Gå til innhold

Middagsdate hjemme hos deg....

straamann

Anbefalte innlegg

Du virker ikke så enkel å ha med å gjøre uansett da :gjeiper: men så sa du vel ett sted at du ikke ville tatt middagsdate hjemme i førsteomgang? I såfall inviterer ikke jeg på middagsdate hos meg før du har invitert meg med ut :fnise:

Harett par forslag til :)

*Tortillalefser med fyll; stekt kjøttdeig (gjerne kylling eller svin), chilli, ost, rømme og salsa. Kan putte i masse grønnsaker og sånt også. Stekes i 10 min på 200 grader i ovnen. Serveres med god salat.

*Tapasretter, enkelt nok å forberede på forhånd :) Uendelig mange retter, garantert at han liker noe i hvert fall :)

Nei, jeg er nok ikke spesielt lett. Og jeg blir ikke noe lettere av et visst kvinnemenneske jeg kjenner som aldri klarer verken å bestemme seg eller å få ut fingern.

Men middagsdate hjemme er nok ikke noe sjakktrekk som første date, tenker jeg. Så det har du også helt rett i hehe

Og jeg skjønner at du har sansen for god mat! Skader aldri det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er nok ikke spesielt lett. Og jeg blir ikke noe lettere av et visst kvinnemenneske jeg kjenner som aldri klarer verken å bestemme seg eller å få ut fingern.

Men middagsdate hjemme er nok ikke noe sjakktrekk som første date, tenker jeg. Så det har du også helt rett i hehe

Og jeg skjønner at du har sansen for god mat! Skader aldri det ;)

ah! Derfor du er så vanskelig? På tide å be henne bestemme seg og komme seg videre om svaret ikke er det du vil ha. Livet er for kort til å holde på sånn ;)

God mat er viktig ;) Jeg kan lage all verdens god mat og styre på kjøkkenet om noen andre vasker opp etter meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah! Derfor du er så vanskelig? På tide å be henne bestemme seg og komme seg videre om svaret ikke er det du vil ha. Livet er for kort til å holde på sånn ;)

Ja, kvinner kan være vanskelige og utspekulerte å ha med å gjøre.

Og da blir det faktisk vanskelig å komme seg videre. Men det var visst noen nye planer i slutten av denne måneden. Blir det ikke noe fornuftig ut av det heller så får jeg bare si at det var siste dråpen.

God mat er viktig ;) Jeg kan lage all verdens god mat og styre på kjøkkenet om noen andre vasker opp etter meg! :fnise:

Takk for mat og drikke, oppvasken tar jeg ikke :ler:

Nåja, jeg klarer nok å vaske opp faktisk :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvinner kan være vanskelige og utspekulerte å ha med å gjøre.

Og da blir det faktisk vanskelig å komme seg videre. Men det var visst noen nye planer i slutten av denne måneden. Blir det ikke noe fornuftig ut av det heller så får jeg bare si at det var siste dråpen.

Takk for mat og drikke, oppvasken tar jeg ikke :ler:

Nåja, jeg klarer nok å vaske opp faktisk :smoke:

hmm... syns det er manfolket som er utspekulert jeg! Denne jenta er i hvertfall veldig rett frem med hva hun vil. I slutten av mnd var no ganske så lenge til? Da har jo hele sommeren gått :(

Men da har vi en avtale, hvos det ryker til med denne damen får vi heller treffes! :fnise: sånn egentlig er det veldig lite oppvask etter meg når jeg lager mat og har gjester. Vasker og rydder etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... syns det er manfolket som er utspekulert jeg! Denne jenta er i hvertfall veldig rett frem med hva hun vil. I slutten av mnd var no ganske så lenge til? Da har jo hele sommeren gått :(

Men da har vi en avtale, hvos det ryker til med denne damen får vi heller treffes! :fnise: sånn egentlig er det veldig lite oppvask etter meg når jeg lager mat og har gjester. Vasker og rydder etterhvert ;)

Rett frem? :klo:

Jaja, det er jo også en måte å se det på! Og det er ingenting som tyder på at hun har dårlig tid, nei!

Men den som lever får vel se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, litt uklar ser jeg :) Denne jenta=meg :fnise:

Ser ut som vi har funnet hver vår utspekulerte og vanskelige potensielle dater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ops, litt uklar ser jeg :) Denne jenta=meg :fnise:

Ser ut som vi har funnet hver vår utspekulerte og vanskelige potensielle dater...

Aha, jeg skjønner :smoke: hehe

Og det skal ikke være lett tydeligvis, nei. Selv om jeg forsåvidt laget ris til egen bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...