Gå til innhold

Vist Siv Jensen var statsminister


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Treholt var AP mann, jeg tror ikke det er noen som går rundt å tror at Ap vil selge norge til Russland av den grunn .

Akkurat. Men det er farlig å si at man er medlem i FRP, da er man plutselig høyreekstremist og potensiel drapsmann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Akkurat. Men det er farlig å si at man er medlem i FRP, da er man plutselig høyreekstremist og potensiel drapsmann.

Nøyaktig hvorfor skulle man være potensiell drapsmann og ekstremist av å være medlem i Frp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig hvorfor skulle man være potensiell drapsmann og ekstremist av å være medlem i Frp?

Ikke vet jeg .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treholt var AP mann, jeg tror ikke det er noen som går rundt å tror at Ap vil selge norge til Russland av den grunn .

Ingen i Ap blir krenket og såret når det blir nevnt. Så spørsmålet er hvorfor Freppere blir det når det blir nevnt at ABB har vært medlem av FRP?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i Ap blir krenket og såret når det blir nevnt. Så spørsmålet er hvorfor Freppere blir det når det blir nevnt at ABB har vært medlem av FRP?

kanskje de ble det om det ble tatt som eksempel på aps utenrikspolitikk til stadighet ? Og den gang det hendte var det et ganske sårt punkt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i Ap blir krenket og såret når det blir nevnt. Så spørsmålet er hvorfor Freppere blir det når det blir nevnt at ABB har vært medlem av FRP?

Fordi det blir ikke bare "nevnt at ABB har vært medlem av FrP".

Det blir hevdet at ABBs handlinger er mer eller mindre direkte resultat av FrPs politiske meninger, og at folk som har slike meninger sympatiserer med ABB.

Litt forskjell, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan tror dere hun ville håndtert det som har skjedd ?

Det hadde antakelig ikke skjedd dersom FRP hadde sittet i regjeringskontorene, hvis jeg skal være helt ærlig.

Aksjonen (bomben) i sentrum var rettet mot den rød-grønne regjerningen/AP.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det blir ikke bare "nevnt at ABB har vært medlem av FrP".

Det blir hevdet at ABBs handlinger er mer eller mindre direkte resultat av FrPs politiske meninger, og at folk som har slike meninger sympatiserer med ABB.

Litt forskjell, eller?

Fint at andre også ser dette. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest working litlytiv

Denne tråden har jo sklidd helt ut... Spørsmålet er om Siv vil være en god leder i en presset situasjon, slik som Jens har vært de siste dagene. Klarer noen å holde seg til tema?

Igjen, personlig mener jeg at Siv er den svakeste partilederen vi har i landet, på dlet sisteplass med Halvorsen. I to saker med noe forhøyet press, Søviknes og Birkeland, har Siv demonstrert en fantastisk evne til å IKKE lede. Dette satt opp mot pressekonferanser med Jens og Knut i løpet av katastrofens første 24 timer så fremstår Siv som en forvirret førstereisgutt. Jeg tror FrP-velgerne bør se etter en annen og mer skikket leder for å si det slik.

For ordensskyld så stemmer jeg som alltid blankt ved valgene.

Veldig vanskelig å svare på i og med at forskjellige personer takler forskjellige situasjoner veldig ulikt. Men jeg syntes heller ikke Jens har fremstått som fremragende. Syntes veldig mange av de andre snakker mye bedre og virker mer troverdig enn Jens (Storberget, Gahr Stør, Fabian Stang, Kronprinsen)

På den første pressekonferansen leste Jens kun fra arket, var så vidt han kikket opp på folket. I tillegg svettet han veldig mye. Jeg syntes han fremsto som usikker og redd. Dette var i perioden hvor vi ikke visste hvem gjerningsmannen var og jeg tror ikke veldig mange av det norske folk ble betrygget av å se den pressekonferansen. En leder skal fremstå som trygg.

Jeg tar den at Jens er bare et menneske han også, og selfølgelig blir han påvirket av det som er skjedd, men jeg syntes bare de andre jeg nevnte i parantes var mer rolig i talene sine og virket mye mer betryggende.

Syntes også at politikerne sjelden svarer direkte på spørsmål fra pressen, de svarer på en slik måte at de får frem det de ønsker å si....men sånn er alle politikere (forundrer meg ofte hvorfor ikke den gjeldene reporter spør spørsmålene på nytt til de får svar på det de spurte om, litt off topic, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...