Gå til innhold

Flere som har tatt feil av BH-størrelsen?


MissMas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inntil ca. 5 år siden trodde jeg at jeg passet best i 70-75 B-C, men har funnet ut at andre størrelser passer mye bedre. Litt vanskelig å si en nøyaktig størrelse, men sånn ca. 65D(D) er perfekt på meg! :)

For noen mnd siden var jeg innom Reimers for å se på noen av Sloggi-bh'ene og dama i kassa skulle hjelpe meg med å finne størrelsen; hun kikket på puppene mine og ga meg en bh i 70B. :sukk: Damene på Change er flinke, men jeg trodde andre undertøysbutikker også kunne sakene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen mnd siden var jeg innom Reimers for å se på noen av Sloggi-bh'ene og dama i kassa skulle hjelpe meg med å finne størrelsen; hun kikket på puppene mine og ga meg en bh i 70B. :sukk: Damene på Change er flinke, men jeg trodde andre undertøysbutikker også kunne sakene sine.

Det kan jo hende at de egentlig kan sakene sine, og at de bare ikke at de har rett størrelse til deg der? Jeg har i alle fall aldri funnet noe i 65 i omkrets hos Reimers når jeg har titta der tidligere, så jeg har bare slutta å gå inn. Men hun selgeren gav deg sikkert det hun mente passa best ut fra det de har, hun ville jo selge noe.

Men de kan definitivt sakene sine på She (Olav Tryggvasons gate), men det er avskrekkende dyrt der. Verd en tur inn når de har salg da! Ellers er de jo som du sier flinke hos Change.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at de egentlig kan sakene sine, og at de bare ikke at de har rett størrelse til deg der? Jeg har i alle fall aldri funnet noe i 65 i omkrets hos Reimers når jeg har titta der tidligere, så jeg har bare slutta å gå inn. Men hun selgeren gav deg sikkert det hun mente passa best ut fra det de har, hun ville jo selge noe.

Men de kan definitivt sakene sine på She (Olav Tryggvasons gate), men det er avskrekkende dyrt der. Verd en tur inn når de har salg da! Ellers er de jo som du sier flinke hos Change.

Nei, de hadde flere i 65, men hun nekta på at jeg brukte større størrelse enn b-cup.

She har jeg ikke vært på, men ser for meg at de har mer Freya o.l og de finnes jo ikke i små str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de hadde flere i 65, men hun nekta på at jeg brukte større størrelse enn b-cup.

She har jeg ikke vært på, men ser for meg at de har mer Freya o.l og de finnes jo ikke i små str?

Freya finnes ihvertfall fra 60D og oppover på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de hadde flere i 65, men hun nekta på at jeg brukte større størrelse enn b-cup.

She har jeg ikke vært på, men ser for meg at de har mer Freya o.l og de finnes jo ikke i små str?

Det kan godt være de har noen merker som ikke finnes i små str, men jeg har i alle fall kjøpt bh'er derfra i 65D.

Har ikke sett på freya, men liker veldig godt dette merket, som dde selger der.

Endret av kanelsnurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk til dere to! :) Jeg var såvidt innom She engang for lenge siden (mange år) og da fant jeg ikke noe i 60-65, men det har sikkert endret seg/jeg så ikke godt nok etter. Dessuten har jeg da tatt feil av eks. Freya. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har stort sett rasket med meg noen BH fra stativene, ofte med dårleg erfaring. Nå kjøper jeg konsekvent på ordentlig undertøysbutikk der jeg få hjelp og råd, og prøver dem. Har blitt så fornøyd med sesultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har de bare store størrelser inne på Change? Jeg synes de fra H&M er mer enn bra nok. Har mange venninner som MÅ gå på andre butikker å betale mye dyrere fordi H&M ikke har størrelsen deres, det er jo litt kjipt! Men jeg har lyst til å bli målt ettersom at over halvparten går med feil størrelse, men føler det blir skikkelig rart å gå inn på Change å spør om de kan måle meg, fordi jeg har ganske små pupper.. A eller B cup, jeg er ikke sikker. Føler alle bare har problemet at puppene nesten detter ut av bhen, jeg prøver å fylle bhen! hehe. Enda kleinere hvis jeg ikke kjøper noe engang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig ønske vi hadde ordentlige bh-butikker her jeg bor, og ikke bare hm, cubus etc. Føler ikke at jeg finner noen bh'er som passer og er behagelige å ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de bare store størrelser inne på Change? Jeg synes de fra H&M er mer enn bra nok. Har mange venninner som MÅ gå på andre butikker å betale mye dyrere fordi H&M ikke har størrelsen deres, det er jo litt kjipt! Men jeg har lyst til å bli målt ettersom at over halvparten går med feil størrelse, men føler det blir skikkelig rart å gå inn på Change å spør om de kan måle meg, fordi jeg har ganske små pupper.. A eller B cup, jeg er ikke sikker. Føler alle bare har problemet at puppene nesten detter ut av bhen, jeg prøver å fylle bhen! hehe. Enda kleinere hvis jeg ikke kjøper noe engang??

Jeg har venninner med veldig små bryster som handler bh på change. De føler at bh-ene sitter riktigere og framhever på en bedre måte enn HM-bher.

Selv trodde jeg at jeg var en vanlig 80C på HM, helt til jeg dro innom change og skulle se på tilbuds-bher (minus 50-70%) og fant ut at jeg var en 75DD... På change fant jeg en bh som satt som den skulle. Det kan nok du også oppleve, selv om du har små bryster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske stor byste, men har liksom klart meg med 80d fra H&M... Var innom change og målte meg til 70 H (!!), Nå har ikke jeg SÅ store pupper, men bhene sitter som støpt!

For meg har det også blitt en aha opplevelse og ALDRI mer H&M !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de bare store størrelser inne på Change? Jeg synes de fra H&M er mer enn bra nok. Har mange venninner som MÅ gå på andre butikker å betale mye dyrere fordi H&M ikke har størrelsen deres, det er jo litt kjipt! Men jeg har lyst til å bli målt ettersom at over halvparten går med feil størrelse, men føler det blir skikkelig rart å gå inn på Change å spør om de kan måle meg, fordi jeg har ganske små pupper.. A eller B cup, jeg er ikke sikker. Føler alle bare har problemet at puppene nesten detter ut av bhen, jeg prøver å fylle bhen! hehe. Enda kleinere hvis jeg ikke kjøper noe engang??

Hos change får du demmes egen kolleksjon til ca 200kr pr bh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel nevne at Cubus og H&M og Lindex sannsynligvis følger et annet system på cupene enn det Change gjør. I forhold til bruk av doble bokstaver osv (DD, FF osv). Har selv vært ute for litt forvirring i forbindelse med dette, så det forklarer en del (skjønte sammenhengen til slutt i forbindelse med en nettbestilling).

Bruker selv 65H, og har egentlig aldri hatt noe problem med å vite hvilken størrelse jeg trenger. Problemet har ligget i å faktisk få tak i den str, da jeg bor langt unna nærmeste by som har undertøysbutikk. For den del har de sjelden riktig str på spesialbutikkene også, og når de har det er det gjerne latterlig bestemordesign... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg har så stor BH-str, kan eg nesten ikkje forstå korleis det kan finnes folk som kan ha A og B :fnise: Eg har absolutt ikkje store puppar. Dei er sånn at hendane mine passar akkurat rundt ;)

Men imli da :tristbla: Joda, vi finnes, og synes ikke akkurat at slike kommentarer er så gøy :snurt:

Jeg har forresten også tatt feil her, har brukt 75 i all år. Nå har jeg endelig skjønt at 70 eller 65 sitter mye bedre. Skulle visst det mens jeg fortsatt hadde litt pupper gitt :ler:

Utvalget i 70-omkretser på HM er ganske så dårlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Etter at jeg fikk silikon, så tok jeg veldig feil. Hele mitt liv hadde jeg jo aldri brukt noe annet enn 75 A og B. Kirurgen sa at jeg mest sannsynlig ville få D-cup nå, så jeg trodde jo det. HERREJESUS, for et slit det har vært. Har vært på aaaaalle butikker og prøvde aaaaalle bh'ene dems, ingen passa sikkelig. Enten litt for små eller litt for stor. Jeg bestilte fra nettbutikker, men også de var noe crap.

Endelig målte jeg meg skikkelig og gikk i en ordentlig bh-butikk. Så nå kjøper jeg nokså dyre bh'er (har bare 2 som passer) i 70 F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men imli da :tristbla: Joda, vi finnes, og synes ikke akkurat at slike kommentarer er så gøy :snurt:

Jeg har forresten også tatt feil her, har brukt 75 i all år. Nå har jeg endelig skjønt at 70 eller 65 sitter mye bedre. Skulle visst det mens jeg fortsatt hadde litt pupper gitt :ler:

Utvalget i 70-omkretser på HM er ganske så dårlig...

Var ikkje sånn meint, då :(

Berre meinte at eg sjølv har ganske små puppar, slike som folk utan peiling på BH-str sikkert ville ha tippa at var max ein b-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte meg også hos Change når jeg jaktet på bikini.

Jeg trodde at jeg var 80-85C, men jaggu meg målte de meg til 75E, eventuelt 70F :sjokk:

Trodde ikke at slike som meg kunne ha så stor størrelse, men joda... mannen ble forresten veldig glad når han kikket i handleposene mine den dagen :lur:

Forresten hadde jeg samme problemene som deg. Puppene ramlet ut hvis jeg hadde noe annet enn balconette bh'er, og alle bh'er jeg hadde var ubehagelige og føltes små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde 75c, ble veldig positivt overrasket da jeg målte meg på change og fikk på en BH i 70E. Så mye finere og bedre da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...