Gå til innhold

personlighetsforstyrret kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

han psycher meg ned, spiller spill, slår, ydmyker meg blandt hans venner og er utro mot meg. Jeg vet han ikke elsker meg, og jeg vet jeg ikke elsker han. Men jeg er døds bestemt på å ta han pga konkurranse innstinkt, og fordi han må forstå at han kan ikke gå rundt å tro at alt han har gjort, ikke slår tilbake på han. Jeg vil ikke høre noe om at jeg burde gi meg og holde meg unna han, for det klarer jeg vis jeg vil, jeg vil bare knekke han for å virkelig befri meg og alle han har såret fra jævelen. Det er vanskelig, fordi han har altfor mange mennesker bak seg til at jeg skal kunne slå han, han er ekspert på og mixe og trixe med loven, og har sjarm, karisma og utseende lik 1000. Denne personen kan ikke forstå empati lenger, og har mistet sin humanitet lik 0.

Ønsker kun seriøse henvendelser. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Det høres ikke ut som om du er fri fra ham i det hele tatt; hadde du vært det hadde du bare snudd deg og gått, ikke hatt dette behovet for å "vinne" over ham.

Og hvis fyren er "personlighetsforstyrret", som du sier, så betyr det at han ikke er frisk.

Du kan ikke helbrede ham, du kan ikke få ham til å "se" hva han har gjort eller gi ham empatien tilbake ved å spille spill med ham.

Derimot så kan du sette deg selv i en svært farlig situasjon.

Vær smart, gå din vei og ikke se deg tilbake.

Seriøst ment.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan knekke en sånn person? akkurat derfor æ har valgt han idet heletatt, han interessere meg i den grad at jeg vet jeg kan og har tricket meg inn me kodespråk og kroppsspråk allerede. må bare klare å finte inn ordentlig nå. kjenner han såpass godt nå til å vite at han har mistet sin egen personlighet for lengesiden. han må ta over andres personligheter og være den han må være i situasjoner. er bare super engasjert å smyge inn og plutselig tada... kabooom overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ta han på konkuanse instikt,hvor for vil du beholde en som den mannen der,ser ikke hva som er vitsen her.du elsker ikke han og han elsker ikke deg så det beste må vel da å gå videre uten å lage for mye bråk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

hvordan knekke en sånn person? akkurat derfor æ har valgt han idet heletatt, han interessere meg i den grad at jeg vet jeg kan og har tricket meg inn me kodespråk og kroppsspråk allerede. må bare klare å finte inn ordentlig nå. kjenner han såpass godt nå til å vite at han har mistet sin egen personlighet for lengesiden. han må ta over andres personligheter og være den han må være i situasjoner. er bare super engasjert å smyge inn og plutselig tada... kabooom overraskelse.

Det høres i grunnen ikke ut som om du er så mye bedre enn han..

Hva er det du spør oss om egentlig?

Om vi har forslag til måter å bryte ned en annen persons psyke på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det at jeg går fra han tror han at jeg gjør med et smil, for aldri har jeg latt det han gjør mot meg, vise utpå at det går innpå meg, jeg merker at han også prøver å oppnå reaksjoner på meg hele tiden. fordi han prøver å vinne over meg, få meg til å bli et lam noe jeg merker at han lenge har prøvd. av og til lar jeg han tro det, og plutselig forsvinner jeg eller bemerker ulempene hans, eller ydmyker han offentlig, noe som resulterer det at han må overgi seg, eller gjøre dobbelt så mye mot meg nestegang. jeg sier masse kjærlige ting for så og trekke tilbake, elske han og for så å gi faen. Han er en voksen mann og skal få gjøre det han vil, sier jeg med et smil, og et lite glimt i øyet. for meg er han en target, et mål og menneskelig versjon av prøvekanin. av og til spiller jeg meg lei meg for å se hvordan han da reagerer, og da beviser han meg hvem han virkelig er.

veldig vanskelig å forklare dette skriftlig iaffal..overlever ihvertfall glatt over han, trenger bare å avslutte hobbyen på en smakfull måte før jeg selv blir kattemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at jeg går fra han tror han at jeg gjør med et smil, for aldri har jeg latt det han gjør mot meg, vise utpå at det går innpå meg, jeg merker at han også prøver å oppnå reaksjoner på meg hele tiden. fordi han prøver å vinne over meg, få meg til å bli et lam noe jeg merker at han lenge har prøvd. av og til lar jeg han tro det, og plutselig forsvinner jeg eller bemerker ulempene hans, eller ydmyker han offentlig, noe som resulterer det at han må overgi seg, eller gjøre dobbelt så mye mot meg nestegang. jeg sier masse kjærlige ting for så og trekke tilbake, elske han og for så å gi faen. Han er en voksen mann og skal få gjøre det han vil, sier jeg med et smil, og et lite glimt i øyet. for meg er han en target, et mål og menneskelig versjon av prøvekanin. av og til spiller jeg meg lei meg for å se hvordan han da reagerer, og da beviser han meg hvem han virkelig er.

veldig vanskelig å forklare dette skriftlig iaffal..overlever ihvertfall glatt over han, trenger bare å avslutte hobbyen på en smakfull måte før jeg selv blir kattemat.

Falt litt av nå, men synes bare du burde glemme hele han.

Hvor gammel er du egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme hos han og er godtatt av hele fam og slekta hans, men jeg vet, og føler at jeg bare er en fasade for han å gjemme seg bak i. Han blir et h*****e og ha med å gjøre når jeg er i hans "terretorium" ihvertfall når han vet jeg ikke har muligheten og dra, han sier itillegg at dette er hevn. Her må jeg overgi meg og da tråkker han på meg så lenge han har muligheten, han elsker at jeg er underdanig her.(maktsyk) så jeg bestemte meg for å spille under den liksom ærlige, underdanige jenta, og det nyter han, dette suger av meg energien (må fikse dette fort). Derfor er jeg fastbestemt på å fortsette å la han tro at jeg er håpløst forelsket, for jeg skal virkelig slå han nå mens jeg er underveis, han må smake sin egen medisin. hvordan kan jeg gjøre siste innspurt?? ta offer rollen foran fam? jeg vil få han i så store vansker at han skulle ønske han aldri traff meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ikke ut som om du er fri fra ham i det hele tatt; hadde du vært det hadde du bare snudd deg og gått, ikke hatt dette behovet for å "vinne" over ham.

Og hvis fyren er "personlighetsforstyrret", som du sier, så betyr det at han ikke er frisk.

Du kan ikke helbrede ham, du kan ikke få ham til å "se" hva han har gjort eller gi ham empatien tilbake ved å spille spill med ham.

Derimot så kan du sette deg selv i en svært farlig situasjon.

Vær smart, gå din vei og ikke se deg tilbake.

Seriøst ment.

jeg er klar over at han er personlighets forstyrret og har en del andre diagnoser, akkurat derfor prøver jeg heller ikke å helbrede han, eller få han til å innse, men jeg har faktisk spilt med han. Vis jeg hadde elsket han, hadde jeg gått fra han og prøvd å helbrede meg selv fra han, men han er fortsatt så vel utdannet og "smart" at jeg har bestemt meg for å bruke han for min egen fordel. men vi går hverandre på nervene nå, det nermer seg slutten, og akkurat derfor må jeg avslutte dette spillet og faktisk vinne over han, for å bli tilfredsstilt med meg selv, for det er faktisk slik at en av oss må vinne, og det kan ikke bli jeg, så jeg er 100& innstilt på gjøre hva som helst for å "kutte" han "litt". mafia?? anyone? Han ødelegger forresten mennesker rundt seg, uten og ha et snev av samvittighet og dette gjør meg kvalm innvendig..jeg er 25 år , pen og kommer fra en bra familie, jeg vet at han bruker meg på samme måte som jeg bruker han, for sin egen fordel. fint bilde blir det av sånt vet du.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor opprettet du egentlig denne tråden? Virker som om du bare vil legge ut om "krigen" med eksen din slik jeg ser det. Som noen andre også nevner virker det som eksen din ikke er den eneste med problemer..

Endret av Sofie_22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som har en personlighetsforstyrrelse er mentalt syk. Det siste han trenger er ei gal kjerring som gjør det verre for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor opprettet du egentlig denne tråden? Virker som om du bare vil legge ut om "krigen" med eksen din slik jeg ser det. Som noen andre også nevner virker det som eksen din ikke er den eneste men problemer..

jeg skriver mye Fordi det er veldig vanskelig for andre normale mennesker uten personlighets forstyrrelse og forstå, (men jeg innser nå at det er umulig å skrive det ned eller forklare, må livs erfare dette selv) derfor har jeg egentlig ikke lyst på peppertalk.. tenkte kanskje noen kunne komme med bare råd hvordan jeg med hjelp av høyere makt kan knekke en person som har mange ledd selv og kan knekke meg og min fam før jeg selv rekker? for det er det som er nødvendig, selvom det kanskje kan ta tid, trenger å smyge inn å fortsatt holde på interessen til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som har en personlighetsforstyrrelse er mentalt syk. Det siste han trenger er ei gal kjerring som gjør det verre for han.

Men et ondt kvinne er ondere enn et ondt mann, og dette må han begynne å forstå, før jeg selv ender opp som kattemat. Hvorfor ikke snu på den måten at det siste jeg(som gal kjerring) trenger er en mental syk mann til å fucke meg opp enda mer(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste du kan gjøre mot han er å være likegyldig, gå din vei uten å bry deg. Da får han heller ingen reaksjon fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et ondt kvinne er ondere enn et ondt mann, og dette må han begynne å forstå, før jeg selv ender opp som kattemat. Hvorfor ikke snu på den måten at det siste jeg(som gal kjerring) trenger er en mental syk mann til å fucke meg opp enda mer(?)

Så hvorfor GÅR DU IKKE BARE DIN VEI!? Ærlig talt. Alle her prøver å fortelle deg at om du snur ryggen til og går bort fra denne mannen og alt det innebærer, vil han ikke ha anledning til å kunne "fucke" med deg mer!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...