Gå til innhold

hjelp!


trulse

Anbefalte innlegg

å her var jeg igjen da...for dere som har lest å fått med dere hva dette gjelder...har ett spørsmål til jeg... :sjenert: har jo nå hatt en gang med vanlig mens etter jeg tok angrepillen...men er så redd for at jeg har blitt gravid...men som sagt jeg hadde vanlig mens etter pillen,å alt har gått som vanlig..men er man redd for å bli gravid tar man jo alle "tegn" med engang...jeg har ømme bryster,(det har jeg alltid pga størrelsen),jeg har så sykt lyst på no godt..(det har jeg veldig ofte når mensen nærmer seg) osv...skal ha mensen igjen nå på onsdag...men er det veldig stor mulighet for å være gravid når jeg har tatt denna pilla???eller går jeg bare rundt å uroer meg for ingenting???å hvis mensen kommer som vanlig nå igjen,da er jeg vel ikke gravid??

Jeg husker godt at jeg hadde vanlige menssymptomer før jeg oppdaga at jeg var gravid. Hadde murringer og følte med veldig premenstruell. Men mensen kom aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm håper ikke det er tilfelle her...jeg har jo faktisk hatt mensen 1 gang etter dette allerede da...så jeg tenkte at hvis jeg får mensen igjen,så er det vel ingen fare..men vi får se..får heller bare ta en test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...