Gå til innhold

Litt flau opplevelse med daten


Gjest manunited

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trine5

Ma bare kommentere denne. Synes det er nor alt hvis Hun onanerte. Hun er sikkert be dig interessert I deg. jeg onanerte ofte og over alt når jeg var yngre. Var så veldig kat hele tiden. Dette skal du bare se som et kompliment og vare glad for, hvis du er interessert. Denne jenta er lidenskaplig. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manunited

Det gikk veldig bra i går kveld! Jeg spurte henne om vi skulle bli kjærester og det ville hun. Så nå er vi sammen :)

Hun låste ikke døren fordi det ikke er nøkkel til badet og hun onanerte ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk veldig bra i går kveld! Jeg spurte henne om vi skulle bli kjærester og det ville hun. Så nå er vi sammen :)

Hun låste ikke døren fordi det ikke er nøkkel til badet og hun onanerte ikke.

Hva gjorde hun hvis hun ikke onanerte og ikke satte inn tampong? hadde hun mistet noe oppi der? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaaanskje hun klødde? Eller skulle sjekke at hun lukta greit? Hvem pokker vet, hva gjør DU på badet når du tror døra er låst.. Og hvis du er veldig stålsikker på at du uansett ikke gjør noe snålt, så kan du sjekke innom tråden om hva folk gjør når de er alene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde hun hvis hun ikke onanerte og ikke satte inn tampong? hadde hun mistet noe oppi der? :popcorn:

Situasjonen var kanskje pinlig nok. Trenger ikke TVINGE ut av den stakkars jenta hva hun gjorde med trusa nede. NOE må hun få lov å ha for seg selv...

TS: Synes det var bra dere fant tilbake til hverandre. Lykke til :-)

Endret av Henkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, må innrømme at jeg lo litt da jeg leste denne tråden. :)

Godt at det endte bra da iallefall. Dere to er kjææærester! :yvonne:

Endret av She_Leiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer TS!

Men lurer på noe. Hvor gamle er dere? Husker at jeg spurte en jente jeg hang med om vi skulle bli ilag (var 13 år), flau stillhet før hun sa:" kafan?". Endte godt da.

Igjen, gratulerer.

Forresten, etter dere har hatt dere å f.eks ligger i senga og koser kan du nevne det. Si at du likte det du så el. Da er det hvertfall ute av verden for hennes del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hahah, artig tråd! :) Et spørsmål:

- Hvordan ble det klein stemning fordi du så henne naken? Det gjorde sikkert ikke henne noe, så det må ha vært fordi du gjorde en big deal ut av det og lot det bli kleint?

Tips til senere: Alt du ikke gjør til en big deal blir somregel ingen big deal for henne eller. "Åja, hehe, sorry" og late som ingenting etterpå hadde nok gjort seg :).

Dere må jo før eller siden se hverandre naken uansett og dere har jo datet i 2 uker, så ser liksom ikke problemet :). Er jo nesten vanskelig å ikke ende opp nakne sammen første daten :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrige personen som jeg er lurer jeg sinnsykt mye på hva hun drev å fikla med hvis hun ikke onanerte eller skiftet tampong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å bli sammen med noen man har datet i to uker?

Jeg spør ikke for å være slem altså, men bare lurer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...