldig om korrekt kleskode...... :ler: Jeg skal iallefall være lett å kjenne igjen.

Klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKi tex den er grei ..Jeg har med lille snuppa mi jeg...Dette skal bli gøy--Og se også om jeg har dannet riktig bilde av deg :wink: Sees imorra da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå skal jeg dra og legge opp kjolen min..Skal bli godt å bli ferdig med det..

Igår leide vi antrekk itl pappa og min kjære..Pappa skal ha smoking med lys vest og slips

Typen skal ha brokade jakke sort og lys vest +slips sorte bukser..

Leide på brudekjolen as,men må si jeg var veldig skuffa, da vi var der i går,hadde bestilt time men de hadde fått 2 nyansatte jenter og de løp fra den ene til den andre..Konsentrerte seg ikke om en av gangen..

..Og de kunne ikke no....Så jeg endte opp med og finne alt til min kjære...

Og vi skulle jo egentlig ha lys brokade ,men nå fikk vi beskjed om att man ikke kunne leie ut lys bukse til brokade..Da ble vi ganske skuffa..Fikk feil informasjon hele tia..

Så nå håper jeg att jeg får god service der kjolen skal legges opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du fikk dårlig hjelp på brudekjolen da. Var dit vi hadde tenkt oss når sambo skulle ha klær, men tror vi velger ett annet sted nå.

Hvordan gikk det å legge opp kjolen? Må legge opp min også, men mamma ble så skeptisk til hvordan de gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha den dressen på brudekjolen as så må dere kjøpe de er ikke for leie på noen steder..Har hørt litt rundt..Det er wilford dressene..

Var på roses systue i går og jeg må legge opp kjolen min 13cm og hun må også flytte litt på pynten..Sy de oppover ellers blir de borte..

Og hun virka kjempe dyktig..Stoler fullt på henne,men hun legger ikke opp slepet bak da..

Hvor syr du opp kjolen din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bestemt meg enda, men hvis du er fornøyd med Roses systue vurdere jg også å dra dit. Kjolen skal nok bare legges opp max 5 cm.

Er ikke sikker på om det blir wilford dress, men noe i samme stilen. Må se hva som finnes rundt omkring først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA hun skal ringe meg i mars da kjolen er ferdig..så gir jeg beskjed,og det var mange folk innom og alle var fornøyde,så jeg regner med atthun er dyktig..Hvis du skal ha henne ,ville jeg ringt,hun var ganske så opptatt fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg fått gjort enda en ting..Kjøpte glassboller til bord dekorasjonene 6stk..Vi skal ha 5stk calla med glassstener i bånn i bollene..Og tvinne/snurre callaene inni bollene..KOmmer til å bli tøft...

Kjøpte ett blomster blad og der var det mange flotte dekorasjoner,ideer..

Har også bestilt blomster til dagen også..

Nå er dte ikke lenge igjen til den store dagen.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jea :wink:

Du fikk tak i glassbollene..... var du på Ikea da?

Fikk du tak i glasstener også?

De borddrokrasjonene blir driit stilig 8)

Nå begynner ting å falle på plass for dere, deilig å bli ferdig, blir stressete å gjøre alt i siste liten.For nå er det ikke lenge igjen :bryllup:

Bare 87 dager igjen til den store dagen!

hvis jeg har telt riktig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..... :sjarmor:

Nei dro på mestergrønn på alna der hadde de fine glassboller..Fikk tips fra evy på mandag.. :-)

87 :o dager igjen..nei det er ikke lenge nei.

Men tror jeg skal gå ned til 4 stk calla i hver bolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...