Gå til innhold

Hvordan få større pupper


Gjest 14

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 13 år gammel jente, og går i 8.klasse. Ca 10 av 25 jenter på trinnet mitt har enda ikke fått pupper, og jeg en en av dem. :tristbla: Jeg synes det er utrolig trist og dumt at jeg har så små pupper som jeg har. Jeg fyller ikke en gang en 65A bh, mens tvillingsøstera mi fyller en 75B. Moren min har normalt store pupper, 80C, og tvillingsøstera mi har som sagt også ganske store pupper. Hun ble født før meg, og er større enn meg andre steder på kroppen også. Jeg er lavere enn hun, tynnere enn hun, har mindre rumpe og lår enn hun, ALT mitt er mindre enn hennes. :forvirret: Det er utrolig kjipt å være så flat, spesielt når vi har svømming på skolen. Nesten alle de andre jentene i klassen min har DE store puppene, mens jeg er nesten helt flat. Puppene mine har begynt å vokst bittebittelitt i det siste. I fra ca. starten av juli til nå, har de blitt bittelitt større. Jeg håper virkelig at de blir større etterhvert! Trist å lese noen av svare her i denne posten, der jenter over 20 skriver at de er like flatbrystet som de var når de var 13-14 år.

Guttene i klassen min bryr seg nesten bare om puppene til jentene, noe jeg hater! Det er en helt jævlig følelse når guttene snakker om hvem av jentene som har størst og minst pupper, mens vi jenter er til stede!

Jeg har heller ikke fått mensen enda, men har hatt utflod ganske lenge. Har pupper og mensen noen sammenheng? Sånn at når jeg får mensen, så får jeg større pupper? Jeg vet at søstera mi har fått mensen nå nettopp, men hun hadde fått pupper ganske lenge før det.

Det der e akkurat so meg å min tvillingsøster, hadde samme problemet. Eg va alltid liten å hun hadde alt, eg fikk ikke mensen før eg kom i miten på 9 klassen. Det va så flaut, men eg gjekk å ut undomskulen uten pupper. Det er ingenting å bekymre seg for, skjønner du føler deg utelatt på den måten. men eg e i dag 20 år å bruker 75C hadde eg alldri trodd. eg hadde alltid hørt at p-pille fikk du større pupper av, det funker på noen men ikke alle. Men da eg fikk mensen va eg veldig plaget men smerte å fikk beskje å begynne på p-pille det hjalp da begynnte puppene å vokse og :) Slapp av ting kommer me tiden skal du se. Å du skal vite at du e fin sånn du e :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 13 hadde jeg store pupper. Nå er jeg voksen, og har store pupper.

Store pupper har mange negative sider. Vond rygg, ubehag ved løping og alltid at menn ser på puppene mine og ikke meg, den jeg er. Det er skikkelig turnoff for meg å ha store pupper.

Så vær glad for dine små, som ikke er ferdig utviklet ennå.

Anonym poster: 1930961084aabfecba62ce10fb0aaa49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med. :)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

Du er IKKE ferdig utviklet. Jeg har alltid hatt små pupper, nå er jeg 22 og de har faktisk blitt litt større de siste månedene. Jeg er ikke gravid, har ikke lagt på meg andre steder eller noe sånt, de bare har blitt litt større. Så uansett hvor ubehagelig du opplever det nå, må du gi det noen år til. Det er altfor tidlig å si hvordan puppene dine kommer til å bli. Dessuten er det mange gutter og menn som liker små pupper. Tro meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE ferdig utviklet. Jeg har alltid hatt små pupper, nå er jeg 22 og de har faktisk blitt litt større de siste månedene. Jeg er ikke gravid, har ikke lagt på meg andre steder eller noe sånt, de bare har blitt litt større. Så uansett hvor ubehagelig du opplever det nå, må du gi det noen år til. Det er altfor tidlig å si hvordan puppene dine kommer til å bli. Dessuten er det mange gutter og menn som liker små pupper. Tro meg!

Helt Enig, du er ikke ferdig utviklet.

Di sier at puppene slutter ikkje å vokse før rundt 25 års alder, så du kan trøste deg me deg at du har godt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er ei jente på 15 år(10 kl.) og jeg klarer ikke en gang å fylle 65a bh. (jeg må ha noe da, pga. jeg får ømme pupper bare av gå ned en trapp) Jeg er kjempefløu over det, når jeg pynter meg er alt fint unntatt det! Værste er at er jeg på shopping med venninner eller noe, fleiper de med: "Nå skal vi finne bh til deg!" noe som er så flaut! Vet jo de ikke mener noe vondt med det, men...

Jeg lurte å om det var noen tips til hvordan å få litt større? Har mensen o.s.v. noe å si på det? Jeg har så langt bare hatt utflod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med. :)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

SPIS KOKTE GULLERØTTER! Hvis du spiser kokte gullerøtter i 6 md kommer brystene dine til å vokse fortere (utvikle seg fortere) Mange jeg kjenner som har prøvd det.. å det fungerer kjempe bra ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med. :)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

Du er 70A, og føler deg liten? Jeg er 65F, tenk hvordan jeg har det da?

Men, som tidligere nevnt; du er ikke ferdig utviklet. De vokser seg til..

Til sist, vær fornøyd med den du er, ikke den du prøver å være.

Om noen bare hadde sagt det til meg da jeg var på din alder..

Endret av adele.bethune
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er 13 snart 14.. og jeg vet godt hvordan du har det.. men jeg selv bryr meg ikke noe særlig om at de er så små.. jeg tenker de kommer jo til å vokse uansett så.. rask til å vokse eller sakte, hvem bryr seg. Men ikke ta operasjon for å få større ! Vær deg selv, vær naturlig :) Men her er noen forslag for at de skal se større ut:

- Bruk push up bh! Da kan de bli dobbelt så store og ingen legger merke til at det ikke er dine ;)

- Putt bomull i bh-en?

- Spis mye !!! ;-)

Good luck. Men ikke gå i slappe gensre bare fordi du er ufornøyd med kroppen din. Vær stolt over deg selv, pupper har ikke så mye å si?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest

Hei, jeg hadde det samme problemet, men jeg leste på nettet at hvis du hver kveld før du legger deg maserer puppene rundt i sirkel 100 ganger i ca 2-3 uker vil du virkelig merke forskjell ;)

Prøv det! LYKKE TIL :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Just wait and see. Noen utvikler seg fortere enn andre, er ikke noe å være flau over. Du er enda ung ^^ jeg var tidlig i utvikling, noe som faktisk har irritert meg litt, fordi at guttene vil ha puppene mine, og ikke meg.. Det er nå førsten jeg har funnet en som er glad i meg, og ikke puppene mine. Så, bare vær tålmodig og ikke vær deppa, lev livet og prøv å bli fornøyd med deg selv :) Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde mindre pupper enn det jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du føler det. Mine var HELT flate da jeg var 14-16, og nå som jeg er 20 har jeg en liten a-cup. Men jeg har lært meg å godta kroppen min og blitt glad i de små puppene mine! Du kommer nok til å få større pupper om et par år, og hvis ikke, kan det være du lærer deg å like dem for det om :-)

Anonym poster: d9f3787e51fa5844af8736ab70f2727e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde 75a når jeg gikk i sjuende, følte meg flatbrystet. Og nå gå jeg i niende klasse og har størelse 75C , føler me fortsatt flatbrystet, men det er nok bare siden alle i klassen min bruker super push up, og ullsokker i bh-ene sine. Anbefaler det virkelig ikke å bruke det, guttene liker at man er naturlig. Selv om de klager og baksnakker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest

noen har sakt til meg att alle jenter får ikke pupper erdet sant for jeg har nesten ikke pupper :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde små pupper helt til jeg kjøpte gode BH-er. Da vokste de fort. Så det er mitt tips. =)



Anonymous poster hash: d6646...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 70A, og føler deg liten? Jeg er 65F, tenk hvordan jeg har det da?

Men, som tidligere nevnt; du er ikke ferdig utviklet. De vokser seg til..

Til sist, vær fornøyd med den du er, ikke den du prøver å være.

Om noen bare hadde sagt det til meg da jeg var på din alder..

65 F er da store pupper?

Jeg er iallfall mer en fornøyd med mine på 65G.

Endret av VinterSnø
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spis mais, hørt det hjelper , jeg og venninna mi spiste masse mais, og vi fikk faktisk strørre pupper, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spis mais, hørt det hjelper , jeg og venninna mi spiste masse mais, og vi fikk faktisk strørre pupper, :)

Dette må da være en spøk. Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 4d5d3...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være en spøk. Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 4d5d3...135

haha 19, jeg veit ikke om det var det som hjalp da, bare hørte at det skulle hjelpe, og jeg prøvde og fikk større pupper:P veit ikke om jeg har blitt lurt jeg, men godt jeg liker mais :laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde pupper i str 70A når jeg var 14, og har det ennå som 21åring. Jeg gikk og tenkte i maaange år om ikke puppene mine snart skulle begynne å vokse. Prøvde ulike p-piller og. Men ingenting har hjulpet. Det er ikke så lurt å gå og vente på den måten, man kan bli litt lei. Man bør heller prøve å være fornøyd som man er og hvis puppene skulle bli større så får man heller ta det som en gledelig overraskelse :) Men så klart, hos mange 14åringer vil nok puppene vokse litt eller en del mer fram til 20årene.

Forresten så kan det være lurt å sjekke hormonene sine til lege. For om man har mye testosteron i kroppen (om man har PCOS etc), så bør man begynne å spise lavkarbo, eller hvertfall passe litt på karbohydrat-inntaket. Siden små pupper KAN ha sammenheng med f.eks. PCOS. Bare et tips.

Mener du Polycystisk ovarialt syndrom ???

Anonymous poster hash: d17cd...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonemeg

Akkurat det samme problemet! Har så dårlig selvtillit !

Hver gang klokka er 00.00/11.11/22.22 banker jeg to ganger i bordet og ønsker meg større pupper. Og jeg er egentlig ikke overtroisk en gang!! Nesten hver kveld ber jeg til Gud (faktisk) om å få større pupper. Og jeg er ikke kristen en gang!!

Jeg hater å se meg selv naken/halvnaken i speilet. Jeg er ganske lang (nesten 170) og er helt strek. Føler at jeg får rare blikk etter meg hele tiden! Jeg har en del muskler , trener styrke nesten hver kveld, jeg har six-pack. Jeg leste at man kunne trene seg til større pupper og tok 50 push-ups med en gang! Skal gjøre det hver dag i håp om at det hjelper. Jeg har også bestemt meg for å spise mer. Jeg spiser så jeg blir så mett at jeg blir nesten kvalm hver dag! P-piller skulle jeg gjerne prøvd, men man må ha resept og jeg tørr ikke å spørre moren min, tør heller ikke å spørre legen så det blir det ikke noe av.

Åå hater det! Starter i 9. Klasse til sommeren.. Alle i klassen har større pupper enn meg.. Unntatt en, men hun er så lav at det ser normalt ut. Jeg lover! Man blir faktisk såå mye mer respektert med store pupper! Hater det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...