Gå til innhold

Litt flau opplevelse med daten


Gjest manunited

Anbefalte innlegg

Gjest manunited

Jeg dater ei rimelig søt jente på 2 uka nå. I går var hun på besøk hos meg og vi skulle lage pizza i sammen. Vi hadde for lite kjøttdeig så jeg ble sendt ned til butikken for å handle, mens hun ble på kjøkkenet for å lage bunnen. Jeg heiv meg på sykkelen og var borte i ca 15 minutter. Da jeg kom inn døra ropte jeg til henne "Jeg skal bare en tur på do, kommer snart". Jeg løp opp trappa og åpner døra inn til badet. Der står jenta med trusa på knærne og tar på seg selv! Jeg stokk, ble flau og lukket døren med en gang. Det ble så klein stemning at hun gikk hjem med en gang og jeg har ikke hørt fra henne siden. Jeg føler meg så vanvittig dum og lurer på hva bør jeg gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå så leit at det skulle ende slik da. Du må rett og slett bare late som ingenting. Slike flaue ting skjer og vi er voksne nok til å glemme det fort. Ta kontakt med henne, vær blid og hyggelig og lat som ingenting har skjedd. Inviter henne ut på en øl eller et eller annet. Vis at du er interessert og liker henne. Da blir det lettere for henne å glemme noe som hun tydeligvis er veldig flau for.

Om hun ikke responderer kan du som siste forsøk forsøke å ta det opp med henne. Skriv en sms eller noe der du skriver at du skjønner at hun syns dette var flaut, men at du bryr deg ikke. Slike ting skjer, og vi har alle tabbet oss ut en gang. Du liker henne og den hendelsen hadde ingenting å si. Du vil gjerne treffe henne igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skikkelig dumt at daten skulle ende sånn! Men jeg vil tro hendelsen var enda mer flau for henne. Hun tenker sikkert kjempemye på dette, og er kanskje for flau til å ta kontakt med deg? Er enig med AB #2 her at det beste du kan gjøre er å ta kontakt med henne, vise henne at du ikke tenker på det. Tar hun det opp, så må du bare prate med henne om det, forsikre henne om at det ikke gjorde deg noe.

Livet går videre, forhåpentligvis med dere to sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosenknoppen

Må innrømme at jeg ler litt.. hehe, for en komisk situasjon det måtte ha vært.. Okei, men over til problemet. Du burde absolutt ta kontakt hvis det er det du ønsker.. den eneste grunnen(håper vi) til at hun ikke tar kontakt er fordi hun er skikkelig flau.. Det årner sæ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne litt tid for å samle seg litt, så tar du kontakt og later som ingenting har skjedd. Når dere etterhvert har vært sammen lenge, så kan du dra det frem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at hin ikke satte inn en tampong da? Trenger ikke å ha vært det du tolket det som.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg las det først som at hun kledde på seg. Tror du at hun sto og onanerte, ts?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manunited

Nei, jeg tror ikke det var snakk om en tampong. Men jeg har sendt melding til henne og hun vil gjerne komme bort til meg i kveld :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur nok ho synes det var så flaut at ho ikke tør å ta kontakt. da er det bare å ta kontakt selv uten å åpne med å nevne eller hinte til hendelsen eller late som det aldri skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Hei,

Jeg tenker på det samme som mange andre sier her. Kanskje hun satt inn en tampong eller vasket seg i underlivet for å føle seg fresh i tilfelle dere skulle ha sex..? Litt merkelig tidspunkt og plass å onanere men man vet aldri..!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står jenta med trusa på knærne og tar på seg selv!

Det var veldig spesielt, synes jeg.

Dere kjenner hverandre knapt, hun er på besøk, også gjør hun slikt på badet mens agendaen er å lage mat sammen. Jeezz..

Om du virkelig liker denne jenta, kan du jo ta kontakt igjen, unnlate å snakke om den merkelige hendelsen, og foreslå noe helt annet (kino, spise ute, etc.)?

Og ellers virket hun hyggelig og "normal"??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest manunited

Det var veldig spesielt, synes jeg.

Dere kjenner hverandre knapt, hun er på besøk, også gjør hun slikt på badet mens agendaen er å lage mat sammen. Jeezz..

Om du virkelig liker denne jenta, kan du jo ta kontakt igjen, unnlate å snakke om den merkelige hendelsen, og foreslå noe helt annet (kino, spise ute, etc.)?

Og ellers virket hun hyggelig og "normal"??

Ro deg ned! Hun er ei kjempesøt jente som jeg vil bli sammen med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kjenner hverandre knapt, hun er på besøk, også gjør hun slikt på badet mens agendaen er å lage mat sammen. Jeezz..

Forsåvidt enig.

Uansett ser jeg frem til at du poster oss i kveld/natt hvordan kveldens date forløp seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette

Er du helt sikker på at hin ikke satte inn en tampong da? Trenger ikke å ha vært det du tolket det som.

Tenkte akkurat på det samme da jeg leste teksten, er stor sannsynlighet for at det var det hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun låste ikke døren? Hmh.

Og hvorfor hjalp du henne ikke?

Det lurte jeg på også, hun står der og sikkert bare ventet på at du skulle bli med henne på moroa.. Er du feig? ... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ... du skulle stikke bort en kort tur, og hun var sååå i nøden at hun måtte stikke på badet og ordne seg selv (uten at døra kunne låses) mens du var ute. Hm. Noe merkelig.

Joda, man kan vel kjenne trangen på de merkeligste steder, men man klarer jo strengt tatt å holde seg under slike forhold.

Men kanskje denne jenta har skikkelig sex drive ... i så fall - she's a keeper. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...