AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Har de siste dagene utført et lite "eksperiment", da jeg syns jeg har følt meg så oppblåst og rar enda jeg spiser sunt og anbefalt; grove knekkebrød, fisk, egg, cottage cheese, drikker vann og you name it. Teller kalorier, og ligger på ca 2000, litt pluss og minus. Holder vekter. Så har jeg i noen dager nå levd på junk omtrent. Sjokolade. Sjokomelk. Samme antall kalorier. Hva er resulatet? Vektnedgang og REDUSERT OMKRETS RUNDT MAGEN. Hva skjer?? 1
Gjest nicola Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 OOhh..Fortsett en uke da, og skriv inn hva resultatet blir! Spennende da Kansje jeg også hiver meg på den "kuren" :P
MaxUflax Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Du har ikke tatt av fordi du spiste usunt 2 dager.. du har tatt av fra den perioden du spiste sunn mat.. går jo noe tid før kiloene raser.. de raser ikke akkuratt av 1 dag etter det du har spist. 2
Gjest HLHD Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Jeg prøver å overtale meg selv til å lage wok som planlagt og ikke kjøpe en burgermeny på vei hjem - denne posten hjalp ikke! 1
Gjest Heloise Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Jeg blir oppblåst av mel, gjær, sukker, og melk. Så ja, vanskelig! Men for maaange år siden da jeg flyttet for meg selv og var blakk som en "kjerkerotte" gikk jeg ned masse fordi jeg levde på sjokolade en uke (hadde ikke råd til mat og hadde mye sjokolade fra en USA tur tidligere....). Har også hørt om en mann som gikk ned mye da han kun levde på tomatbønner (ja, de horrible hermetikkbønnene). Er ikke lett!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Du har ikke tatt av fordi du spiste usunt 2 dager.. du har tatt av fra den perioden du spiste sunn mat.. går jo noe tid før kiloene raser.. de raser ikke akkuratt av 1 dag etter det du har spist. FEIL. Jeg har spist sunt og vært oppblåst i mange måneder. TS 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 OOhh..Fortsett en uke da, og skriv inn hva resultatet blir! Spennende da Kansje jeg også hiver meg på den "kuren" :P Haha ja det skal jeg gjøre
MaxUflax Skrevet 20. juli 2011 #8 Skrevet 20. juli 2011 Nå skriver ikke du om du er mann eller dame heller, men om du er dame å spiser 2000+ kcal, så må du ikke regne med å rase ned i vekt hvertfall Er du mann er det et supert inntak. Jeg for min del vil ikke anbefale deg å leve så lenge på junk, kroppen tapes utrolig fort og tømmes for energi.. Junk inneholder svært lite næring,proteiner, vitaminer++ Men lykke til med forsøket 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #9 Skrevet 20. juli 2011 Jeg prøver å overtale meg selv til å lage wok som planlagt og ikke kjøpe en burgermeny på vei hjem - denne posten hjalp ikke! TS
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #10 Skrevet 20. juli 2011 Nå skriver ikke du om du er mann eller dame heller, men om du er dame å spiser 2000+ kcal, så må du ikke regne med å rase ned i vekt hvertfall Er du mann er det et supert inntak. Jeg for min del vil ikke anbefale deg å leve så lenge på junk, kroppen tapes utrolig fort og tømmes for energi.. Junk inneholder svært lite næring,proteiner, vitaminer++ Men lykke til med forsøket Kjære deg. Hvor nevner jeg slanking? Jeg er en sunn og frisk jente på 59 kg, har ikke behov for å slanke meg. Har holdt denne vekten i lange tider. Oppblåstheten derimot, den har jeg ikke behov for. Men ja, jeg føler meg jo litt slapp, jeg er fullstendig klar over at det er dårlig næring. TS
Lumê Skrevet 20. juli 2011 #11 Skrevet 20. juli 2011 Godt vi er flere :gjeiper: jeg har spist sunt, kuttet ut brus og snop i flere måneder, trent og virkelig gjort mitt beste for å få bort baby-kiloene. Og hva skjer? joda, jeg gikk opp tre kg Så dro gubben bort på jobb i to uker, og jeg har levd på kun biff og mais til middag, samt sjokolade og cola på kvelden. Og hva skjedde? Gikk ned fire kg, magen er strammere og kroppen mer definert. Uff, så trist
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #12 Skrevet 20. juli 2011 Jeg blir oppblåst av mel, gjær, sukker, og melk. Så ja, vanskelig! Men for maaange år siden da jeg flyttet for meg selv og var blakk som en "kjerkerotte" gikk jeg ned masse fordi jeg levde på sjokolade en uke (hadde ikke råd til mat og hadde mye sjokolade fra en USA tur tidligere....). Har også hørt om en mann som gikk ned mye da han kun levde på tomatbønner (ja, de horrible hermetikkbønnene). Er ikke lett! Nei det er tydelig at det ikke finnes noen fasit når det gjelder kropp TS
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #13 Skrevet 20. juli 2011 Godt vi er flere :gjeiper: jeg har spist sunt, kuttet ut brus og snop i flere måneder, trent og virkelig gjort mitt beste for å få bort baby-kiloene. Og hva skjer? joda, jeg gikk opp tre kg Så dro gubben bort på jobb i to uker, og jeg har levd på kun biff og mais til middag, samt sjokolade og cola på kvelden. Og hva skjedde? Gikk ned fire kg, magen er strammere og kroppen mer definert. Uff, så trist Ja der kan du se! Hva er greia?? Eller; hurra?! TS
Gjest Heloise Skrevet 20. juli 2011 #14 Skrevet 20. juli 2011 Nei det er tydelig at det ikke finnes noen fasit når det gjelder kropp TS Nei ikke sant. Vi skulel fått med sånn IKEA-bruksanvisning når vi fikk kroppen utlevert, men desverre hjelper jo ikke de bruksanvisningene stort så kanskje like greit vi ikke får det. Jeg skal tilbake på lavkarboen etterhvert, for da jeg var på den var jeg aldri oppblåst, og mistet migrenen totalt! Det var fine greier. Må testes igjen.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #15 Skrevet 20. juli 2011 Nei ikke sant. Vi skulel fått med sånn IKEA-bruksanvisning når vi fikk kroppen utlevert, men desverre hjelper jo ikke de bruksanvisningene stort så kanskje like greit vi ikke får det. Jeg skal tilbake på lavkarboen etterhvert, for da jeg var på den var jeg aldri oppblåst, og mistet migrenen totalt! Det var fine greier. Må testes igjen. Hehe ja du sier noe. Men flott at du har funnet det som funker for deg TS
Gjest WendyClear Skrevet 20. juli 2011 #16 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Fullt mulig å rase ned i vekt på sjokolade ja, i ekstreme tilfeller kan du ende opp sånn her.. Endret 20. juli 2011 av WendyClear
MaxUflax Skrevet 20. juli 2011 #17 Skrevet 20. juli 2011 Kjære deg. Hvor nevner jeg slanking? Jeg er en sunn og frisk jente på 59 kg, har ikke behov for å slanke meg. Har holdt denne vekten i lange tider. Oppblåstheten derimot, den har jeg ikke behov for. Men ja, jeg føler meg jo litt slapp, jeg er fullstendig klar over at det er dårlig næring. TS Beklager, jeg misforstod, jeg trodde du ville NED i vekt Men oppblåst kan vel løses med nyco eller mer fiber kansje??
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #18 Skrevet 20. juli 2011 Fullt mulig å rase ned i vekt på sjokolade ja, i ekstreme tilfeller kan du ende opp sånn her.. Jeg skjønner jo at det ikke er bra, men jeg lurer på hvordan det i det hele tatt er mulig når det strider mot all "lære".... TS 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #19 Skrevet 20. juli 2011 Beklager, jeg misforstod, jeg trodde du ville NED i vekt Men oppblåst kan vel løses med nyco eller mer fiber kansje?? Jeg fikk i meg mer fiber enn anbefalt daglig før dette "eksperimentet"... TS
Gjest WendyClear Skrevet 20. juli 2011 #20 Skrevet 20. juli 2011 Jeg fikk i meg mer fiber enn anbefalt daglig før dette "eksperimentet"... TS Hva hvis du bare er intolerant for for eksempel hvete? Jeg er selv allergisk mot hvete og blir oppblåst når jeg spiser det. Ser ut som du spiste mindre hvete (eller grovt mel kanskje) da du spiste usunt, det kan igjen ha ført til mindre midjemål. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå