Tøydokke Anna Skrevet 16. juli 2011 #81 Skrevet 16. juli 2011 (endret) Egentlig syns jeg at det er en litt unødvendig kommentar. Denne saken her gjaldt kanskje en mann som ikke kunne rydde etter seg, men dette er ikke kategoristisk for menn. Jeg kjenner akkurat like mange kvinner som er uryddige av seg. Min samboer ryddder og vasker akkurat like mye som meg, og kan være den av oss som husker å tømme søpla dagen før vi drar på ferie. Ja det var kanskje det... Fins mange menn som er flinke til å vaske og rydde, og mange kvinner som er noen rotehuer. Skulle nok formulert meg annerledes. Men uansett kjipt å komme hjem til en svinesti. Endret 16. juli 2011 av Tøydokke Anna
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #82 Skrevet 17. juli 2011 TS her igjen. Vi hadde et skikkelig familiemøte i går kveld over pizza (vi bestile hjem til oss) og jeg ville ha en forklaring på hvorfor de bare hadde dratt og ikke sett til at det ikke stod mat fremme og at all søpla var tømt. Etter endel frem/tilbake kom det frem at min mann trodde jeg overdrev når jeg hadde snakket om lukt & fluer. Han trodde rett og slett ikke på meg og hadde sagt til barna at jeg bare overdrev. Men han la seg heldigvis langflat og ba om unnskyldning, det gjorde mine to eldste også som sa at de også visste bedre. De fikk seg også et sjokk da de fikk viste prisen på orkideene. De blir erstattet til uken. Ryddingen av barnerommene fortsetter i dag. Mannen huter rundt her nå og er ekstra nøye med alt. Han har knapt våget å se meg i øynene i hele dag. 6
*appifany* Skrevet 17. juli 2011 #83 Skrevet 17. juli 2011 Men da håper jeg at du ikke overser dette, men er god med han. Nok er nok, han har lært sin lekse nå Han og barna
Gjest Heloise Skrevet 17. juli 2011 #84 Skrevet 17. juli 2011 Så bra TS! Helt underlig at en voksen mann ikke vet slikt, da, men nå har han lært! Bra
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #85 Skrevet 17. juli 2011 TS her, han er oppvokst med en mor som gjorde alt. Her hjemme gjør han husarbeid men jeg må etterse at han ikke har slurvet. Skal han gjøre noe på egenhånd blir det så som så. Jeg er ikke sint på han men han skal få gjøre seg ferdig med alt. Neste post nå er vinduspuss.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #86 Skrevet 17. juli 2011 Jeg er ikke sint på han men han skal få gjøre seg ferdig med alt. Neste post nå er vinduspuss. Vinduspuss, no less? Her utnyttes situasjonen for alt det er verdt ja.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2011 #87 Skrevet 17. juli 2011 veldig glad for å høre at det ordnet seg! har selv en mann som er vokst opp hos en mor som gjorde alt. Selv da han i voksen alder måtte bo hjemm en kort periode kom han hjem til middag og nyvasket tøy m.m.... Mem jeg tror din mann har lært litt! Det skal han ha Bare husk å ikke utnytt det for langt, da vil det bare bli splid...
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #88 Skrevet 17. juli 2011 Vinduspuss, no less? Her utnyttes situasjonen for alt det er verdt ja. Det var hundrevis av bananfluer der, jeg hadde pussa de jeg også. Eller fått mannen min til å gjøre det.
Naxos70 Skrevet 18. juli 2011 #89 Skrevet 18. juli 2011 Så hærlig! Det var veldig bra at han og ungene faktisk fikk sett hvordan det såg ut. Ellers hadde de jo ikke lært noe av det. Og jeg vet hvordan det kan se ut, for vi glemte kattematen en gang. Var på vei til ferie da vi kom på at den stod igjen på kjøkkengulvet, men tenkte at ettersom det var tørrfor så gjorde det ikke noe (skulle vel være borte ei uke). Men da vi kom hjem såg det helt forferdelig ut. Første og siste gang det har hendt! Jeg hadde nå faktisk også tenkt litt (hvis det var jeg som her var mannen i huset) på at det var den andre som skulle komme hjem først og at huset kunne se litt skikkelig ut da. Hadde nå engang planen vært at han egentlig skulle komme hjem først.. Jeg har selv kommet hjem og huset har vært bomba fordi min samboer har hatt ungene sånn "snarest" innom og det har stått matrester og skitne kopper utover og klær slengt på gulvet. (jeg var borte i to timer) Jeg får lyst å bare sette meg ned å grine jeg da. Men ryddet jeg for han?? Nei! Han måtte pent ta det selv da han kom hjem! (var nok langtfra så ille som TS opplevde da) Men det er nok på denne måten ungene lærer! Synes TS taklet det på en super måte!
Gjest Mann_32 Skrevet 18. juli 2011 #90 Skrevet 18. juli 2011 Som en mann av typen som godt kunne finnet på å være så tankeløs som synderen i dette tilfellet synes jeg ts har håndtert situasjonen tilsynelatende perfekt. Hun har full rett til å bli skuffet og forbannet når hun kommer hjem til et sånt hus, men hva slags liv skal det være hvis folk ikke får sjansen til å gjøre opp for seg etter å ha gjort en tabbe? 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. juli 2011 #91 Skrevet 18. juli 2011 Som en mann av typen som godt kunne finnet på å være så tankeløs som synderen i dette tilfellet synes jeg ts har håndtert situasjonen tilsynelatende perfekt. Hun har full rett til å bli skuffet og forbannet når hun kommer hjem til et sånt hus, men hva slags liv skal det være hvis folk ikke får sjansen til å gjøre opp for seg etter å ha gjort en tabbe? Han får jo det når han kommer hjem og må vaske ned hele huset..
Gjest Mann_32 Skrevet 18. juli 2011 #92 Skrevet 18. juli 2011 Det var rettet mot alle de angstbiterske innleggene fra alle utenforstående i tråden, og ikke mot ts. Hva godt hadde kommet ut av det om hun hadde gitt seg til å skrike og hyle, istedenfor å gjøre akkurat slik hun gjorde det? Smart å bruke internett som en sikkerhetsventil.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. juli 2011 #93 Skrevet 18. juli 2011 Det var rettet mot alle de angstbiterske innleggene fra alle utenforstående i tråden, og ikke mot ts. Hva godt hadde kommet ut av det om hun hadde gitt seg til å skrike og hyle, istedenfor å gjøre akkurat slik hun gjorde det? Smart å bruke internett som en sikkerhetsventil. Jeg tror jeg og du har tolket innleggene forskjellig, for ut av det jeg har lest så er det jo innlegg fra folk her inne som rådet henne til å angripe situasjonen akkurat slik hun gjorde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå