Gå til innhold

Middagsdate hjemme hos deg....

straamann

Anbefalte innlegg

Gjest KateW

/quote]

:fnise: noe så nydelig :rodmer: hadde falt pladask sjæl jeg :pasha:

men som du sier, er han sånn BESTANDIG, sååå hadde ikke jeg heller holdt ut altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Jeg hadde lagd noe med Toro, og hvis hun ikke hadde ville hatt meg pga det, så hadde det ikke funka i lengden uansett. For noe vanskeligere enn det klarer jeg ikke servere!

Godt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

God kveld, mann - hostesaft.

Kvinnene her har da gitt uttrykk for at de gjerne vil glede mannen med et godt måltid, og kommet med gode forslag til hvordan det kan gjøres. Det er da vitterlig du som har gjort deg til egoismens store talsmann her.

Du har en forunderlig evne til å trekke konklusjoner som ikke har noen som helst sammenheng med premissene. På toppen av det hele kaller du deg logiker. Hadde man ikke kjent til din svært omtrentlige og kreative omgang med ord og begreper, kunne man nesten ha mistenkt at noe har sporet av mellom øra dine.

Tror ikke vi trenger å mistenke det engang, jeg :enig: .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men som du sier, er han sånn BESTANDIG, sååå hadde ikke jeg heller holdt ut altså!

Ja, men det viser vel da egentlig med all tydelighet bare hvor merkelig dere kvinner egentlig er?

Blir altså imponert og sjarmert av å ikke få noen (svidd) mat, eller kaffe (uten melk) ... men når det kommer til min nydelige hjemmelagde risengrynsgrøt ... nei, da er det liksom ikke bra nok! :kjefte:

Forstå kvinnfolk den som kan, sier jeg :klo: hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den måten blir det enda lettvintere :Nikke: .

Hmmmm ... da tror jeg nesten jeg må gjøre det sånn på neste date :ler:

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

/quote]

Nettopp, så poenget er at det ikke er maten...

Nei, det kan jo ikke ha vært det når du ikke fikk noen mat engang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Ja, men det viser vel da egentlig med all tydelighet bare hvor merkelig dere kvinner egentlig er?

Blir altså imponert og sjarmert av å ikke få noen (svidd) mat, eller kaffe (uten melk) ... men når det kommer til min nydelige hjemmelagde risengrynsgrøt ... nei, da er det liksom ikke bra nok! :kjefte:

Hva feiler det deg egentlig? Må du alltid kverulere og avspore enhver debatt? Her var temaet at TS ville ha råd og tips om hva han kunne lage av mat til en date. Den "hjemmelagede" risengrynsgrøten din kan du stappe langt oppi r***. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hmmmm ... da tror jeg nesten jeg må gjøre det sånn på neste date :ler:

Neste date? Har du noen gang i ditt liv hatt en date?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det deg egentlig? Må du alltid kverulere og avspore enhver debatt? Her var temaet at TS ville ha råd og tips om hva han kunne lage av mat til en date. Den "hjemmelagede" risengrynsgrøten din kan du stappe langt oppi r***. :frustrert:

I rest my case :jolie: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Neste date? Har du noen gang i ditt liv hatt en date?

det tenker jeg også? :fnise:

åffer skal du date du da steinar? du som kan bli sammen med "hvem som helst"? selv dater jeg fordi jeg vil finne ut om jeg er forelsket, eller kan bli forelsket i fyren :fnise:

og du siterte det jeg skrev i stad om at jeg hadde falt pladask på det kateW skrev, men jeg har ikke nevnt noe om den grøten din ( har vel enkli ikke helt hva den jæskla grøten handler om heller:klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tenker jeg også? :fnise:

åffer skal du date du da steinar? du som kan bli sammen med "hvem som helst"? selv dater jeg fordi jeg vil finne ut om jeg er forelsket, eller kan bli forelsket i fyren :fnise:

og du siterte det jeg skrev i stad om at jeg hadde falt pladask på det kateW skrev, men jeg har ikke nevnt noe om den grøten din ( har vel enkli ikke helt hva den jæskla grøten handler om heller:klo: )

Tja, man vil jo helst forsikre seg om at ikke livet blir til et helvete på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tja, man vil jo helst forsikre seg om at ikke livet blir til et helvete på jord.

Uten å være synsk kan jeg si med 99 prosent sikkerhet at når du er nærmere 50 år og har et gjennomført negativt syn på alle kvinner, vil du forbli singel også resten av ditt liv. Du hevder at alle kvinner er golddiggere, kravstore, vankelmodige etc. etc. basert på den ene du kjenner og innbiller deg at du har noe på gang med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Nei, jeg ble sjarmert over at han var så forelsket i meg at han ikke klarte å lage mat en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ble sjarmert over at han var så forelsket i meg at han ikke klarte å lage mat en gang....

Tror nesten du må være kvinne for å klare å finne på en slik unnskyldning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten du må være kvinne for å klare å finne på en slik unnskyldning :ler:

Enig. Fornuftige folk blir mer sjarmert av en mann som disker opp med risengrynsgrøt fordi han mener at han ikke har noe å tjene på å glede dama.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KateW

Enig. Fornuftige folk blir mer sjarmert av en mann som disker opp med risengrynsgrøt fordi han mener at han ikke har noe å tjene på å glede dama.

Med en klatt kremfløte.... Ikke glem kremfløten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er så enig med deg, Fønix. Risengrynsgrøt er det ultimate romantiske måltid. Har han hjemmelaget rød saft, skulle jeg vel alltids greie å få i meg litt grøt til tross for laktoseintoleranse :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner da at sønnen din utdanner seg til kokk :ler:

Men i denne tråden dreier det seg altså om at man ikke er kokk.

Maskinist faktisk :)

- men du vet, i grunnskolen i dag lærer alle å lage mat :gjeiper:

Og, om man følger LITT med på det som serveres hjemme er det slett ikke vanskelig å lage en god middag fra bunnen av heller... Og vil man ha det skikkelig enkelt kjøper man stekeposer ala gigant, putter kjøttet OG grønnsakene inni og smeller det hee i ovnen og vips så er herremåltidet selvlaget :)

Alt man må viser er vilje til å handle inn maten, og å dekke bordet, noe du også måtte gjøre med grøten (hvis du ikke spiser den med sleiven ut av gryten da ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...