Gå til innhold

JEA"s dagbok


jea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ser sånn ut att jeg klarte dette ja..Skal gifte oss 29mai i paulus kirke og ha fest på losbygods...

Har ganske mye klart nå..Driver med kjolen min og fikser ringene..Er jo ett slit med den kjolen min..Er vel snart møkka lei hele kjolen snart :-?

Skriver mer siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen som dagboknabo!

Paulus kirke ser fin ut! Jeg var nærmeste nabo i flere år, men har aldri vært inne...

Hilsen 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ja endelig har jeg ftt meg dagbok jeg og..

Da har jeg fått endelig bekreftet bestilling av kjolen min,skal komme i slutten av januar..Håper da vikrkelig att den er helt ok..

begynner å syns dette bryllupet er slitsomt :(

Men det er jo pga kjolen min da...Har jo avbestilt brylupsreisa også,jeg ville ikke dra 10juni alikevel,syns det ble så lenge å vente til 10juni å reise..så nå prøver vi å finne hotell 31mai,men det er ikke lett nei..Vil jo dra til florida..

Skal lage taco til min kjære i kveld,har jo bursdag ..Han spiller curlign nå,vinni alle kamper..Flink er dem ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt samme kjole som sist da?

Kan jo være kjempeglad for at du begynte å planlegge i god tid.....Tenk om dette med kjolen din hadde hendt en måned før bryllupet?... *grøss*

Håper at du klarer å kose deg selv om at ting har gått veldig mye i mot deg. Det er lysere i enden av tunnelen.... :blunke:

Nå får du gi gutten din en koselig bursdagfeiring.

:bursdag: gi han en bursdagshilsen fra meg her inne på kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ordner seg med kjolen sin. Jeg er sjeleglad for at jeg har bestillt alt. Ser gang på gang at det lønner seg å ha god tid ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

camie:ja har bestilt samme kjole...

Ja er sjeleglad for att jeg har god tid..Har tenkt mange tanker,tenk om,att osv

Er svært fornøyd med ringene,men sambos måtte leveres tilbake,var stygt gravert..blir nok flott den også..

har kjøpt noen julegaver,dette er første gang på mange år jeg har vært så treg med julegaver :(

Blir litt stress å handle de i desember..

Når jeg får penger nå skal jeg kjøpe undertøy på victoria secret...

Får vel spise litt da..ha en flott helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Nå har jeg bestilt undertøy fra victoria secret..Gleder meg til det kommer i posten

Har levert tilbake min giftering i dag også,var for liten og ikke noe fornøyd.Klarte liksom aldri og bestemme meg om den var fin eller ikke..Men det var den ikke,så nå blir de helt annerledes..Blir spennende å se de om noen uker..

Har vært flink å trene idag også,må jo komme i form til bryllupet :D

Tatt sol også,digg,føler seg mere vell..

Gleder meg til helga,skal på jente tur med jobben til køben,11damer på tur..Det blir nok liv :sjarmor:

Hotell cesar på tv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D I dag har vi endelig bestilt hotell i fortlauderdale i florida+kjøpt fly biletter..drar 31may-13juni...Å jeg gleder meg..Men billig ble det ikke..Må spare litt lommepenger så jeg får shoppe litt å da :D ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag kom undertøyet i hus ,det kom ganske raskt må jeg si.1uke :D

det var fint,tror jeg må bare finne ut riktig måte å sette det på meg..Ikke lett det der da....

Gleder meg til jul nå,ikke lenge igjen..Må nok handle julegaver snart også da :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i brudeasalongen tipset meg om at man burde feste undertøyet til kjolen med sikkerhetsnåler slik at det ikke skle opp. Godt tips synes jeg.

Artig å høre at undertøyet kom så fort. Hvordan var størrelsen? Måtte du tolle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen:Jeg måtte ikke betale toll for det..KOm på jobben min i dag med bud..

Jeg bestilte 1 str mindre enn det jeg bruker i bh str..

Men hvis man bruker de strømpebåndene så sklir vel ikke undertøyet opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, de bare sa at det brukte de å gjøre. Hmmm.. en størrelse mindre en vanlig. Hadde tenkt å bestille det som jeg pleier å bruke jeg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...