Gå til innhold

personlighetsforstyrret kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hvorfor GÅR DU IKKE BARE DIN VEI!? Ærlig talt. Alle her prøver å fortelle deg at om du snur ryggen til og går bort fra denne mannen og alt det innebærer, vil han ikke ha anledning til å kunne "fucke" med deg mer!!!

Det er jo akkurat det jeg gjør. jeg går fra han uten å si hvor, svarer ikke telefonen når han ringer og dukker opp når jeg vil selv og føler for, like glad, og like gyldig. ikke uten grunn jeg sier til han at han er en voksen mann og må få selv bestemme hvem han vil pule, og ja whatever med, med et lite glimt i øyet. Det er jo på den måten jeg holder på hans interesse og blir introdusert til familien osv, fordi jeg vet jeg er total catch, bare at han elsker ikke meg for den jeg er, han har ikke empati følelse, slik som meg(derfor er det en indre kamp hele tiden). jeg har klart å fange hans interesse fordi jeg VET hvordan mann han er, jeg skal skade denne mannen nå, fordi jeg forstår hva han er kapabal til å gjøre mot andre mennesker, og fordi at han kanskje har begynt å forstå spille mitt mer og mer. Jeg ville ha denne mannen for å begynne med bare fordi han har makt, han får meg til å se bra ut, og jeg har en interesse å mentalisere slike mennesker, akkurat slik som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og nå kan han bli farlig for meg, derfor må jeg bli farligere å begynne å planlegge bedre.

-TS-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

og nå kan han bli farlig for meg, derfor må jeg bli farligere å begynne å planlegge bedre.

-TS-

Det du trenger er vel å søke hjelp fra fagfolk...

Du vet at du høres ikke bra ut selv,

Det er ikke noemalt at jenter sier ting som "å bli kattemat" ser du...Eller å ville knekke han med å spille et spill med han, spesielt når man vet han er syk...

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

og nå kan han bli farlig for meg, derfor må jeg bli farligere å begynne å planlegge bedre.

-TS-

Når noen blir farlig så pakker man og drar.

Avhengig av hvor akutt og hvilken type farlig, så drar men enten til ny leiligeht man skaffer seg til seg selv, eller til familie eller venner, eller kommer seg i sikkerhet på krisesenter..

Man planlegger alstå ikke hvordan man kan bli mest mulig infam der man er, eller omtaler seg selv som å "bli kattemat" hvis man ikke blir mer jævlig snart, når man selv er i psykisk balanse...

Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armitage

han psycher meg ned, spiller spill, slår, ydmyker meg blandt hans venner og er utro mot meg. Jeg vet han ikke elsker meg, og jeg vet jeg ikke elsker han. Men jeg er døds bestemt på å ta han pga konkurranse innstinkt, og fordi han må forstå at han kan ikke gå rundt å tro at alt han har gjort, ikke slår tilbake på han. Jeg vil ikke høre noe om at jeg burde gi meg og holde meg unna han, for det klarer jeg vis jeg vil, jeg vil bare knekke han for å virkelig befri meg og alle han har såret fra jævelen. Det er vanskelig, fordi han har altfor mange mennesker bak seg til at jeg skal kunne slå han, han er ekspert på og mixe og trixe med loven, og har sjarm, karisma og utseende lik 1000. Denne personen kan ikke forstå empati lenger, og har mistet sin humanitet lik 0.

Ønsker kun seriøse henvendelser. Takk.

Å gå fra ham og vise at du kan gå videre uten ham er den største seier du kan vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS - Veldig nysgjerrig på hvor gammel du er?

Hvis det absolutt er å "knekke han" du ønsker, så er mitt beste råd (som mange andre her) å gå fra han uten å lage en stor sak ut av det, for så å leve videre uten han i beste velgående, ikke som kattemat.

For å være litt barnslig - Dere har begge helt sikkert facebook eller noe, så der kan han se på bilder du er tagget i at du har det kjempebra med vennene dine og kanskje en ny kjæreste etterhvert. Det vil nok svi litt ekstra. På en annen side, hadde det vært meg i din situasjon, hadde jeg nok blokkert han fra alt, inkludert facebook. Mulig jeg er paranoid, men jeg hadde nok også skiftet telefonnummer, hvis det er så at han er så gal som du sier. Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som har en personlighetsforstyrrelse er mentalt syk. Det siste han trenger er ei gal kjerring som gjør det verre for han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på denne!!! Har du ikke fått med deg terroren som akkurat har skjedd i Norge...? Du mener vel virkelig ikke å sende mafia på han...? Bevares meg, det er visst ikke bare han på tv som er flunkende gal i hodet sitt nei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en seriøst tråd, TS, så vil jeg oppfordre deg til å søke hjelp. Det virker som du har minst like store problemer som din kjæreste, og den beste hevn i forhold til mannen din vil nok være at du får den hjelpen du trenger slik at du kan leve et godt liv.

Når det kommer til kjæresten din, så syns jeg bare du skal la han være alene. Det virker ikke som om du har så stor selvinnsikt eller empati, men prøv å forstå at mannen har en psykisk sykdom, som er grunn til at han oppfører seg som han gjør. At du er jævlig mot han løser ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...