AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #81 Skrevet 1. august 2011 Mine erfaringer: 1) Jeg var 19 år og veldig uerfaren med gutter. Møtte han på nettby. Utvekslet nr etter en stund og han var pågående ang. møting. Jeg var dritnervøs! Møttes i bilen hans, risky når jeg tenker meg om i dag. Turde ikke si noe hjemme, sneik meg ut husker jeg. Vi hadde en koselig date i bilen, men han var veldig på å kline og klå første daten. Jeg turde ikke gjøre motstand. På neste date presset han på om sex. Jeg hintet til at jeg ikke ville enda, men han presset på (på melding før møtet). Ung, naiv og lett å utnytte var jeg. Heldigvis ble jeg irritert nok av masingen og sa NEI. Da ble han sur og sa at han ikke kunne møte meg om jeg ikke ville ha sex, fordi han kunne ikke være i nærheten av en så fin jente uten å gjøre noe.... Det er mange år siden nå, men han sendte meldinger på Nettby i evigheter etterpå. Ignorerte han, fikk vemmelser av han etterhvert. Utseendemessig var han ca lik som forventet husker jeg. Men personlighetsmessig var han en eldre fyr ute etter å utnytte yngre jenter. Æsj-æsj-æsj! 2) Var ikke helt planlagt møte, men vi skulle på samme utested og dumpet "tilfeldigvis" borti hverandre. Han møtte jeg på Sukker, hadde god kjemi på forhånd. Jeg skremte han nok vekk den kvelden, fordi jeg var ekstremt full! Flørtet med alt og alle (inkl exen som var på samme sted) og virket nok som den løse jenta... Herregud:p Var jo ingen date sånn sett, men tar den med for det. Jeg ville ikke noe seriøst med han uansett og det var ingen klikk der. Snakker med han av og til, pga vi jobber i samme bransje. Nå har han kjæreste og barn faktisk, tipper han så på meg som useriøs pga førsteinntrykket. 3) Han møtte jeg på Nettby. Var ingen flørting til å begynne med, bare samtaler om alt mulig. Oppegående fyr! Han hadde ikke mange bilder, men så bra ut på de som var. Bekymret meg litt pga han var 1 år yngre enn meg. Men det gjorde samtidig at jeg var mindre redd han. Er naturlig skeptisk til gutter, men slappet av med han her. Følte ikke han var ute etter sex eller å lure meg. Vi møttes første gangen i skogen! Skulle jogge sammen. Etterpå tok vi sol! Haha, merkelig førstedate, men det funket. Fikk snakket naturlig og kunne holde en passe avstand. Utseende var som forventet, jeg syns aldri noen er wow-pene med en gang, må liksom koble utseende med personligheten før jeg vurderer det. Vi fortsatte med treningen, og plutselig var det oss to. Havnet på nach sammen helgen etterpå, han prøvde seg på sex. Jeg sa nei og det respekterte han meg for. Etter det var vi med hverandre hver dag og havnet til sengs både edru og fulle. Nå, nesten ett år etter er det fremdeles oss og ja; vi er kjærester:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå