Gå til innhold

Michael Jackson - geni og gal?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

syns musikken hans var mye bedre før..

men han må¨vel kunne kalles et musikalsk geni...

når det gjelder anklagene så kan det jo hende at familien til den gutten prøver å få noen kroner ut av han da...

michale jackson liker å omgås barn og da kan det lett oppstå slike rykter..

man trenger da ikke være overgriper fordi man omgås barn mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt om jeg tror på beskyldningene som er blitt rettet mot han. Men når det kommet til musikken hans, så er det vel ingen tvil. Jeg vet ikke om jeg vil kalle han et geni, men han er definitivt bland til store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slutten på den geniale musikkperioden så vi vel for over 15 år siden, i mine ører har det aller meste etter Off the Wall og Thriller vært platt, småpatetisk og tildels selvhøytidelig møl.

Men... - hvis det er substans i anklagene mot ham, tyder vel mye på at tilgangen hans på plastisk kirurgi blir betydelig mindre. Aldri så galt...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke helt om jeg tror på beskyldningene som er blitt rettet mot han. Men når det kommet til musikken hans' date=' så er det vel ingen tvil. Jeg vet ikke om jeg vil kalle han et geni, men han er definitivt bland til store.[/quote']

jeppjepp....

Saa maa vi ikke glemme at da det forrige anklagene ble fremsatt, godtok familien med det "paastaatte offeret" 20 mill for aa legge saken doe.... (Jeg hadde villet sett overgriperen i fengsel, hvis det samme hadde hendt med meg....) jaja....uskyldig til det motsatte er bevist....

Clea- som gleder seg til nye albumet er i butikkene her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er loven endret slik at han ikke kan kjøpe seg fri slik han gjorde sist gang.

Loven er endret siden sist på den måten at da kunne ikke gutten tvinges til å vitne i en rettsak - det kan han nå.

Ellers mener jeg Michael Jackson er tidenes musikalske geni, og jeg håper han står igjennom det denne gangen også. Tror det er en del mennesker her i verden som vil han veldig ondt.

For de av dere som vil være med å støtte ham, kan dere gå på denne linken:

> http://www.petitiononline.com/mj290858/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. B: Jeg leste nå tydelig at loven er endret siden sist slik at han ikke kan kjøpe seg fri slik han gjorde den gang. Da betalte han familien 20 millioner dollar for at de ikke skulle samarbeide med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
syns musikken hans var mye bedre før..

men han må¨vel kunne kalles et musikalsk geni...

når det gjelder anklagene så kan det jo hende at familien til den gutten prøver å få noen kroner ut av han da...

michale jackson liker å omgås barn og da kan det lett oppstå slike rykter..

man trenger da ikke være overgriper fordi man omgås barn mye

Men hvorfor betale seg ut av noe om en er uskyldig?

Ville nå heller gått rettens vei for å bevise at jeg ikke hadde gjort det. Spesielt om jeg var 100% sikker på at jeg ikke hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen røyk uten ild?

Er du sikker på at det ikke bare er damp du ser, ¤Arwen¤?

Det kan selvfølgelig hende, men synes allikevel ikke mannen virker skikket til å ta seg av barna sine. Han trenger hjelp. Til og med dokumenaren som han selv betalte for å lage fremstilte han som litt "smårar" (fant ikke noe bedre ord) jo :o

Et musikalsk geni vil jeg si meg enig i at han er, men noe skurrer veldig et eler annet sted :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor betale seg ut av noe om en er uskyldig?

Ville nå heller gått rettens vei for å bevise at jeg ikke hadde gjort det. Spesielt om jeg var 100% sikker på at jeg ikke hadde gjort det.

Godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok å la tvilen komme tiltalte til gode, MEN-

Ville dere som foreldre sendt barna deres på overnattingsbesøk hos Michael Jackson?

Det ville aldri jeg!

(Og musikken hans mistet jeg sansen for for omtrent femten år siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen skrev:

Ok å la tvilen komme tiltalte til gode, MEN-

Ville dere som foreldre sendt barna deres på overnattingsbesøk hos Michael Jackson?

Det ville aldri jeg!

Ikke jeg heller. Hadde aldri sendt mine gutter på besøk til ham. Synes fyren virker temmelig "spesiell" og det er jo en smule merkelig at han absolutt må ha disse guttene i sengen sin .. selvom han selv sier at han bare brer dynen over dem ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...