Gå til innhold

JEA"s dagbok


jea

Anbefalte innlegg

I dag var vi på losbygods og snakket med hovmesteren,en hyggelig mann...

Bestemte meny,skal ha runde bord,bryllupskake(og på kaka følger det med flotte kaketopper,må bare velge en først,det blir ikke lett) og vin valg(det var ikke lett,vi som er så gode vin kjennere :oops: NOT))

Men vi fikk ikke ha fyrverkeri på losby,det var visst ikke lov i dette området,lørenskog rundt der ...

Nå begynner alt å falle på plass,snart 4 mnd igjen..Tia bare flyr avgårde.

i går fikk jeg se innbydelsene våre,de blir knall flotte..Tok bilder av oss i går til å ha i innbydelsen,ikke lett å velge hvilket man skal ha da..

Men råd fra en erfaren gift dame så blir det ett bilde til venner og ett annet ett til familie...

Gleder meg masse :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jea,

Først og fremst; takk for besøket i dag, det var kjempehyggelig :D

Så flott det hørtes ut med runde bord :) Vi skal ha en E...tradisjonell som vi er :oops:

Svogeren til min kjære søkte brannvesnet om å få fyre av fyrverkeri da de gifta seg, og de fikk det...

Ps: vi fikk litt problemer med fotografen vår...de vi vi skal komme til dem å ta bilder..må utsette middagen en og en halv time..og det vil vi ikke!!! Men sambo ringer i morgen for å "kjefte" litt :blunke: Så får vi det kanskje som vi i utgangspunktet vil...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CA::Nei, vi skal ha festen på gamle godset...Tex har bare stjålet fra oss brude suiten :grine:

Vil bare minne om at jeg er her inne og smugleser av og til, så baksnakking får dere ta på pm

:tunge1:

*setter nesa i sky*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEX DA:::Jeg vet jo att du leser her så jeg vil ikke akkurat si att dette er noe baksnakking da.... :wink:

Du tåler da en spøk :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg mail att kjolen min ble sendt fra utlandet i går :D

Så jeg får den til uka,gleder meg til å se kjolen og få prøvd den..Og jeg håper inderlig att det ikke er noe galt med den og alt er perfekt..

Så jeg venter spendt på mail fra hun har har bestilt den fra når jeg kan komme å prøve :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tvi-tvi :D Ja, håper alt er ok når den kommer. Nå er forresten "plata" til min kjole kommet. Så nå er kjolen "hel" :)

Ha en fortsatt god helg :D

Klem fra Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Da er kjolen min i norge :sjarmor:

Drar til horten på fredag og prøver og henter den...Å jeg gleder meg så mye :sjarmor:

Jea er glad i dag :sjarmor:

Men må få kjøpt meg kjole pose??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kjolen endelig i hus.henta den på fredageni horten,en koslig biltur sammen med venninda mi....

Og i dag kjøpte jeg underskjørt på kristins...Kjøpte ett par øredobber også..

Så nå begynner klærne og falle på plass,bare sambo som mangler.Han skal bestille klær i februar...

Så til uka må jeg dra til en syerske og få sydd opp kjolen ,den er ganske så lang for meg..

Innbydelsene er klare og må bare sette inn bilder og få sendt de ut...

må nok kjøpe sko til brudepikene snart også..Dagen nærmer seg og er kjempe glad for att jeg begynte å planlegge tidlig.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørrre hvor høy du er? Lurer så fælt på om jeg må legge opp min.

Gratulerer med kjole i hus forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis m kjolen vel i havn, lurer veldig på om den sitter bra...?

Og hva med underskjørtet, kjøpte du sånn som meg?

Ble det bra?

Spytt ut nå da...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tex....

Ja kjøpte likt underskjørt som deg i går på kristins...Kjøpte str s og det ble perfekt under kjolen min..

Og JA den sitter perfekt på meg,jeg blir jo en prinsesse da :sjarmor: :D

Men den er jo som sagt veldig lang så da den blir lagt opp blir den jo bare enda penere på meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du blir prinsesse, det blir vi jo begge to 29. mai....

Tenk at vi skal gifte oss akkurat samtidig!

Du.....?

Jeg har en liiiiiten hemmelighet......

Kan du holde på den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...