Steinar40 Skrevet 20. juli 2011 #21 Skrevet 20. juli 2011 Selvfølgelig. Utseende og kjemi er ikke konstante faktorer. Ja, det stemmer nok bra. Hørte nylig at en undersøkelse hadde vist at det viktigste for et velykket parforhold er at mannen er feitere (høyere BMI) enn dama. Og det kan nok være noe i det også hehe
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #23 Skrevet 20. juli 2011 Kan dere vennligst fortelle hvordan dere møttes første gangen også, både dere som ikke hadde suksess og dere som fant den rette? Hadde vært artige og se om dette påvirker utfallet, eller om ting går av seg selv om man møtes på en tradisjonell måte og kjemien er der. Enig! og ta gjerne med flere "juicy" detaljer og beskrivelser, hehe.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #25 Skrevet 20. juli 2011 Hun så sånn helt grei ut på bildet. Når jeg møtte henne hadde hun shava halve hodet og veide minst 100 kilo mens hun var 1.55 høy. Veninna var minst like stygg. Ellers så var det ei annen jente som jeg ville møte, hun møtte ikke opp. Ellers så har det bare vert jenter som skryter på seg at de er noe helt annet enn det de er. Vil du ha deg en bra partner, finn ut hva du er interessert i, bli en del av miljøet rundt det og finn deg partner der. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #26 Skrevet 20. juli 2011 Hun så sånn helt grei ut på bildet. Når jeg møtte henne hadde hun shava halve hodet og veide minst 100 kilo mens hun var 1.55 høy. Veninna var minst like stygg. Ellers så var det ei annen jente som jeg ville møte, hun møtte ikke opp. Ellers så har det bare vert jenter som skryter på seg at de er noe helt annet enn det de er. Vil du ha deg en bra partner, finn ut hva du er interessert i, bli en del av miljøet rundt det og finn deg partner der. Takk for at du delte storyen! sikkert mange som opplever det samme, derfor synes jeg helt ærlig det virker litt håpløst å bruke tiden sin på dette, litt som å lete etter den berømte nåla i høystakken.... Men så har du de som treffer mannen / kvinnen i sitt liv da. To par jeg kjenner traff hverandre på nett, begge parene er nå gift og har barn. Var i bryllup til det ene paret nylig, det var superromantisk Synes nesten det virker for godt til å være sant at de traff blink på nettet
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #27 Skrevet 20. juli 2011 Ellers så har det bare vert jenter som skryter på seg at de er noe helt annet enn det de er. Vil du ha deg en bra partner, finn ut hva du er interessert i, bli en del av miljøet rundt det og finn deg partner der. mener du da IRL istedet for på nett? eller at man søker etter folk med like interesser som deg på nettet?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #28 Skrevet 20. juli 2011 På mine første-dater har vi stortsett møttes på cafe/restaurant/bar. Har ikke spist middag, men drukket kaffe/te/vil/øl. Holder det enkelt jeg :gjeiper: Jeg har hatt en ganske omfattende sile-prosess, og bare gått ut med dem magefølelsen har vært veldig bra på. Det har vist seg å være en god oppskrift for meg Med han som idag er kjæresten min gikk vi på pub-quiz på første date. Det var utrolig genialt! Vi hadde automatisk godt med samtaleemner, og min kjære, som var rimelig nervøs, fikk et par øl å roe nervene med. Før jeg begynte på mitt nettdating-eventyr var jeg singel ganske lenge, og utrolig usikker på hele date-situasjonen. Hadde aldri vært på en date med noen jeg ikke kjente på forhånd. Så en dag ble jeg noe ufrivillig meldt på speed-dating. Gjett om jeg var nervøs? Men det gikk over all forventing. Ingen av guttene der var den rette for meg, men jeg fikk selvsikkerhet på at jeg fint ville klare meg på date. Så det kan jeg absolutt anbefale videre! 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #29 Skrevet 20. juli 2011 Jente her, møtt èn fyr fra sukker. Er ganske fersk. Denne daten gikk over all forventning, han var kjekkere enn jeg trodde og kjemien var god Det ble ikke oss, men fin erfaring likevel
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #30 Skrevet 20. juli 2011 Jente her, møtt èn fyr fra sukker. Er ganske fersk. Denne daten gikk over all forventning, han var kjekkere enn jeg trodde og kjemien var god Det ble ikke oss, men fin erfaring likevel Så fint at daten gikk bra hvorfor ble det ikke til noe mer da, når kjemien var god? *nysgjerrig* Før trodde jeg liksom at det bare var taperne og de som ikke har draget IRL, som sjekket på nett. Det har vist seg å være feil, nå virker det som om "alle" er på Sukker. Så der kan du sikkert finne selv den "peneste jenta i klassen" og "kjekkasen" fra da du gikk på skolen. Eller hur, hva tror dere? 1
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2011 #31 Skrevet 20. juli 2011 dt er jo forskjell på å sitte forran en skjem å taste med noen og å møte noen IRl så inntrykket til de jeg har datet fra nett har stort sett forandret seg. heldigvis er det sjeldent dette har vært til det negative.
Rainbow Skrevet 20. juli 2011 #32 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har utelukkende datet folk fra nett. Både fordi jeg syns det er fint å vite noe om personen på forhånd, og fordi jeg går lite på byen. Er ikke så lett å møte andre skeive jenter i en "normal" setting som jobb, butikken eller lignende. Begynte på Spraydate i 2003. Gud, så mye rare folk jeg traff da! Som oftest ut på middag på Egon/Peppes/annet nøkternt sted, evt ut på et par drinker eller en kafé. Traff blant annet: Ei jente som viste seg å være gravid med sin mannlige samboer, ei jente som var mest opptatt av å skravle med kompisen sin Jahn Teigen under daten og ei som skulle flytte utenlands og ikke komme tilbake to uker etter daten. Så gikk jeg over til Gaysir, og der traff jeg mange som var hyggelige og koselige, og det ble mer seriøse dater. Men mye snodig også, blant annet ei som jeg var ute på byen med, som klina med meg og flørta, for så å bare stikke av. På neste date, en konsert, hadde hun med seg en "venninne" som hun kort tid etter ble kjæreste med. De to datene jeg hadde mest suksess med var jenter jeg hadde snakkka med over lengre perioder (møtte nok de andre litt for kjapt). Da spiste vi middag hos meg, gikk ut på byen og hjem igjen til meg etterpå. Da ble vi godt kjent på forhånd. Men det endte heller ikke opp med å bli noe, selv om jeg er venner med den ene og har sporadisk nettkontakt med den andre på vennskapsvis ennå. Så møtte jeg min kjære! Snakka med ei jente på Gaysir, som snakka med min kjære på et annet nettsted. Hun vi begge snakka med fikk et innfall om at vi burde prate sammen, fordi vi virka så bra for hverandre. Så like. Så da kom hun til Gaysir, og så chatta vi og skrev lange mailer i to uker. Møttes hjemme hos meg før en middag ute. Dro hjem igjen til meg og prata i mange timer. Alt føltes riktig, vi kunne prate om alt. Ble et lite kyss før hun dro hjem, og uka etter dro jeg til henne. To uker med dating senere ble vi sammen, og det har vi nå vært i litt over et år. Det viste meg at nettdating kan være veldig mye rart, men det kan bli perfekt til slutt! Liker det at man kan bli kjent med interessene til en person, finne ut litt om hvem folk er og se om man kommuniserer bra før man treffes. Så selv om jeg etter mange år med dating (det var riktignok ikke kjempemange hvert år, da, men), er jeg veldg glad det endte med lykke, og anbefaler gladelig nettdating til andre! 3
Facepainter Skrevet 20. juli 2011 #33 Skrevet 20. juli 2011 Jente her, møtt èn fyr fra sukker. Er ganske fersk. Denne daten gikk over all forventning, han var kjekkere enn jeg trodde og kjemien var god Det ble ikke oss, men fin erfaring likevel Dette var nok meg! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #34 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har utelukkende datet folk fra nett. Både fordi jeg syns det er fint å vite noe om personen på forhånd, og fordi jeg går lite på byen. Er ikke så lett å møte andre skeive jenter i en "normal" setting som jobb, butikken eller lignende. Begynte på Spraydate i 2003. Gud, så mye rare folk jeg traff da! Som oftest ut på middag på Egon/Peppes/annet nøkternt sted, evt ut på et par drinker eller en kafé. Traff blant annet: Ei jente som viste seg å være gravid med sin mannlige samboer, ei jente som var mest opptatt av å skravle med kompisen sin Jahn Teigen under daten og ei som skulle flytte utenlands og ikke komme tilbake to uker etter daten. Så gikk jeg over til Gaysir, og der traff jeg mange som var hyggelige og koselige, og det ble mer seriøse dater. Men mye snodig også, blant annet ei som jeg var ute på byen med, som klina med meg og flørta, for så å bare stikke av. På neste date, en konsert, hadde hun med seg en "venninne" som hun kort tid etter ble kjæreste med. De to datene jeg hadde mest suksess med var jenter jeg hadde snakkka med over lengre perioder (møtte nok de andre litt for kjapt). Da spiste vi middag hos meg, gikk ut på byen og hjem igjen til meg etterpå. Da ble vi godt kjent på forhånd. Men det endte heller ikke opp med å bli noe, selv om jeg er venner med den ene og har sporadisk nettkontakt med den andre på vennskapsvis ennå. Så møtte jeg min kjære! Snakka med ei jente på Gaysir, som snakka med min kjære på et annet nettsted. Hun vi begge snakka med fikk et innfall om at vi burde prate sammen, fordi vi virka så bra for hverandre. Så like. Så da kom hun til Gaysir, og så chatta vi og skrev lange mailer i to uker. Møttes hjemme hos meg før en middag ute. Dro hjem igjen til meg og prata i mange timer. Alt føltes riktig, vi kunne prate om alt. Ble et lite kyss før hun dro hjem, og uka etter dro jeg til henne. To uker med dating senere ble vi sammen, og det har vi nå vært i litt over et år. Det viste meg at nettdating kan være veldig mye rart, men det kan bli perfekt til slutt! Liker det at man kan bli kjent med interessene til en person, finne ut litt om hvem folk er og se om man kommuniserer bra før man treffes. Så selv om jeg etter mange år med dating (det var riktignok ikke kjempemange hvert år, da, men), er jeg veldg glad det endte med lykke, og anbefaler gladelig nettdating til andre! Så koselig! artig at hun andre dere snakket med "catcha" at dere virket bra for hverandre Enig i dine synspunkter jeg. og ja, jeg traff også utrolig mange rare folk via Spraydate! Tror nok systemene som finnes i dag, som Sukker osv., er et litt bedre utgangspunkt. LOL. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #35 Skrevet 20. juli 2011 Dette var nok meg! Tviler, for jeg var hans første treff også
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #36 Skrevet 21. juli 2011 Jeg skal møte en jeg har møtt på sukker snart! Vi har pratet 3-4 måneder totalt. (Facebook og skype)Desverre bor vi langt unna, så jeg skal reise til han forhåpentligvis (eller motsatt) for å så legge meg inn på hotell Skal oppdatere P.S Dette er vår første nettdatingmøte for begge to! 2
Gjest Heloise Skrevet 21. juli 2011 #37 Skrevet 21. juli 2011 Møtte kjæresten min via. nettet men det var ikke noen datingside riktig nok. Vi møttes fysisk etter 6 måneder. Vi hadde snakket mye på skype og sett hverandre på cam ofte før vi møttes, så jeg visste hvordan han så ut. Jeg visste også hvor høy han var men det var en overraskelse å se det i virkeligheten (han er ca 7-10 cm høyere enn meg, altså lav, det var jeg ikke vant med), men det er helt perfekt. Tickerene mine her går fra da vi først møttes i "virkeligheten" og da vi flyttet sammen, så jeg tror det er en indikasjon på at det gikk bra 1
Gjest Tidssone Skrevet 21. juli 2011 #38 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er dronningen av nett-dating, fant jeg ut her en dag jeg logget meg på sukker igjen. Fytti, så mange av de som har profil der jeg har datet. Uten at det har blitt noe mer enn en eller to treff. Har ikke møtt så mange rare menn, men jeg husker en gang helt i starten av min nett-karriere. En som var femten år eldre enn meg hadde mast seg til en date. Han så jo ok ut på bildet og skrev veldig bra. Det var på den daten jeg lærte meg at man _må_ sjekke høyden på mannen. Denne var 20 cm lavere enn meg, utrolig tykk. Vi skulle møtes et sted og gå derfra for å finne et sted å ta en kaffe. Etter fire skritt var han anpusten. Jeg er fryktelig kroppsfiksert og seksuell tenning hos meg handler mye om kroppen til mannen. Det er litt synd for alle de tynne mennene jeg har møtt som ellers er helt supre.
Gjest padawan Skrevet 21. juli 2011 #39 Skrevet 21. juli 2011 var frem og tilbake med Sukker tidligere og det var utrolg mange evig single som jeg kjente igjen hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #40 Skrevet 21. juli 2011 var frem og tilbake med Sukker tidligere og det var utrolg mange evig single som jeg kjente igjen hele tiden. Det er stort sett de samme som er pålogget hele tiden ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå