Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #121 Del Skrevet 22. juli 2011 /quote] noe så nydelig hadde falt pladask sjæl jeg men som du sier, er han sånn BESTANDIG, sååå hadde ikke jeg heller holdt ut altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #122 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg hadde lagd noe med Toro, og hvis hun ikke hadde ville hatt meg pga det, så hadde det ikke funka i lengden uansett. For noe vanskeligere enn det klarer jeg ikke servere! Godt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #123 Del Skrevet 22. juli 2011 God kveld, mann - hostesaft. Kvinnene her har da gitt uttrykk for at de gjerne vil glede mannen med et godt måltid, og kommet med gode forslag til hvordan det kan gjøres. Det er da vitterlig du som har gjort deg til egoismens store talsmann her. Du har en forunderlig evne til å trekke konklusjoner som ikke har noen som helst sammenheng med premissene. På toppen av det hele kaller du deg logiker. Hadde man ikke kjent til din svært omtrentlige og kreative omgang med ord og begreper, kunne man nesten ha mistenkt at noe har sporet av mellom øra dine. Tror ikke vi trenger å mistenke det engang, jeg . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #124 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) noe så nydelig hadde falt pladask sjæl jeg men som du sier, er han sånn BESTANDIG, sååå hadde ikke jeg heller holdt ut altså! Ja, men det viser vel da egentlig med all tydelighet bare hvor merkelig dere kvinner egentlig er? Blir altså imponert og sjarmert av å ikke få noen (svidd) mat, eller kaffe (uten melk) ... men når det kommer til min nydelige hjemmelagde risengrynsgrøt ... nei, da er det liksom ikke bra nok! Forstå kvinnfolk den som kan, sier jeg hehe Endret 22. juli 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #125 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) På den måten blir det enda lettvintere . Hmmmm ... da tror jeg nesten jeg må gjøre det sånn på neste date Endret 22. juli 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #126 Del Skrevet 22. juli 2011 /quote] noe så nydelig hadde falt pladask sjæl jeg men som du sier, er han sånn BESTANDIG, sååå hadde ikke jeg heller holdt ut altså! Nettopp, så poenget er at det ikke er maten... Nei, det kan jo ikke ha vært det når du ikke fikk noen mat engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #127 Del Skrevet 22. juli 2011 Ja, men det viser vel da egentlig med all tydelighet bare hvor merkelig dere kvinner egentlig er? Blir altså imponert og sjarmert av å ikke få noen (svidd) mat, eller kaffe (uten melk) ... men når det kommer til min nydelige hjemmelagde risengrynsgrøt ... nei, da er det liksom ikke bra nok! Forstå kvinnfolk den som kan, sier jeg hehe Hva feiler det deg egentlig? Må du alltid kverulere og avspore enhver debatt? Her var temaet at TS ville ha råd og tips om hva han kunne lage av mat til en date. Den "hjemmelagede" risengrynsgrøten din kan du stappe langt oppi r***. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #128 Del Skrevet 22. juli 2011 Hmmmm ... da tror jeg nesten jeg må gjøre det sånn på neste date Neste date? Har du noen gang i ditt liv hatt en date? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #129 Del Skrevet 22. juli 2011 Hva feiler det deg egentlig? Må du alltid kverulere og avspore enhver debatt? Her var temaet at TS ville ha råd og tips om hva han kunne lage av mat til en date. Den "hjemmelagede" risengrynsgrøten din kan du stappe langt oppi r***. I rest my case hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #130 Del Skrevet 22. juli 2011 Neste date? Har du noen gang i ditt liv hatt en date? det tenker jeg også? åffer skal du date du da steinar? du som kan bli sammen med "hvem som helst"? selv dater jeg fordi jeg vil finne ut om jeg er forelsket, eller kan bli forelsket i fyren og du siterte det jeg skrev i stad om at jeg hadde falt pladask på det kateW skrev, men jeg har ikke nevnt noe om den grøten din ( har vel enkli ikke helt hva den jæskla grøten handler om heller:klo: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #131 Del Skrevet 22. juli 2011 det tenker jeg også? åffer skal du date du da steinar? du som kan bli sammen med "hvem som helst"? selv dater jeg fordi jeg vil finne ut om jeg er forelsket, eller kan bli forelsket i fyren og du siterte det jeg skrev i stad om at jeg hadde falt pladask på det kateW skrev, men jeg har ikke nevnt noe om den grøten din ( har vel enkli ikke helt hva den jæskla grøten handler om heller:klo: ) Tja, man vil jo helst forsikre seg om at ikke livet blir til et helvete på jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #132 Del Skrevet 22. juli 2011 Tja, man vil jo helst forsikre seg om at ikke livet blir til et helvete på jord. Uten å være synsk kan jeg si med 99 prosent sikkerhet at når du er nærmere 50 år og har et gjennomført negativt syn på alle kvinner, vil du forbli singel også resten av ditt liv. Du hevder at alle kvinner er golddiggere, kravstore, vankelmodige etc. etc. basert på den ene du kjenner og innbiller deg at du har noe på gang med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #133 Del Skrevet 22. juli 2011 Ja, men det viser vel da egentlig med all tydelighet bare hvor merkelig dere kvinner egentlig er? Blir altså imponert og sjarmert av å ikke få noen (svidd) mat, eller kaffe (uten melk) ... men når det kommer til min nydelige hjemmelagde risengrynsgrøt ... nei, da er det liksom ikke bra nok! Forstå kvinnfolk den som kan, sier jeg hehe Nei, jeg ble sjarmert over at han var så forelsket i meg at han ikke klarte å lage mat en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #134 Del Skrevet 22. juli 2011 Nei, jeg ble sjarmert over at han var så forelsket i meg at han ikke klarte å lage mat en gang.... Tror nesten du må være kvinne for å klare å finne på en slik unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #135 Del Skrevet 22. juli 2011 Nei, man må ha opplevd at noen har vært forelska i seg, eller å ha vært forelsket selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 22. juli 2011 #136 Del Skrevet 22. juli 2011 Tror nesten du må være kvinne for å klare å finne på en slik unnskyldning Enig. Fornuftige folk blir mer sjarmert av en mann som disker opp med risengrynsgrøt fordi han mener at han ikke har noe å tjene på å glede dama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #137 Del Skrevet 22. juli 2011 Enig. Fornuftige folk blir mer sjarmert av en mann som disker opp med risengrynsgrøt fordi han mener at han ikke har noe å tjene på å glede dama. Med en klatt kremfløte.... Ikke glem kremfløten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #138 Del Skrevet 22. juli 2011 Enig. Fornuftige folk blir mer sjarmert av en mann som disker opp med risengrynsgrøt fordi han mener at han ikke har noe å tjene på å glede dama. Jeg er så enig med deg, Fønix. Risengrynsgrøt er det ultimate romantiske måltid. Har han hjemmelaget rød saft, skulle jeg vel alltids greie å få i meg litt grøt til tross for laktoseintoleranse . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 22. juli 2011 #139 Del Skrevet 22. juli 2011 Ja, jeg skjønner da at sønnen din utdanner seg til kokk Men i denne tråden dreier det seg altså om at man ikke er kokk. Maskinist faktisk - men du vet, i grunnskolen i dag lærer alle å lage mat :gjeiper: Og, om man følger LITT med på det som serveres hjemme er det slett ikke vanskelig å lage en god middag fra bunnen av heller... Og vil man ha det skikkelig enkelt kjøper man stekeposer ala gigant, putter kjøttet OG grønnsakene inni og smeller det hee i ovnen og vips så er herremåltidet selvlaget Alt man må viser er vilje til å handle inn maten, og å dekke bordet, noe du også måtte gjøre med grøten (hvis du ikke spiser den med sleiven ut av gryten da ja...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #140 Del Skrevet 22. juli 2011 Og en iboende vilje til å glede et menneske man liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå