Gå til innhold

Michael Jackson - geni og gal?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sies jo at flere av de mer dyktige kunsterene/artistene har hatt en skrue løs! Michael Jackson er en av de mer dyktige, og en av dem med en aldri så liten (eller kanskje større) skrue løs. Men selvfølgelig, det er nok mye som skjuler seg bak gardinene, og som vi aldri får vite. Utrolig mye blir jo snudd opp-ned i mediaverden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere spør meg, så synes jeg dette bare virker som en utpressings sak. Hvem andre er bedre skreddersydd for disse anklagene enn MJ? Plant litt bevismateriale her og der, konstruer noen historier, gjør litt ekstra forarbeid og fin den perfekte ungen til å leke offer. Alt med hensikt for å pumpe en av de største pengesekkene i statene for gryn.

Jim Anderson, som også ledet den forrige etterforskningen, sa vel senest i går at det i senere tid virker som at MJ hadde blitt utsatt for pengeutpressing, uten at de helt kunne bevise det.

Skrevet
Det VAR fullt lovlig - nå er det heldigvis ikke det lenger.

Hvorfor er det så ille? Det er jo en godtgjøring/komme til enighet.

Dessuten tror jeg ikke vi snakker om den samme tingen.

"A cash settlement" er fremdeles lovlig (og kan ikke skjønne hvorfor det ikke skulle være det) i statene.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvis dere spør meg, så synes jeg dette bare virker som en utpressings sak. Hvem andre er bedre skreddersydd for disse anklagene enn MJ? Plant litt bevismateriale her og der, konstruer noen historier, gjør litt ekstra forarbeid og fin den perfekte ungen til å leke offer. Alt med hensikt for å pumpe en av de største pengesekkene i statene for gryn.

Jim Anderson, som også ledet den forrige etterforskningen, sa vel senest i går at det i senere tid virker som at MJ hadde blitt utsatt for pengeutpressing, uten at de helt kunne bevise det.

Men hvorfor betale om en ikke har gjort noe? Må jo faktisk være bedre å gå rettens vei, og da spesielt siden dette blir slått stort opp i media.

Skrevet
Men hvorfor betale om en ikke har gjort noe? Må jo faktisk være bedre å gå rettensvei, og da spesielt siden dette blir slått stort opp i media.

Se på OJ saken. Han ble frikjent, men alle har allikevel en mening.

En slik sak tar tid og får som du sier mye oppmerksomhet. I en slik rettssak må man utlevere mye personlig, som ukeblader og tv kan meske seg i. Kan komme frem mye rart som ikke er kriminelt, men som man allikevel foretrekker holdes utenfor media.

Har man stor formue skjønner jeg godt at man vil betale seg ut for å slippe det.

Skrevet

En slik sak kan dra ut i det eeevige og jeg kan godt skjønne at han tok den enkle utveien da for å bli ferdig med det. Men selvsagt hadde det vært bedre i det lange løp (ser vi jo nå) om han hadde gjort seg ferdig med det med en gang.

Skrevet

Men hvorfor betale om en ikke har gjort noe? Må jo faktisk være bedre å gå rettens vei, og da spesielt siden dette blir slått stort opp i media.

Det er ikke før MJ tror han kan tape i retten, han løfter på lommeboken, vet du. Det å bare true han med sånne "sånn gjør vi hvis du ikke gir oss penger" hjelper ikke når MJ har nok penger til å leie inn de beste forsvars advokatene i verden.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Folk har meninger om OJ saken, men jeg finner det merkelig at han ble frikjent med tanke på de bevisene de egentlig satt med.

Men er det egentlig bedre å betale seg fri fra slike ting, for folk får jo på en måte sterkere misstanker til at han faktisk er skyldig. Det gjør i allefall jeg

Skrevet

Ja, det er jo en vurdering man må ta. Men som sagt vil jo mange mene man er skyldig uansett...

Skrevet
Jermaine Jackson gikk torsdag kveld ut på CNN og forsvarte broren.

- Hele familien støtter Michael 100 prosent. 1000 prosent. Michael er uskyldig! sa Jermaine.

- Min bror er ikke eksentrisk. Vi hadde en fantastisk barndom, sa han.

Så akkurat faren fortelle at han slo de med belter og plastrør :o

Skrevet

Pst, ¤Arwen¤!

Han er ute igjen :wink:

Seansen i fengselet tok omtrent en time. Da kunne superstjernen gå etter å ha betalt kausjonen på ca 20 millioner kroner.
Skrevet

Anklagene mot ham vil ikke bli lagt bort selvom det skulle komme til et forlik, Manjii - han vil ikke kunne kjøpe seg fri fra en rettsak.

Jeg sier heldigvis fordi jeg mener at overgrep mot barn er noe av det verste som finnes. Spesielt utspekulært er det om det begås av en berømt person som mange liker å sole seg i glansen av ... men som sagt - alle er uskyldige til det motsatte er bevist...

Skrevet

- Min bror er ikke eksentrisk.

Nei, ikke i det hele tatt. :ler:

Skrevet
Pst, ¤Arwen¤!

Han er ute igjen :wink:

ehhhmmm.. les hva jeg skrev litt lengre opp :o

Skrevet

Jeg sier heldigvis fordi jeg mener at overgrep mot barn er noe av det verste som finnes.

Men helt greit er det at uskyldige kommer i fengsel, straffet for barnemishandling?

Du tror han utnytter sin posisjon.

Jeg tror han er utsatt for pengeutpressing.

Det kan vi være enige om.

Skrevet

ehhhmmm.. les hva jeg skrev litt lengre opp :o

Så det etter jeg skrev innlegget mitt. :wink:

Skrevet

Ikke vet jeg om han er skyldig eller ikke. Men om han ikke er det har jeg full forståelse for at han forrige gang valgte å betale fremfor å gå gjennom en milelang rettsak der enda mer dritt om ham ville kommet frem i tillegg til dritt om familien som saksøkte. Nei - jeg tror vi kanskje skulle prøve å sette oss i hans sko bare bittelitt, det er overhode ikke vanskelig at han gjorde det. Hadde jeg vært multimillionær ville jeg også betalt litt for å slippe slikt stress. Ville ikke dere da? Betalt 1000 for å slippe en lang, tung rettsak? Det er ikke mer en tusenlappen verdt for Michael Jackson om han spytter ut noen millioner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...