Mrs. B Skrevet 21. november 2003 #81 Del Skrevet 21. november 2003 I denne dokumentaren sa han også at de sover i sengen hans mens han selv sover på gulvet. Dette fordi de så gjerne vil være sammen med ham hele tiden at de ikke vil sove på gjesterommene. Det er rett og slett som et sleep-over-party som han aldri kunne ha som barn tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 21. november 2003 #82 Del Skrevet 21. november 2003 ok , en gutt som akurat har overlevd kreft annmelder mj , og ha kreft er dyrt i usa , han er 12 år og går fast til psykolog , kansje lit skrudd han og da? Å gå til psykolog er ikke ensbetydende med å være skrudd. Kanskje han går til psykolog for å bearbeide og få hjelp til traumene rundt overgrep? Kanskje han har det vondt pga kreften og faren for å dø og dermed trenger noen som kan hjelpe han med å få tankene på plass? Jeg synes det er rart av en voksen mann å ha masse guttunger rundt seg hele tiden. Jeg synes det er rart det til stadig kommer frem noen overgrepssaker rundt denne mannen. Jeg synes det er rart han ikke har jenter på besøk i tillegg. Jeg synes det er rart ingen jenter har anklaget han for dette enda. I tillegg synes jeg det er rart at foreldre lar sine barn være med denne mannen - popidol eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 21. november 2003 #83 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg tror det må være noe sant i alle anklagene som har vært oppover årene. Han virker heller ikke helt normal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #84 Del Skrevet 21. november 2003 Mrs. B skrev: I denne dokumentaren sa han også at de sover i sengen hans mens han selv sover på gulvet. Dette fordi de så gjerne vil være sammen med ham hele tiden at de ikke vil sove på gjesterommene. Det er rett og slett som et sleep-over-party som han aldri kunne ha som barn tror jeg. Synes du høres rimelig naiv ut. Etter å ha sett Magasinet på TV2 hvor de filmet to hemmelige rom som gikk videre fra et klesskap på hans eget soverom så fryser jeg på ryggen. Det var rett og slett uhyggelig å se hvordan dukker lå tett i tett oppover trappen til disse hemmelige rommene - inne på toalettet var det plassert en stor karusell... Selve rommene var nærmest dekorert med bilder, bl.a. av gutter som har vært på besøk hos ham ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 21. november 2003 #85 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg så også på disse to rommene. Jeg håper sannheten, hva enn den er, kommer frem og at han frikjennes eller eventuellt får sin straff og slik at ingen nye barn blir misbrukt. Han er en merkelig person, burte vite bedre enn å ha unger i sengen om natten. Men tiden vil vel vite om han er pedo eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. november 2003 #86 Del Skrevet 21. november 2003 Mrs. B skrev: Synes du høres rimelig naiv ut. Etter å ha sett Magasinet på TV2 hvor de filmet to hemmelige rom som gikk videre fra et klesskap på hans eget soverom så fryser jeg på ryggen. Det var rett og slett uhyggelig å se hvordan dukker lå tett i tett oppover trappen til disse hemmelige rommene - inne på toalettet var det plassert en stor karusell... Selve rommene var nærmest dekorert med bilder, bl.a. av gutter som har vært på besøk hos ham ...hvem er naiv nå.. ikke tro på alt du ser og hører i media Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. november 2003 #87 Del Skrevet 21. november 2003 Så hvis et foreldrepar går til politiet og anmelder en mann for seksuelt misbruk av deres sønn så er ikke det bra nok når mannen er kjendis? Det er faktisk aldri 'godt nok' med ei anmelding. Det vert krevd svært mykje av bevis for å få nokon dømde for overgrep same kven du er - dette har eg skrive om i fleire innlegg her tidlegare. Eg er ikkje utelukkande positiv til dette, men det er nok i stor grad ei følgje av 'uskuldig til det motsette er bevist' - og overgrep må jo vere det verste ein kan bli uskuldig dømt for. Når det gjeld denne saka, høyrer eg nok til dei som synst det verkar veldig 'beleilig' å kome med desse anklagane nett no... Synst grusomt synd på borna viss det er sant det som vert hevda. Og grusomt synd på MJ viss det ikkje er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. november 2003 #88 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg skjønner ikke hva som var så galt med disse to rommene. Det var ikke akkurat noen sexhule de avdekket, bare rom med leker og minner fra fortiden. Hva er perverst med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #89 Del Skrevet 24. november 2003 Hei! ja nå er siste nytt at politiet har funnet intime brev som han mj har skrevet til en 12 åring.... hallo.... hvor mange normale folk ville gjort det? nei jeg frykter nok at denne mannen har gjort et eller annet ulovlig har det på følelsen, og intuisjonen min pleier alltid å stemme, og jeg har en meget sterk intuisjon! Hvis det skulle vise seg å være sant at mj er pedofil, skal jeg kaste alle cd platene jeg har kjøpt av ham, og ødelegge dem ! for sånt gjør meg forbannet og sint! jeg håper mj ikke skuffer oss, for det ville jo bli tiårets tragiske nyhet i underholdningsbransjen ikke sant? Uff, blir kvalm ved tanken på dette, jeg vil helst ikke skrive mer..... jeg tror jeg spyr av hele saken snart..... :x :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. november 2003 #90 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, hvis intuisjonen din sier det, så... Min intuisjon sier noe helt annet, så hvem av oss har rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 24. november 2003 #91 Del Skrevet 24. november 2003 jeg frykter nok at denne mannen har gjort et eller annet ulovlig har det på følelsen, og intuisjonen min pleier alltid å stemme, og jeg har en meget sterk intuisjon! Ah, saken har fått sin løsning. La oss brenne ham på staken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 24. november 2003 #92 Del Skrevet 24. november 2003 Vi kan vel ikke annet en å synse i denne saken. Jeg mener han er et musikalsk geni, selv om jeg ikke er så glad i det siste han har laget. Om det andre kan jeg nesten ikke uttale meg om. Hans personlige liv har igrunn bare vært tragisk, tragisk, tragisk. Mannen er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #93 Del Skrevet 24. november 2003 her her det mye spekulasjoner Jeg vet rett og slett ikke, jeg kan se mange grunner til at noen vil skade ham derfor anklage ham falskt men jeg kan også se at han har et såpesielt forholdt til barn Ang de to rommene Nei det var ikke noe merkelig med selve rommene, men og ha en hemmlig dør inni garderoben som leder til to soverom med egen do uten vinduer, serliksom ikke helt grunnen. Ang brevene; Jeg tror han har en enorm kjærlighet til barn så disse brevene kan kun ha vært kjærlige brev til en kreft syk gutt. Som dere ser mener jeg at dette kan gå begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 24. november 2003 #94 Del Skrevet 24. november 2003 Og nettopp derfor er det bra at saken er tatt tak i! Jeg håper bare den kan bli etterforsket ordentlig, og ikke gli ut i en såpeopera. Slik at eventuelle skyldige tas, eventuelle uskyldige går fri og i alle tilfeller barn har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 24. november 2003 #95 Del Skrevet 24. november 2003 Les her: > The Official MJ Press Room Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 24. november 2003 #96 Del Skrevet 24. november 2003 Hei, Gjest. Gidder du å fylle ut noen lottokuponger for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #97 Del Skrevet 25. november 2003 hei manji! jeg er ikke synsk, har bare sterk intuisjon, og vet du ikke hva intuisjon er, vil jeg ikke diskutere mere med uvitende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. november 2003 #98 Del Skrevet 25. november 2003 Bruk intuisjonen din til noe bedre enn å forhåndsdømme andre mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #99 Del Skrevet 25. november 2003 tuji: jeg mener ikke å forhåndsdømme noen, men noen ganger får jeg en følelse av at en person er skyldig eller ikke , om en person lyver eller ikke, eller om det er noe som ikke stemmer, og da må jeg bare få det ut! Jeg har også på følelsen av gamal Hosein er skyldig uten at jeg kan forklare hvorfor, det er bare en sterk følelse jeg får. Intuisjon er en bra ting, får man øver opp sin egen magefølelse, og magefølelsen stemmer som regel bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 26. november 2003 #100 Del Skrevet 26. november 2003 får man øver opp sin egen magefølelse' date=' og magefølelsen stemmer som regel bra.[/quote'] Det har du HELT rett i. Når magen min føler seg sulten feks, viser det seg i minst 90% av tilfellene at jeg faktisk ER sulten. Du verden, du verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå