Gå til innhold

Hvordan få større pupper


Gjest 14

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Akkurat det samme problemet! Har så dårlig selvtillit !

Hver gang klokka er 00.00/11.11/22.22 banker jeg to ganger i bordet og ønsker meg større pupper. Og jeg er egentlig ikke overtroisk en gang!! Nesten hver kveld ber jeg til Gud (faktisk) om å få større pupper. Og jeg er ikke kristen en gang!!

Jeg hater å se meg selv naken/halvnaken i speilet. Jeg er ganske lang (nesten 170) og er helt strek. Føler at jeg får rare blikk etter meg hele tiden! Jeg har en del muskler , trener styrke nesten hver kveld, jeg har six-pack. Jeg leste at man kunne trene seg til større pupper og tok 50 push-ups med en gang! Skal gjøre det hver dag i håp om at det hjelper. Jeg har også bestemt meg for å spise mer. Jeg spiser så jeg blir så mett at jeg blir nesten kvalm hver dag! P-piller skulle jeg gjerne prøvd, men man må ha resept og jeg tørr ikke å spørre moren min, tør heller ikke å spørre legen så det blir det ikke noe av.

Åå hater det! Starter i 9. Klasse til sommeren.. Alle i klassen har større pupper enn meg.. Unntatt en, men hun er så lav at det ser normalt ut. Jeg lover! Man blir faktisk såå mye mer respektert med store pupper! Hater det!

Det er som å høre meg selv. Hver gang jeg hadde sjangsen til å ønske meg noe, som sånne klokkeslett, kaste mynt i brønn o.s.v, så ønsket jeg meg større pupper. Jeg ba også til gud selvom jeg ikke egentlig tror på han. Helt seriøst, jeg også gjorde det!

I en periode tok jeg like mange push-ups flere ganger om dagen, masserte puppene flere ganger om dagen, spiste mat med østrogen og begynte på p-piller. Det hjalp ikke i det hele tatt, ikke engang å begynne på p-piller.

Åååå frustrerende. Jeg la på meg 5 kilo (før jeg begynte på p-piller) men fikk ikke større pupper - bare større lår med strekkmerker..

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste mat med østrogen

-TS

Hvilken mat har østrogen?

Anonymous poster hash: afcbd...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvilken mat har østrogen?

Anonymous poster hash: afcbd...f15

Om jeg ikke tar helt feil så er det mange matvarer med østrogen, men også mange matvarer som motvirker østrogenet. Så du må passe på å spise mat med østrogen, i tillegg til å styre unna maten som motvirker østrogenet. Som sagt; om jeg ikke tar helt feil...

Kylling, soya og egg har østrogen i seg, men her er en liste med både mat med østrogen, og mat som motvirker det.

http://dogtorj.tripod.com/id45.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke tar helt feil så er det mange matvarer med østrogen, men også mange matvarer som motvirker østrogenet. Så du må passe på å spise mat med østrogen, i tillegg til å styre unna maten som motvirker østrogenet. Som sagt; om jeg ikke tar helt feil...

Kylling, soya og egg har østrogen i seg, men her er en liste med både mat med østrogen, og mat som motvirker det.

http://dogtorj.tripod.com/id45.html

Takk!!

Tror jeg får i meg noe som motvirker østrogen, spiser masse soya og melk, men har likevel hormonforstyrrelse :( Får se på det!

Anonymous poster hash: afcbd...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annonym...

Jeg begynte ikke å få pupper før i 9.klasse... da hadde jeg faktisk bare 60a, jeg drakk mye vann og spiste mye sunn mat( dey gjør jeg forsåvidt nå og, ble vannt med smaken av sunn mat og vann) hvis du syns det blir kjedelig med vann kan du ''piffe'' den opp med noe sukker løs saft eller pulver;) Jeg begyner i 10 klasse til våren, jeg er sånn midt i mellom a kopp og b kopp nå så det er vanskelig å finne bh som passer... nå har jeg en bh i 75a men den begyner å bli litt liten... jaja... håper jeg var til hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Lille søte deg!

Det stemmer at selvtillit ikke kommer av hvor store pupper du har eller ikke.

Jeg var helt lik deg i min alder, å så snart jeg ble gammel nokk løp jeg å fikk et par nye pupper.

Det er 5 år siden jeg fikk silikon i puppene mine å nå skal jeg ta dem ut! Jeg skulle ønsket at aldersgrensen for silikon var 25! Man er ikke ferdig utviklet i hverken kroppen eller i hodet før man er rundt 25 vil jeg mene.

Jeg brukte str 75a i bh å hadde kjempe små.

Nå klarer jeg nesten ikke å vente til å få mine egne små tilbake!

Når jeg tenker tilbake så er det helt latterlig. Man vokser ifra dette puppe stellet jo eldre man blir.

Vær så snill å ikke opperer deg til større pupper. De fleste ender opp med å fjerne dem igjen å sitter igjen med stygge unødvendige arr å bortkastede penger.

Du er vakker uansett str på puppene dine!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med. :)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

Dersom ingen ønsker å være sammen med deg fordi du har naturlige pupper så er det noe gale med tankemåten til dem det gjelder. Men skal jeg være ærlig så tror jeg det handler mest om hvordan du tenker om deg selv på.

Du kan selv velge å plage deg selv med puppene dine eller å være glad i deg selv. Å plage seg selv med noe som er naturlig og noe du ikke kan gjøre noe med, er jo egentlig ganske dumt. Bruk heller ungdomstiden din til å ha det bra, gjøre kjekke ting, i stedet for å kaste den bort med bekymringer at du ikke er god nok.

Du er mer en god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille søte deg!

Det stemmer at selvtillit ikke kommer av hvor store pupper du har eller ikke.

Jeg var helt lik deg i min alder, å så snart jeg ble gammel nokk løp jeg å fikk et par nye pupper.

Det er 5 år siden jeg fikk silikon i puppene mine å nå skal jeg ta dem ut! Jeg skulle ønsket at aldersgrensen for silikon var 25! Man er ikke ferdig utviklet i hverken kroppen eller i hodet før man er rundt 25 vil jeg mene.

Jeg brukte str 75a i bh å hadde kjempe små.

Nå klarer jeg nesten ikke å vente til å få mine egne små tilbake!

Når jeg tenker tilbake så er det helt latterlig. Man vokser ifra dette puppe stellet jo eldre man blir.

Vær så snill å ikke opperer deg til større pupper. De fleste ender opp med å fjerne dem igjen å sitter igjen med stygge unødvendige arr å bortkastede penger.

Du er vakker uansett str på puppene dine!

Skrev det i 2011 :P

Jeg er snart 19 nå og puppene mine vokste aldri. Endte opp med å ta silikon.. Og venter på enda en operasjon da jeg bare fikk lagt inn 200cc, skal ta 300cc. Det ble bare enda verre dess eldre jeg ble og jeg var inne alle sommere etter jeg skrev innlegget, mens familien dro til syden. Jeg kunne ikke ha ventet til jeg fikk barn o.s.v for jeg hadde ikke turd å ha sex en gang. Å vente til jeg ble 25 før jeg kunne leve livet..da hadde jeg garantert gitt opp for lengst.

Haha, denne tråden dukker opp en gang i blant :fnise:

Når jeg leste hovedinnlegget tenkte jeg først ''det var nøyaktig min situasjon når jeg var 14'', og bringer tilbake alle følelsene og usikkerheten fra den tiden. Begynte på p-piller og fikk ikke pupper. La på meg 2-3 kilo og fikk store strekkmerker på lårene - that's it.

Jeg kommer ikke til angre på at jeg tok silikon, for jeg kan med sikkerhet si at det var enten silikon eller..død.. Og det høres veldig overdrevet og groteskt ut, det kan folk få lov til å synes, men jeg vet selv hvor ille det psykisk var. Jeg levde jo ikke. Bare pga flate pupper.. Lagde x antall forum om pupper og fikk lange taler om at jeg må se å ta meg sammen og heller fokusere på skole og venner, ''for et i-landsproblem'' o.s.v.

Men mine var faktisk flate. Skrev 70a- med at 70a ikke passet. 75a er det jeg bruker nå etter første silikonoperasjon. Blir vel rundt 75b etter andre, så kommer ikke til å plage meg over at de er i veien. Ikke noe tunge ballonger, og fortsatt under gjennomsnittsstørrelsen. Kan skjønne at de som operer seg, og allerede har pupper, kanskje kan angre. Men etter operasjon sitter jeg jo igjen med puppene ''de som angrer'' hadde før de opererte.

Men takk for svaret ditt :) Ville bare gi en update siden folk tidligere skrev at nå har sikkert puppene hennes vokst og hun er over dette/var bare en liten fase, hehe.

-ts

Anonymous poster hash: bc7b1...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Brystforstørrelse ved tabletter - https://no.probreastplus.com Jeg har brukt Probreast Plus i 3 måneder og jeg oppnår utrolige resultater. Til å begynne med var det vanskelig å se resultatene, men etter omtrent 3 uker etter å ha brukt deres produkt begynte mine bryster å oppleve et spektakulær forandring.

Endret av asoss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...